Saçlarız ile yaşadığınız kötü bir anınız var mı?

Kuaförümün istediğim gibi kesmemesi harici hiçbir kötü anım yok. #şükür
Kötü bir anım yok 🤯
Kötü bir anım yok 🤯
Saçlarız ile yaşadığınız kötü bir anınız var mı?
Cevapla