Artık depresyona girmeyen insan çok az kaldı. Hayat şartları yaşanılan travmalar insanı, depresyona itiyor. Peki depresyondan çıkmak için saç rengi değiştirilir mi?# gadasından sevgilerle 🤗
Depresyondan çıkmak için saç renginizi değiştirir misiniz?
Depresyon yeni çağın uydurduğu bir kelime değil midir? Tamam bunalım var ama bunalımdayken yemek yemek vs saç boyamak gibi şeyler çok saçma değil mi? Tamam kendinden sıkılırsın yaparsın ama depresyon deyince akla bu gibi şeylerin gelmesi çok saçma.
Depresyondan çıkmanın en güzellerinden biride ruha boyut atlattırma mesela şöyle bir viyadük ya da bir bina tepesinden toprağa çivileme topuklar bitişik hazır ol vaziyetinde düz bir şekilde atladığınızda boyut atlatmış olur ve aynı zamanda depresyon artı tüm hastalıklardan kurtulmuş olursunuz :D :D :D :D denemedim denemeyin :D :D :D
Hayır yapmam değiştirmem. Boyatmadım bu zamana kadar boyatmam da. Depresyonda olsam dahi olmaz. Onu yerine sevdiğim şeylere yoğunlaşırım depresyondan çıkmak için🙏
Hayır %50si beyaz olana kadar boyamayı düşünmüyorum. Naturallikten yanayım :d ayrıca fotoğraftaki kadının saçına benzer renge boyatsam tekrardan depresyona girerim be 🤦♀️
Depresyondayken insan hıncını bir şeylerden çıkartmak istiyor hayatında yenilik istiyor ve hemcinslerim adına konuşursam bu şey genelde saç oluyor yani boya ya da farklı saç stili falan yapardım diye düşünüyorum ben de.