Pis olduğunun göstergesi değil bence. Bende de çok oluyodu sık şampuan değiştirmemden ya da kullandığım şampuandan dolayı olsa gerek. şu an ersağ ın şampuanını kullanıyorum çok iyi geldi. Hediye etmen pej iyi olmaz bence ama laf arasında misal bende çok kepek oluyodu zor kurtuldum şunu şunu kullandım diyerek çaktırmadan öneri de bulunabilirsin bence
Pis olması ile alakası yok. Saç derisinden kaynaklanan bir sorun. Önce kibarca sebebini sorabilirsin. Eğer kepeginin olduğunun farkındaysa ama şampuanın çözüm getirmediğini söylüyorsa o zaman bir öneride bulunabilirsin. Ha yok temizlikten kaynaklanan bir durumsa yıkaması gerektiğini kendisi bilmesi gerekir
bence rahatsız oluyorsan bundan konuşmalısın. çok sıcak suyla duş alıyorsa ya da sık sık duş almak yerine haftada bir iki alıyorsa. saçını güzel durulamıyorsa kepek olur.
Bazi insanlarda bu bir hastalık deri ile alakalı.. Allaha şükür hiç yaşamadım kötü bir durum.. arkadaşım da var omuzları sırtı filan bembeyaz kar yağmış gibi ama tedavisini araştırın derim bitkisel şeyler deneyin
Bazılarında deri probleminden kaynaklı bir sorun, bazılarında ise saçı iyi durulamamaktan kaynaklıdır. Gerçektende çok kötü gözüküyor. Head&Shoulders şampuan kullansın gerçekten ilk yıkamadan itibaren kepeği bitiriyor, bu arada saçını iyi durulamaya dikkat etsin.
kepek pislik belirtisi değil saç derisinde bir sorun olduğu belirtisidir ya da saçları çok çabuk yağlandigi icinde olabilir ya da kullandigi şampuan saçına iyi gelmiyordur Clear kepek önleyici şampuan deneyebilir
Gizliden şampuanin içini boşalt heads shoulders boşalt 😆 ya da mahsustan 2 şampuan al birini yalns alms ol Aaa ben bunu kullanmam erkek bude künefem hadi iyisin gidip değişimde yapamam fişi attım sen kullan de süsle artık kendine uygun ☺
Bebeklikten sebeorik dermatit denilen illetle uğraşıyorum. Saçlarımı her gün yıkamama rağmen ara ara kepeklenip kabuk bağlıyor. Elinde olmayan sebeplerden olabilir.
Kepegin pislikle pek alakasi yoktur canim. Benim babam her sabah dush aliyor fakat saci kepekli. Bu bir hastalik ola bilir, sampuani sacina uymaya bilir, yanlish urun, bakim yapa bilir. Her seyde bir kotuluk aramayin yaa ish
Olabilir, ben günlük duşumu alır temizliğime özen gösteririm. Ancak bazen saç derisi tuhaflaşıp kuruyup kepek olabiliyor. Pislikle alakası yok herzaman