Hangi saç bakım ürününe harcadığınız paraya içiniz yanmaz?

# gadasından sevgilerle 🤗


Bakim yagi ve hindistan cevizi yagina para gidiyor saclarim uzun oldugu icin cabuk bitiriyorum. Icim yana yana aliyorum valla gene de uzuluyorum yani cok fiyatlilar cunku
Saç kremlerine.
Yağ, sac toniği, sac maskesi
Hacı şakir 😉
Cevap
3Cevap
Sadece şampuan 😂😂 bazende kardeşlerimin bakım kremi benden çıkmıyor para ama kuaföre ayda 100 tl veriyorum
Şampuan ve bitkisel yağlar.
Şampuan
Bakim için harcadığım hicbir paraya içim yanmaz
Şampuan, Saç Kremi ve Fön Suyu
Keratinli bakım maskelerime..
Şampuan , bakım zimbirtilari işte🤣🙈
lanet olasica sampuanlar
Keratin ve argan yağı
Şampuanlra ve saç kremlerine gadası😄
Briyantin vazgeçilmezim
Bakımla uğraştığım söylenemez
Kuaföre
İpekk 🙈😂😂
Bakım kremi
Şampuan
Şampuan ve yağlar
Şampuan
Șampuan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar