Saçımı ikinci kez kazıdım, hangi bakım yağlarını önerirsiniz?

2 yıl önce acayip dökülen ince kupkuru kısacası igrenc saçlarımı kazıdım ve full sarimsak sampuani kullandim 2 yıl sonunda omzumu geçti saçlarım ve aşırı canlandı simsiyah kalın saçlarım çıktı dökülme tamamen durdu herkes boyamı falan diye soruyordu 2 yılın sonunda omzumu gecen saclarımı şubatın 18 inde tekrar kazıdım jiletle sıfıra vurdum şu an 19 gün oldu 1.5 santim oldu saçlarım yine diken gibi kalin parlak cikiyor geçen seneki gibi bakımda yapmak istiyorum hangi yaglari ve maskeleri önerirsiniz
Saçımı ikinci kez kazıdım, hangi bakım yağlarını önerirsiniz?
Cevapla