Sizce saç tırnaklamanın herhangi gibi bir zararı var mıdır?


Hocam verir tabi dökülmeyecek saçı dökersin saç dediğin telden oluşur ince telliyse saçın bu saçına çok zarar verir ama kalınsa inceltir ve ileride dökülür
Pek iyi sonuç vermez
Çok teşekürler
Rica ederim hocam
Tabi ki de verir. Tırnaklamak saç derisini bilerek tahriş etmek demektir.
Saç derisine zarar verir, her şeyin fazlası zarar.
Cevap
0Cevap
saç derisini tahriş ediyor olabilirsin. parmak uçlarıyla yıka.
Saç dipleri çok hassastır. Tırnaklamadan kibarca yıkamak gerekir
Tabikide var. Birde saç derin çok hassassa (nasıl deniliyorsa artık xd) kepek bile yapar.
Saç teli dediğimiz zaten nedir ki bir tel ya. Güc kullanılan her harekette zarar görür.
Evet tabi ki deriyi aşındırır
Verir yumuşak hareketlerle masaj yaparak yıkanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar