Sanırım 3. sınıfa gidiyordum saclarim uzatmıştı baya kendi diye bir çizgi film kahramani vardi saçlarını iki yandan topuz yapardı ona benzeyecegimi hayal ederdim hep sonra birgün annem pazara diye götürüp kuaföre soktu ve saçlarımı erkek çocuğu gibi kestirdi kısacık :(( çıktıgımda ağlıyordum o sırada abimin arkadaşı görmüş beni yolda ağlarken iki gün sonra demiski cok güzel olmuş sakın aglamasin artik ne kadar uzulduyse bana:) motive olmustum ve cok sevinmistim hala o günü hatırlıyorum dün gibi:)
12. Sınıfa gidiyordum çok güzel saçlarım vardı. Kat kat kestirmiştim arkadan çok güzel duruyordu. Kuaföre gittim uçlarından al dedim bu girdi tüm saça saçım af edersin şeey gibi oldu ben ağla ağla sabahlamıştım.
En İyi Cevaplar