Hint kınasından sonra hep saçım döküldü ve seyrek oldu, sizce ne yapmalıyım?

Ben sarışındım veya açık kumral diyebiliriz saçımı bir esmer yapmak istedim ondan önceki yıl sıfıra vurmuştum sırf kırıklarım gitsin diye esmer yapmamın doğal olmasını istedim arkadaşım hint kınasını önerdi siyah hint kınası yaktım şu an saçımdan hiç çıkmadı çok üzgünüm diplerim geldi durmadan düşünüyorum açtırsam yanabilir aşırı kırık oluşur ve yıpranır zaten hint kınasından sonra hep saçım döküldü seyrek oldu sizce ne yapmalıyım? (Şimdi dokunmasam üstü sarı altı siyah olucak çok değişik olucak ama ben sıfıra sırf kırığım olmasın diye vurdum şimdi bile bile kırık yapmakta çok koyar yine dökülen saçlarımın yerine yenisi gelir ama benim saçım kat kat yani bir düzenide yok kırık almasıda zor )
Hint kınasından sonra hep saçım döküldü ve seyrek oldu, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla