kesinlikle at kuyrugu kızlarr kesin at kuyrugu in an ıl maz cekici geliyo erkeklere. bicok yerde bu belli zaten razzy de falan trendde en cok at kuyruklu kızlar var ben de inanmıyodum ama oyle
dalgalı saçlar bir öğrenci için en ideal saç modeli hem çok rahat hissettirir hem de çok uğraştırmaz diğer saç modelleri zaten gerek görülen özel günlerde giyime göre yapılabilir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İyi ki erkeğim diyorum şu kadınlar hakkındaki benceleri görünce. Kadın olmak çok zor :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben tesettürlüyüm ama modeller hoş görünüyor sizler için Emeğine sağlık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
8 güzel.
düz saçlıysanız direk perma yaptırın bence. kıvırcık saçlar genelde hoş duruyor.
Ben kızlara kısa saçı yakıştırmıyorum. Belki çok nadir örnek bulunabilir yakışan. O yüzden örgülü örgüsüz düz dalgalı vb fark etmez kesinlikle tercihim uzun saçtan yana. 3 4 6 ve 8 çok hoş duruyor.
@kılavuzukargaolan Yok dostum pek durmuyorum hatta hiç durmuyorum. Haklı olmanı isterdim, belki o zaman çaba gösterirdim saçlarım için. Ama maalesef değilsin.
Bencenin konusu saçlar üstüne ne yazmamı bekliyordunki..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
704Cevap
İkili klasik örgünün gerçekten havalı olacağını düşünüyor musunuz?
Resimdeki kızları Lağıma bile atsalar en cool kız olur ama
Keşke bizim Buralardaki kadınlarda bu stilleri yaptıklarında.
Fotoğraftakilere benzeselerdi
Orası bir eğitim yeri, güzellik salonu değil. Gereksiz bir bence olmuş.
Zaten okul, koridorlarinda populer olmak icin gidilen bir mekan.👏
Her saç her yüze olmaz..
Ayrıca günümüzde kadını eve hapsedip börek açtıran bir anlayış hakim.
Aman diyim okulu ihmal etmeyin
Hiçte anlamam ki be bir kadının saçlarının kıvırcık olması bence 3:0 hatta 5:0 önde olması için yeterli
eskiden her teneffüste saçını yapan bir kız vardı bizim okulda, şimdilerde saçı dökülüyor şu genç yaşında. çok oynamayın güzelim saçlarımızla
Okuldan çok podyuma hazırlık gibi geldi ama neyse. Bu arada ben de elifor kullanıyorum ama erkekler için saç modeli neden yok?
Ben liseye giderken aksine tüm hocalar keldi 😅 ustune bir de az favoriler uzun olsa falakaya yatiriyorlardi 😃
Keçi kız ne tatlı öyle :)
Kapalı kızlar için de şal bağlama taktikleri verin lütfen😛
Banyodan sonra topuz yapıp sabah oluşan dalgalı hafif kabarık saçı seviyorum ))
şu ikilli topuzu sevmiyorum çocuk gibi o ne öyle benim favorim örgü ve tepeden topuz
İnce örgü dokunuşuyla açık bırakılan ve dalgalı saçlar...
Örgülü saçlar bayanlara daha çok yakışıyor tomurcuğu açılmamış gül gibi daha sempatik ve daha çekici
Okul koridoru değil de orta koridorda iyi görünüp penta atmak isterem
erkek saçı modeli daha çekici gösteriyor şahsi fikrim
okulamı gıdıyorlar podyumamı çıkıyorlar anlamadım ne geregı var efendım
Bu tarzlar bana gore degil ama evett guzell modellerr
Goster verme. Kizlarin topunu kacir party duzenle. Okuldan kac
Cool
2. saç stili
street fighter chunli zheng, atariciler iyi bilir
Okul hayatım soner erdi ama şu prenseslik ünvanı modelini ne yapardım be!!
Örgülü saçlar en bir sevdiğim ⭐♥
Bitiyorum buna😂
kesinlikle at kuyrugu kızlarr kesin at kuyrugu in an ıl maz cekici geliyo erkeklere. bicok yerde bu belli zaten razzy de falan trendde en cok at kuyruklu kızlar var ben de inanmıyodum ama oyle
dalgalı saçlar bir öğrenci için en ideal saç modeli hem çok rahat hissettirir hem de çok uğraştırmaz diğer saç modelleri zaten gerek görülen özel günlerde giyime göre yapılabilir.
İyi ki erkeğim diyorum şu kadınlar hakkındaki benceleri görünce. Kadın olmak çok zor :)
Ben tesettürlüyüm ama modeller hoş görünüyor sizler için Emeğine sağlık
8 güzel.
düz saçlıysanız direk perma yaptırın bence. kıvırcık saçlar genelde hoş duruyor.
Ben kızlara kısa saçı yakıştırmıyorum. Belki çok nadir örnek bulunabilir yakışan. O yüzden örgülü örgüsüz düz dalgalı vb fark etmez kesinlikle tercihim uzun saçtan yana. 3 4 6 ve 8 çok hoş duruyor.
Saçlarım hafif dalgalı olduğu için aşırı kabarıyor. O yüzden ya örüyorum ya maşa yapıyorum ya da düzleştiriyorum. Bunun sebebiylede saçlarım uzamıyor.
isim gücüm yok bunla mi ugrascam lise zamanında bunları yapsaydım şu an elime mesleğimi alamazdım
Kendi saçlarımı model yapmadan salık daha çok seviyorum ! 😊
2 numara her zaman favorimdi ama hocalarım takmıştı kafaya başka model yap diye niyeyse artık kendileri yapamadığından mı bilmiyorum😊
Bir ogretmen ogrencisini neden kiskansin komik sey..
asimetrik saç kesimi göze daha hoş görünüyor bence...
Lise'de öğretmenlerin itinayla bozacağı 8 super saç modeli bence :)
her türlü burgu saç modeli doğal seven erkek sayısı çok zaten
Neşeli dalgalar daha iyidir. Yani özgüven belirtisidir bence 😏
Keskin çizgilerle ayrılan balıksırtını yapabilen varmıdırda sanki
8 numarayı yaptırıp nasıl gidecekler okula 2 saat sürer o :)
Harbiden doğal ev topuzu çok tatlı oluyordu. Ahh lise zamanları ahh
o salaş topuzlara bayılıyorum <3
saç örmesine öğrensem bende yapcam da nee güzel görünüyor?
nan okula degıl de podyuma gıdıyorlar sanki !!!
emeğe saygı
bence saclara fon cekmeli aralara maşa yapmali amam makyaj yapmamali hic
Elidor da bazı kızların okula okumaya gitmediğini farketmiş olacak ki böyle birşey yayınlamış...
İkili topuz çok çıtıpıtı valla tam bahar kızı modeli.
Okul koridorları çoktan geçmişte kaldı. Saçlarım da.
yazık
@kılavuzukargaolan Niye yazık olsun. Olduğum halimle gayet mutluyum.
Kendin konuyu kendi saclarina getirdigin icin baya uzerinde duruyosun diye dusundum.. belki hakliyimdir iyi dusun bunu
@kılavuzukargaolan Yok dostum pek durmuyorum hatta hiç durmuyorum. Haklı olmanı isterdim, belki o zaman çaba gösterirdim saçlarım için. Ama maalesef değilsin.
Bencenin konusu saçlar üstüne ne yazmamı bekliyordunki..
İyi
Saçla prenses olunamayacağını er ya da geç öğreneceksiniz!
Okul koridoru bu podyum degilki niye yildiz olsunlar
Ogrenci deyince aklimiza hep ikili orgulu kiz cocugu gelmez mi? Benim de okul hayatim hep orgulu saclarla gecmistir
ikili topuz yapan kız için siteye giriyorum kaç gündür. bacım lez olma şansın varsa beni bul ya bu ne güzellik maşşşallahhh
Ben zaten yildizim ogretmenim ve her zaman her halimle havaliyim:D bir sac yapmkla mi yildiz oluncak:D
Bence en güzeli saçın sadece üst kısmında yapılan 2 topuz al kısımları açık olacak sekilde çok şirin oluyo hep yapıyorum ben 😊😊
Ben bu modeli tercih ediyorum
o dönemi coktan geçtik de o dönemde bizde yıldızdık sanırım :D:D
Dağınık topuzunla sabah saçlarını yapmak için saatlerini harcamadan göz kamaştır.
Örgülü saç tatlı duruyor gerçekten her an hazırlıklı gibi ;)
Fazla anlamam ama kısa saç pek yakışmıyor uzunca saçlar daha çok yakışıyor..
Örgülü saçı beğenen kızlarımızın çoğunluğunun üşengeçlikten dolayı seviyo moruk
Üniversitenin ilk günü kızlar böyle vizelerde bambaşka 😂