Teşekkürler hepinize ; )
Hangi marka saç bakım ürünleri kullanıyorsunuz ya da tercih edersiniz?
Teşekkürler hepinize ; )
Saclarim için soğuk press çörek otu yagi
Kayisi yagi
Uclari için vazelin
Ve argan yagim var
Belki sözsel olarak uyduruk görünüyor..
Ancak bir çörek otu yagi kendi basina 60-70 TL
Ucuza patlamio banada yani
Vazalini nasıl kullanıyorsun?
Uçlara bol bol boyle suruyorum
Hani resmen kalip gibi oluo
Sonra mümkünse3-4 saat oöyle duruyorum
Sonra dusumu aliorm
Uclarini oksaya oksaya aritiyorum saclarimin.
Bunu dusa girecegin her vakit yapabilirsin
Haftada su kadar diye bir şart yok
Uclarimdan ben hic kirik aldirmam
Bu yöntemi kullanirim
Böylelikle sac uclarim nem depoluyo ve kirilmio
Süpermiş. Keratin gibi.. :)
:)) denemen umidiyle
aa vazelinin saç uçlarına yararı var mı cidden? ben rozita saç bakım yağı kullanıyorum
@gitarist_98
Bilmem ki banada kuafor arkadasim önermişti
Kirik aldirsan nolcak yine kirilcak
Sacinin boyundanda gidip duracak kirik aldirdikca boşver vazelinle ki kirilmasin
Saglamamiz gereken bu
Filan demisti
nasıl kullanıcaz peki? yararını gördün mü nasıl kullandın? cidden aldırsan yine kırılıyor :(
Canim arkadaş vazelini nasil duruyorsun diye yorum yapmis ya :) acikladm bak senin yorumundan önce:)
Ewet benim saclarm 1 yildr kullanıyorum kimse kirigin var demio
Bazen banyodan cikarken son durulama suyuna elma sirkesi katiyorum Dokuyorum onu
Cikiyorum dustan
İlk 15 dakika sirke kokuom :D snra hic kokmuooooooo
Oda saci parlatio
Çörek otu yağı ne işe yarıyor acaba?
@summerlicious sac dökülmesi ve kirlasmasina engel olması adina :))
şampuan olarak elseve arginine kullanıyorum..
bakım ürünü olarakta argan yağı kullanıyorum yalnız bu ürün türkiyede satılmıyor ancak internet üzerinden sipariş verilebiliyor
https://i.hizliresim.com/6lXlYE.jpg
Hangi site? :)
al işte hacışakır yoktur dıye dusundum yuzumu kara cıkardın hacı sakır
Bende kullanırım arada :)
KERASTASE Homme Capital Force Erkek bakımı kullanıyorum..
Cevap
20Cevap
Sampuan ve sac kreminde "elidor onarici bakim" . Yumusaklik parlaklik icin sivilastirilmis keratin iceren "gliss in sıvı sac kremi". Sac köpügü ve sac spreyinde "akat gardi ". Sac boyamada genelde koleston alirdim ama bu son boyama da "garnier" aldm. İlerde badem yagi ve argan yagi dusunuyrm sac icin iyilermis
Ben argan kullandım iyi gerçekten. Tavsiye ederim :)
2 Yıldır saçlarımda sadece Slim Leaf markalı ürünleri kullanıyorum. Slişm Leaf Baobab Şampuanı ve Slim Leaf Sinamekili saç bakım yağından asla vazgeçmem çünkü saçlarımdaki tüm sorunlar bu iki ürünle çözüldü. Sadece jöle olarak Fiyto saç jölesini kullanıyorum ilave olarak.
Nerden bulabiliriz bu ürünleri?
Önceleri internetten alıyordum şimdi Ankarada merkezine telefon ederek getirtiyorum.
Teşekkürler : ) Firma ismiyle internetten arasam bulurum di mi?
Ben şu an Sachajuan kullanıyorum ama memnun değilim saçlarım hemen yağlanıyo. J. Frieda'ya geçmeye düşünüyodum iyi iyi dediler ama sonradan bir anda saç döküyo dediler. Napsam bilemedim.
Ben kullanıyorum dökmüyor.. Boyasız ise saçın boyasız saçlar için olanını ve saçının rengi için olanı kullanırsan sonuç alırsın. :)
Birçok ürün değiştirdim, açıkçası sadece meraktan. şu an bioblas kullanıyorum ve saçlarım yumuşacık hatta uzun süre kestirmesem de kırığım falan olmuyor :)
Bende john frieda almak istiyorum ama sanırım her yerde satılmıyomuş nerden alabilirim?
Artık satılıyor canım. Şehrin de gratis ve ya Watson varsa alabilirsin. :)
Teşekkürler :)
Elseve kullaniyorum. Bakım kremleriyle beraber. Saclarim normalde cok dokulurdu. Ama Elsevr kullanmaya basladigimdan beri gittikce azaldi sac dokulmesi. Ayrica cok da saglikli gosteriyor saclarimi :)
Saclarini gordukten sonra Frieda kullanmaya karar verdim. Saka bir yana, tavsiye eder misin, kabarik ve elektriklenen saclara?
Gliss sivilastirilmis keratin, morfose argan yagi tuzsuz sampuan icinde badem ve yilan yagi
Tıgi sac bakım ürünleri ve forewer aloevera ürünleri harika tavsiye ederim özellikle forewer aloevere sampuani sac kıranı bile tedavi etmiştir...
Sebamed kullanıyorum 10 numara, bu şampuanı kullanmasaydım şimdiye dek çoktan kel kalmıştım:(
Dove şampuan & saç kremi.. panthene argan yaglı serum.
Kullandiğım Pantene ama Elidor saçı yumşatıyor Head and Shouldersde kepekleri yok ediyor ama aynı zamandada sacları döküyor
haci sakiri bos zamanlarimda (can skintisina karsi) kullaniyorum.. head & shouldersida kafam icin..
john frieda kullanıyodum bayadır.1 aydır urban ın ürünlerini kullanıyorum.
John friedanin hacim verici sampuani gercekten ise yariyor. bir de yves rocherin sac bakim urunleri var yagi maskesi felan. Onlarda super denenmesini tavsiye ederim.
Gunluk normal olarak elidor kullaniyorum ama sanada TONY&GUY kullanmani tavsiye ederim😉
TONI&GUY 'da olabilir ikisinden biri😅
Teşekkürler; )
elidor kullanıyorum ama aslında bitkisel organiklere dönmek lazım.
Elidor - Birde Blendax kullanıyorum şu an gayet de memnunum
Kihels ın şampuanıni ve bakım maskesini kullanyorm.
Aramzdad hic bnu kullanan yokmuşmuş..
ben uçlarına barcelino saç bakım yağı kullanıyorum daha iyi
Degisiyor sampuan olarak head and shoulders bakim kremleri olarak da elidor
Elidor 3adım awon naturals 3adım awon advance bunlar iyi :)
sedolin pirdolin kadolin kullanıyordum. simdi elidor kullanıyorum.
Urban, toni, frieda, down under hepsini kullandım ama hiçbiri bir uni baby değil;)
saçlarım ipek gibi kokum bebek gibi daliiin :P dersem inanma
Loreal Paris Elseve Nem Kolajen, bir de Elidor'un turuncu serisi
elidor nefretliiiiiiiiiiik valla nefretlik mahvetti saçlarmı elseve denedim o daha kötü yaptı. pantene ve head and shoulders iyi geldi bana
Toni guy da guzeldır john frida kullanmadım ama memnun kalanlar çok toni guy yumusacık yapıyor oneririm fıyatı da normal
dalin kullanıyorum bebe şampuanı oldugu için saç dökmüyor tavsiye ederim =)
Clear. Ama şu aralar Hacı Şakir. Bir de "bıttım sabunu"muz var. Saçı güçlendiren.
frederic fekkai yok mu türkiye de ;) ya da bizim kızların haberi yoktur belki ;)
Şampuan ve bakım kremi dışında birşey kullanmıyorum. İkisi de Dove
Gliss bakim kopugu , toni&guy serum
elidor. bazen de evde ne bulursam o
Kerastase ve sebastian
Dogal kullaniyorum. Nude. Sonra da mystic oil.
Hc hair care in sac bakim yagi var iyi baya
Salkom Bitkisel Şampuan kullanıyorum.
kerastase ve SP şampuan
Urban Care
Gıovannı.
Down under
Loreal
Elidor güvendiğim markalar :)
Elidor, avon nadir olarak da pantene..
pantene - jojoba yagi
Seçeneklerde yok ama Loreal Elseve
şampıanıma servet ödemiyorum ipek şanpıan.
Doğal olduğu için markası yok bakım ürünlerimin.
Hacı Şakir zeytinyağlı sabun
aynı ben bide elidor şampuan hshsadsss :D
Schwarzkopf ya da urban care
Hacı Şakir asısdıohdfgbhl
Pantene, restorex, a plus saç kremi...
treeseeme urunleri kulaniyorum
Tresemme kullanıyorum..
Tüm saç bakımım için tek geçerim; L'Oréal Paris.
Johnson's Baby :D:D :D :D
elıdor super yeh mavı elıdor
Loreal paris elseve colour
Head shoulders elmalı olan
Elidor kullanıyorum bu aralar.
Yves Rocher kullanıyorum.
elidor sac krem ve spreyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar