Kuaför saçlarımı yaktı. Saçlarım dökülüyor şikayet nereye edebilirim?

Arkadaşlar sacim kıvırcık kiriklarini aldırmak için kuafore gittim kesti saçımi ve pek uzamadigini söyledim oda isiyi fazla tutarsam gozeneklerin açılır dedi ve dibine fon makinasını cok fazla tuttu sac diplerim 2 gun boyunca yandı ve surekli sacim döküldü dün banyoda bir avuç saç geldi elime çok kotu durumdayim lütfen bana yardim edin ne yapayım muhtesem saclarim vardi simdi kel kalicam korkusu var
Kuaför saçlarımı yaktı. Saçlarım dökülüyor şikayet nereye edebilirim?
Cevapla