Kolayca yapabileceğin bu süper saç modelleriyle derslere geç kalmadan okul koridorlarının yıldızı se
Saç Bakım Okul Koridorlarının Yıldızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli (Sayfa 5) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1611 Okul Koridorlarının Yıldızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 27 kişi beğendi
Eagle_23 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Düz at kuyruklu kizlar okulda hep favorim olmuştur... 0 0 Yorumla
yαмтαr88 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl İnsan yaşlansada unutamıyor hiç unutulur mu okul koridorları 😂 0 0 Yorumla
Çilexboy467 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl 9 numara çok güzel kızlar prenses modelini yaparken sanki huyunada sahip olup tam bir prenses oluyorlar 0 0 Yorumla
İitaxidriver Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Tamam eyvallah hepsi doğru da kimse kusura bakmasın at gibi olunca saçların da kendiliğinden güzelleşiyor 0 0 Yorumla
Scarhand Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl küt arkadaşlar küt. bütün erkekler küt saçlı kızlardan hoşlanır ama siz ısrarla saçma sapan modeller verme eğilimindesiniz 0 0 Yorumla
Kerembcn Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Bir tarafı kısa diğer tarafı boyuna kadar bırakıyorlar ya kızlar o modele bayılıyorum bide kıza yakışması lazım orası ayrı mesele :D 0 0 Yorumla
Cengiz2617 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Klasik ikili örgü. Bazen öyle takılan kızları görünce direk gittip delice sarılmak istiyorum. Yani o kadar tatlı oluyorlar.. 0 0 Yorumla
fortunasuper Takip Et Xper 4 Yaş: 50 +1 yıl Hiçbirini beğenmedim. zaten hepsi bizim tembel kızlara uygun. star olmak istiyorsan önce vizyonun olmalı bamm 0 0 Yorumla
Hipokondriyazis Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl En güzel saç modeli diye bir şey yok kanımca. Kadın kendisine güzel olanı kendisine yakışanı yapmalı... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl lise zamanında bende çok güzel saç yapardım herkes beğenirdi. ey gidi günler eyy :D 1 0 Yorumla
denisik_adam Takip Et Xper 6 Yaş: 50 +1 yıl hepsi birbirinden güzel. ve güzel tespit dikkat çekici 0 0 Yorumla
cemre4441 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl 1. saç modeli ama ben cool değilim işte o büyük sorun :D 1 0 Yorumla
GhostRider59 Takip Et Bilge Yaş: 44 +1 yıl bence güzelde elidor kullanmıyorum tüpün arkasını okusanız sizde kullanmazsınız 0 0 Yorumla
yalansız30 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl 4 ve 8 numara süper. Allahım bana nasip eder mi acep :) 0 0 Yorumla
artisttax Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl bunların hepsi ayrı ayrı cool olmuşlar zaten hepsini yapmak gerek 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Hangisi olursa olsun yakisan olsun ama ortama gore is okul gece clubu veya partnerinle ecirecegin o aksam icin 0 0 Yorumla
sefa4289 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl bence 8 numara 2 numaradaki model street fighter karakterlerinden chun li stili :) 0 0 Yorumla
busecevik62 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl ben akşam banyo yapıyorum sabah saçım çok güzel dalgalı oluyor hemde hiç maşa çekmeden... 0 0 Yorumla
erperserderdert Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl sen saçını başkalarına neden güzel gösteröeye çalışıyon ki 0 0 Yorumla
rafetakay Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl içinizden nasıl geliyosa oyle yapın herseyde ozgursunuz sizi beynen zaten her tulu beyenir 0 0 Yorumla
esmerim10 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl salınık arkaya doğru ve düz belede yakın olcak şahane 0 0 Yorumla
Murat4567 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Hiç biri bana kalırsa çünkü bukleli ve sarı saç olursa o kız kusursuzdur 0 0 Yorumla
Isimsiz0123 Takip Et Xper 4 Yaş: 63 +1 yıl Ne kadar saçını uzay mekiğine de yollasan 2 şey bakıyorlar Bir sima 2 etek boyu 0 0 Yorumla
halim0931 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl bir kaç tane örgü çok mükemmel yakışır beyaz ve sarışın kızlara 0 0 Yorumla
Centilmen1985 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl uzun saçlarda at kuyruğu güzel oluyor. Kısa saçlarda ise arka taraf dağınık olursa güzel olur. 0 0 Yorumla
Sbabe Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Salaş topuzlar vazgeçilmezim! Her daim kurtarıcı bir modeldir. 0 0 Yorumla
Can343634 Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Nasıl yaparlarsa yapsınlar kızlar zaten güzel hep güzel 😊😇 0 0 Yorumla
Tuğbakaratas Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Valla ben yatmadan yıkıyor tarıyor sabaha öyle gidiyorum favorim bu :D 0 0 Yorumla
k1907 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl abi ne gerek var saç düzenlemeye? sırf saç için saat 5 te kalkanlar var. saçını topla git okula 0 0 Yorumla
Gizzemyilldiz Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Uzun saçlar için okuldaki en güzel çözümlerden örgü ve topuz her zaman kullanırım 0 0 Yorumla
aabcgg Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Dalgaları güvenle savurmak çok hoş ayrıca açık saça bir kaç ufak örgü de harika durur 😍 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hayaller hayatlar okula ahaha saçı düzleştirip model vermeden gidiyorum kümeshayvanı uğraşıcak Ki 0 0 Yorumla
Heythereıamusingwp Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Okul koridorunun yıldızı niye olalım kdmaldlsldks 3 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Allahtan okula gidiyonz başka bir yere gitseniz ne kadar süslenirsiniz 1 0 Yorumla
Dengesizgirll Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Keske yapabılsrm saclarıma hıc yapamıorum :( 1 0 Yorumla
İnci_tanesii Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Okul koridorunda yıldız olmak ne kazandiricak? 2 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
704Cevap
Düz at kuyruklu kizlar okulda hep favorim olmuştur...
İnsan yaşlansada unutamıyor hiç unutulur mu okul koridorları 😂
9 numara çok güzel kızlar prenses modelini yaparken sanki huyunada sahip olup tam bir prenses oluyorlar
Tamam eyvallah hepsi doğru da kimse kusura bakmasın at gibi olunca saçların da kendiliğinden güzelleşiyor
küt arkadaşlar küt. bütün erkekler küt saçlı kızlardan hoşlanır ama siz ısrarla saçma sapan modeller verme eğilimindesiniz
Bir tarafı kısa diğer tarafı boyuna kadar bırakıyorlar ya kızlar o modele bayılıyorum bide kıza yakışması lazım orası ayrı mesele :D
Klasik ikili örgü. Bazen öyle takılan kızları görünce direk gittip delice sarılmak istiyorum. Yani o kadar tatlı oluyorlar..
Hiçbirini beğenmedim. zaten hepsi bizim tembel kızlara uygun. star olmak istiyorsan önce vizyonun olmalı bamm
En güzel saç modeli diye bir şey yok kanımca. Kadın kendisine güzel olanı kendisine yakışanı yapmalı...
lise zamanında bende çok güzel saç yapardım herkes beğenirdi. ey gidi günler eyy :D
2 ve 3. fotodaki hatunlar insan degilmis
Tesekkurler
hepsi birbirinden güzel. ve güzel tespit dikkat çekici
1. saç modeli ama ben cool değilim işte o büyük sorun :D
bence güzelde elidor kullanmıyorum tüpün arkasını okusanız sizde kullanmazsınız
4 ve 8 numara süper. Allahım bana nasip eder mi acep :)
bunların hepsi ayrı ayrı cool olmuşlar zaten hepsini yapmak gerek
Hangisi olursa olsun yakisan olsun ama ortama gore is okul gece clubu veya partnerinle ecirecegin o aksam icin
bence 8 numara
2 numaradaki model street fighter karakterlerinden chun li stili :)
ben akşam banyo yapıyorum sabah saçım çok güzel dalgalı oluyor hemde hiç maşa çekmeden...
sen saçını başkalarına neden güzel gösteröeye çalışıyon ki
içinizden nasıl geliyosa oyle yapın herseyde ozgursunuz sizi beynen zaten her tulu beyenir
salınık arkaya doğru ve düz belede yakın olcak şahane
Hiç biri bana kalırsa çünkü bukleli ve sarı saç olursa o kız kusursuzdur
Ne kadar saçını uzay mekiğine de yollasan 2 şey bakıyorlar
Bir sima
2 etek boyu
bir kaç tane örgü çok mükemmel yakışır beyaz ve sarışın kızlara
uzun saçlarda at kuyruğu güzel oluyor. Kısa saçlarda ise arka taraf dağınık olursa güzel olur.
Salaş topuzlar vazgeçilmezim! Her daim kurtarıcı bir modeldir.
Nasıl yaparlarsa yapsınlar kızlar zaten güzel hep güzel 😊😇
Çok tatlılar, sevdim :)
Valla ben yatmadan yıkıyor tarıyor sabaha öyle gidiyorum favorim bu :D
abi ne gerek var saç düzenlemeye? sırf saç için saat 5 te kalkanlar var. saçını topla git okula
Uzun saçlar için okuldaki en güzel çözümlerden örgü ve topuz her zaman kullanırım
Dalgaları güvenle savurmak çok hoş ayrıca açık saça bir kaç ufak örgü de harika durur 😍
Hayaller hayatlar okula ahaha saçı düzleştirip model vermeden gidiyorum kümeshayvanı uğraşıcak Ki
Okul koridorunun yıldızı niye olalım kdmaldlsldks
saç baş boş önemli olan beyin
Okula değil podyuma çok yakışır ya 🤷🏻♀️
Neden hep en lerde olmaliyiz
Okullu degilim banane kiii
dağınık saçlar favorim :)
Allahtan okula gidiyonz başka bir yere gitseniz ne kadar süslenirsiniz
ben ölümüne topuzculardanım
7 8 iyiymiş de yapamam ki
Tesettürlüler napcak😅
Dağınık ya da örgücüyüm ben ☺
Bence topuz en güzeli ama hafif dağınık :)
At kuyruğu çok yakışıyor :)
Kısa saçları unutmayın :(
Örgü favorim sık sık kullanırım
Sac ile diil beyin ile okulun iyosi olun
Keske yapabılsrm saclarıma hıc yapamıorum :(
Örgü saç bana göre değil Yaşasın Dağınık Saç
3 numaradaki harika ya
Düz salık hayat kurtarır
kıvırcık olunca hepsi yalan oluyor :D sal çık
Okul koridorunda yıldız olmak ne kazandiricak?
Okullar biteli çok oldu 😄
Kapat başını hiç uğraşma : D
En iyisi sıfıra kazıtıp hiç düşünmemek :D
Okula OKUMAK için gidilir, defile için değil.