Sadece şampuan yeter benim için. Ayrıca onu bile bırakıp daha doğalına geçebilirim. Bu kişisel temizlik malzemeleri hiçbir zaman masum sağlıklı değildir. İlla ki bir yan etkisi vardır fazla kapılmamak gerek. O yüzden her şeyin doğalını bilip onları kullanmaya özen göstermeliyiz. Aksi halde olumsuz sonuçları olabiliyor kendi zararımıza oluyor.
En İyi Cevaplar