Kıvırcık saçlarım çok dolaşık ve sönük duruyor. Ne yapmalıyım?

Saçlarım bildiğiniz kıvırcıklar gibi değil. Üst yani kök kusımları dümdüz ama uçları bukle bukle. Saçımın şeklini gayet beğeniyorum aslında. Daha sonra saçım aslında baya uzun ama bilirsiniz kıvırcık olduğu için belli olmuyor. Ayrıca ince telli saçlarım var. Her neyse arkadaşlarım sürekli saçlarımın çok dolaşık ve sönük durduğunu söylüyorlardı. Ve bana elidor un belirgin bukleler saç kremini önerdiler, bende alıp denedim ama pek bir faydası olmadı. Saçımı taramıyorum pek (duştan çıkınca ya da ıslakken bile) çünkü tüm kıvırcıklığı gidiyor ve geriye kabarık saçlar kalıyor. İşte ne yapacağımı bilmiyorum. Saçlarımın omuzlarda ve dalgalı olmasımı çok isterdim. Omuzlarımda kestirmek istiyorum ama kıvırcık olduğu için kötü olabilir diye düşünüyorum.
Kıvırcık saçlarım çok dolaşık ve sönük duruyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla