Saçımı kestiriyorum
Kırıkları al
Tam omuz hizasında kes
Boynunda kes
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence kivircik sac guzel
Kivircik oldugu icin kestirmwne gerek yok
Şey var hallaktv instagramda bir ona baksana çok güzel modeller var
Teşekkür ederim
Örnek fotoğraflar koyarsan daha mantıklı karar verilir :)
Cevap
2Cevap
Kestirme. kıvırcık saç uzun olmalı kabarık bonus gibi olur çok kısa olursa
Saçlarım çok yıprandı o yüzden kestirmek istiyorum aslında keyfi birşey değil yoksa bende kıvırcık saçın çok kısa olmaması taraftarıyım
Az az kırıklarından temizlet
Omuz hizasında kestir bence
Uzun yakışıyor kıvırcıklara bence kestirme
Çok kısa olmasın bence Zor olur
Boynunda
Bende öyle düşünüdüm ama kabarır mı sorununu göz önüne alınca vazgeçmiştim
Peki teşekkür ederim
Hayır ama randevu aldım cumartesi günü senin tavsiyen üzerine kestiriyorum
Rica ederim ve bende teşekkür ederim
Belki... yüzümü saklayarak olabilir ☺️☺️
Yanlış anlama göz sağlığına zarar vermek istemem
Yine teşekkür ederim ve unutmadan cumartesi günü saçlarımı kestirdikten sonra son halimi atarım
Saçlarım biraz anne tarafından geçme ama bende şanslı olduğumu düşünüyorum ve yine yeni yeniden teşekkür ederim
Kıvırcık kestirmek nasıl oluyor
Saçlarım kıvırcık ve kestirmek istiyorum dedim kıvırcık kestirmek gibi birşey kullanmadım
Omuzlarinda👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar