Çok güzel ve masum modeller ama bazılarını bile çoğu kuaför yapamaz. Ellerine sağlık. :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İkiz topuz ya da iki örgü yapınca gun içinde ciddi veyq sınırlı oldugunuzda kendinizi nasıl hissediyorsunuz o saçları bozmak gelmiyor mu içinizden bence fazlasıyla çocuksu ve ciddiyetsiz
Bunu yapmasaydın keşke :D Herkes kendini prenses diana sanacak şimdi :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
E çok bindiğim ve gunluk hayyatta yaptıklarım 3 ve 5 Tek topuz ya da ikili topuz yapmak çok isterim hem rahat bir saç modeli yalnız kulaklarımdan dolayı yapamıyorum 😕😕
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
704Cevap
Bizimkileri retrica değiştiremedi bu modeller mi değiştirecek ya
Hakikaten bir kız okulda bunlardan birini yapsa popüler olur
En guzeli o ilkteki topuz vallahi yok boyle rahatlik)
saçınızı toplayın ya da örün. saçı önüne gelen öğrenci gördüğümde icim daralıyor az öğrenciye benzeyin 😂
Bunlar çok sıradanlaştı. Farklı, güzel modeller istiyorum...
Buranin editörü modayi takip etmiyor galiba... neyse zamanla ögrenir
Topuz candır yav, bırakın şu örgülü saç modellerini.
Britney Spears in lise klibindeki gibi olunmalı :) :)
Güzel saç modelleri varmış kızlar popi olmak istiyorsanız bunları yapın😂
Bu kızlara sorulmuş bir soru neden erkekler cevaplıyor merak ettim
Dalgalı saçları bayanlara çok yakıştırıyorum nedense :)
okula hem okumaya gidiyoruz hemde güzellik yarışmasına sdjhjsd
Çok güzel saç modelleri var ya.. Bence bir kadının en önemli parçası hatta uzvu diyebilirim.
Hep düz saçlılara tavsiye verilmiş, çünkü kıvırcık olmak farktır yanlış mıyım = )
Modellerin hiçbiri lise çağında olmadığından mı ne 2 ve 3 güzelmiş
kızdan dolayı mı yoksa saçtan dolayı mı bilmiyorum ama 4. resim hoşuma gitti :)
kızlar okula mı gidecek podyuma mı çıkacak anlayamadım
Okul yıllarımda hep gördüğüm şu ki , uzun ve pürüzsüz saçı olanlar her zaman ilgi görmüştür.
kişi kendini nasıl mutlu rahat hissediyorsa öyle dolaşmalı bence
Çok güzel ve masum modeller ama bazılarını bile çoğu kuaför yapamaz. Ellerine sağlık. :)
İkiz topuz ya da iki örgü yapınca gun içinde ciddi veyq sınırlı oldugunuzda kendinizi nasıl hissediyorsunuz o saçları bozmak gelmiyor mu içinizden bence fazlasıyla çocuksu ve ciddiyetsiz
2. ve 8. i güzel. Geri kalanı eh işte de okul koridorunda yıldız olunmaz 2-8 dışında :D.
Bunlar lise modeli dmkdkd ben kısa dağınık saçla geziyorum çok daha cool
Bizim okulda 4-5 Cool kız hariç hepsi at kuyruğu ya
Hep at kuyruğu topluyorum okulda bu bence den sonra bu modelleri denicem çok hoş göründüler gözüme
Akşamdan örüp sabahları saçlarımın mükemmel dalgalarını savurmak ve dağınık topuz
Favorilerimm ❤😍
Düz uzun sarı saçlarımla hiç böyle şeyler yapmıyorum en fazla yandan bir örgü ya da at kuyruğu
Ben kızlarda kısa saçı daha çok seviyorum ya örgülü ve kısa olsa :D
eski okulumda en uzun saçlı bendim
çünkü okulda kız yoktu :D
Cool olacaz diyede cinkene gibide yapmayin kendinizi 😂
Son model ulkemizde kina Nisan dugun modelidir :)
Örgüleri çok seviyorum. Bir kadını narin ve şık gösteriyor.
Kapalıyım ama dağınık ev topuzumdan asla vazgeçmem 😊
Uzun saça örgüler çok iyi gidiyor gerçekten.
Harika bir bence emeğinize sağlık...
Bazilarinin dugune gider gibi havasi olmus olsundu...
Elidorcum ben objektif bir insanım benceni begenmedim hayatim :/
3 ve 6 . fotoğrafta ki kızların saçları gerçekten hoş ve güzel duruyor. 8 . de güzel.
Bu saçlar olmadan da havalı olunabilir kusura bakmayın 😂
Açık saça ufak şekiller vermek üstten toplamak veya yanlardan örüp arkayı açık bırakmak gibi ufak modeller favorim
Çok beğendim diğer sponsor konuları gibi salak salak taraf tutan bir yazı değil gerçekten akla yatkın şeyler söylüyor
Tabiki dalgalı saç hastayım öyle kızlara yanımdan geçerken bir savuruyorlar o yana bu yana off dönüp bakmadan edemiyorum.
tepede tek topuz veya uzun düz saçlar en beğendiğim :)
Bunu yapmasaydın keşke :D Herkes kendini prenses diana sanacak şimdi :D
E çok bindiğim ve gunluk hayyatta yaptıklarım 3 ve 5
Tek topuz ya da ikili topuz yapmak çok isterim hem rahat bir saç modeli yalnız kulaklarımdan dolayı yapamıyorum 😕😕
Okul dönemi gerilerde kaldı :) 8 numaradaki stil favorim :)
tabiki dağınık topuz , zor modellerle uğraşamam. d
Kadın güzel ise kafayı kazıtmış olsa da güzel görünür. Çirkin ise isterse gelin başı yaptırsın çok bir şey değişmez. Bu erkek için de geçerli tabi.
Şahsen tercihim dalgalı ve örgülü saçlar, çok çekici geliyolar bana
Sade ve hafif doğal burgulu duran modeller favorim 😊
Yıldız olmayalım saçlarımız ipek gibi doğal olsun yeter
2. Modelden gözümü alamam , hele hafif şirin hatlara sahip bir kızsa 😄
Çok tatlılar ama genelde bizim kızlarımız saçını açık bırakıyor sadeee
gözlerinin gülerek sana bakması yeterli..
Ne gerek var böyle şeylere okula eğitim almaya gidiyorsun okul koridorların yıldızı olmaya değil
Ben kıvırcık saçlıyım. Bunların çoğunu uygulayamayacak olsam da birkaç tanesini beğendim ve uygulamayı düşünüyorum 😊😊
Erkekler için neden yok bizde elidor kullanıyoruz 😊
Bide bu taktikler erkek ve iş yeri için bulunsa çok iyi olurdu sanki
Saç örgüsü yapmaları hoşuma gidiyor. Bir tatlı bişey oluyorlar böyle hoş😍
Cok abartili olmasin salaș dursun yeter bence dogallik iyidir her zaman
anam bizim zamanımız da ambalaj lastiğiyle saç bağlıyorlardı piiiii