Ombre yaptırdım çok sarı oldu, uzayınca güzel durur mu?

ombre istedim sarışın oldım resmen çok yukardan attı paketleri uzayınca güzel dururmu ya da komple boyatsam kahverengiye saçım yupranırmı
Ombre yaptırdım çok sarı oldu, uzayınca güzel durur mu?
Ombre yaptırdım çok sarı oldu, uzayınca güzel durur mu?
Cevapla