Merhaba KScanlar🌸
Sizce saçı çok sıkı bağlamak dökülmesine veya kırılmasına neden olur mu?
Sizce saçı çok sıkı bağlamak dökülmesine veya kırılmasına neden olur mu?


Evet oluyor kesinlikle. Çünkü saç derisi hassastir ve cok siki bir sekilde toplayinca saatlerce bide öyle durunca deride kızarma ve saç dökülmesi meydana geliyor. Kırılmalar da cabası..
Evet olur. Hatta baş ağrısı yapar. Kökleri aşındırır ve dökülür. O resimlerdeki gacılara bakmayın saç eklettiriyor ya da parası var en kral bakımı yaptırıyor.
Cevap
12Cevap
Evet oluyur sacları gücsüzleştiriyor yıpratıyor döküyor cok sıkı baglamak iyi gelmiyor saclara saclarda canlı sonucda cok kuvatlı sıkı baglama yeter
Diplerinden çıkıyor annem az bağlamadı okula giderken kafam donuyordu://
Evet olur..
Saçı fazla sıkı toplamak saçın nefes almasına engel olur
Uzun zamandır saç toplamıyorum çünkü topladığımda migren tutuyo 😳
Evet çok kötü bence saçı toplamaktansa örmek daha iyi hem saç daha iyi besleniyormus örünce
evet ve aynı zananda vücudun kan akış hızını bozar. Yüksek tansiyon ve baş ağrısı gibi hastalıklara da neden ola bilir
Evet, oluyor. Sevgilimin saçları sık bağlayınca kırılıyordu.
Fazlasıyla etkisi olur, saçın biraz doğal toplanması gerekir
Evet öyle bence. Bende hep hafif bağlarım rahat bırakırım.
Ben saçını o kadar sıkı bağlayanların beynine kan girmediğini düşünüyorum. O kadar sıkı bağlamayın. Savurun gitsin güzel saçlarınızı.😀🙂
evet feci derecede de baş ağrıtabilir 🤦♀️
Küçüklükten beri öyle derler
Evet , saçı çok sık bağlamak saça zarar verir.
Tabi ki zayıflatıyor saçı diye biliyorum.
Dökülmeye sebep olabilir
Biraz yıpratacağı kesin.
Evet hem de baş ağrıtır sıkı toplamamak gerekiyor.
Önlerinde açılma oluyor
Evet olur
Evet olur
Evet
Evet olur
Evet olabilir
Tabiki hemde nasıl
Evett
Evet
evet oluyormuş..
Olmaz
Evet oluyor
olur tabii
Olur tabıkı
Evet olur
Evet
Evet
Bence kadınlara kısa saç yakışıyor
Hemde nasl
Olabilir.
Olur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar