Bence maşa bakımlı ve gür gösteriyor
Maşa
Düz fön
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence duz daha bakimli duruyor ama masa da saci daha gur ve havali gosteriyor. Ben ikisinide siklikla yapiyorum. ikisinin de yeri ayri guzel ve yerine gore bazen masa bazen duz daha uygun oluyor.
Daha hoş daha güzel duruyor bence. Ama doğal durmalı dalgalar. Düğünde gelinin kız kardeşi gibi değil :)
İkiside güzeldir. Güzel ve bakımlı olsun.. yeterlidir.
Düz daha güzel olabilir.
Cevap
3Cevap
Düz. Ama maşa severim
Maşalı daha güzel görünüyor
Herkesin kendi tercihi 🙂😊
Doğal maşa güzel durur
Düz fön daha bakımlı duruyor
Düz fön
Maşa
Düz bence
nefes alsın yeter 😂
kesinlikle maşa
Maşa bence.
maşa bence
Maşa
Maşa
Maşa daha hoş
Düz,,
Düz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar