Saçım çok kaşınıyor, ama bit falan yok. Kaşınma neden olabilir?

Selam arkadaşlar..
Saçım da fena kaşınma oluyor, yıkadığım zaman geçiyor ama 2 gün sonra kaşınmaya başlıyor, kaşımamak için kendimi zor tutuyorum, ama dayanamayıp kaşıyorum, bu denenle de kaşıma hissi daha da artıyor ve saçımı yıkayası kalıyorum.
Kızarıklık, sivilce v. b yok, tek olan şey kaşıntı ve kepekler (kepekler saç derimde yapışmış şekilde oluyor).
Öneriniz var mı? Şimdiden teşekkür ederim ♥
Saçım çok kaşınıyor, ama bit falan yok. Kaşınma neden olabilir?
Cevapla