Saçlarım çok işlemden dolayı çok inceldi ve seyreldi ne önerirsiniz bakım olarak?

Üst kısımlar daha kötü durumda kestirsem bile tiftikliği gidecek gibi değil. Aşırı kötü bir görüntüsü yok ama sağlıksız olduğu için canım sıkılıyor ne toplar sizce? Artık hiçbir işlem yapmıyorum

Saçlarım çok işlemden dolayı çok inceldi ve seyreldi ne önerirsiniz bakım olarak?
Cevapla