Selam arkadaşlar..
Saçım da fena kaşınma oluyor, yıkadığım zaman geçiyor ama 2 gün sonra kaşınmaya başlıyor, kaşımamak için kendimi zor tutuyorum, ama dayanamayıp kaşıyorum, bu denenle de kaşıma hissi daha da artıyor ve saçımı yıkayası kalıyorum.
Kızarıklık, sivilce v. b yok, tek olan şey kaşıntı ve kepekler (kepekler saç derimde yapışmış şekilde oluyor).
Öneriniz var mı? Şimdiden teşekkür ederim ♥
Saçım da fena kaşınma oluyor, yıkadığım zaman geçiyor ama 2 gün sonra kaşınmaya başlıyor, kaşımamak için kendimi zor tutuyorum, ama dayanamayıp kaşıyorum, bu denenle de kaşıma hissi daha da artıyor ve saçımı yıkayası kalıyorum.
Kızarıklık, sivilce v. b yok, tek olan şey kaşıntı ve kepekler (kepekler saç derimde yapışmış şekilde oluyor).
Öneriniz var mı? Şimdiden teşekkür ederim ♥
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar