
Saçımın tepesi açılmış her gün fön çekmekten mi oldu acaba ya da saç ayrımı mı uzman birisi varsa yardımcı olabilir mi

Saç ayrımı böyle olmaz fön çekmekten saçını yıpratmışsın
Her gün çekme doktora git ırsidir. Stresden uzak dur
fönü düşük ısıda kullan
yıkanırken ılık suyla yıkan
Cevap
1Cevap
Doktora git dökülme de var mi
Hayır çok yok
baba gibi görünüyorsun arkadan
Fön yapmak zorunda mıskn?
çok fazla çekmişsin bu da saçına zarar vermiş
fön çekmeyi bıraksam kendiliğinden geçee mi
bir doktora git yinede
Cok gecmeden bir yere görün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar