Valla bizim zamanımızda kızlar saclarını kezban gibi örerlerdi etekleri okadar uzunduki nerdeyse ayakkabıları gözrünmezlerdi :) ahh o 90 lı yıllar. şimdiki erkekler cok sanslılar
Üşengeçlikten öylece açık bırakıp gidiyordum çoğu zaman. O saatte gözümü zor açan biriyim bir de saç mı öreyim? Hatta bazen okula gittiğimde orda yapıyordum saçımı udoshdowkduwoa
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
704Cevap
Dümdüz saçlarım var genelde böyle kullanıyorum ama at kuyruğu, topuz, örgü, ve örüp açıyorum bazen de :)
Benim ihtiyacım yok bu öneriye 2003-2006 da ben zaten popülerdim...
saç, yüz, makyaj hepsi birlikte kombine bir şekilde değerlendirilmeli, bir saç modeli birine çok yakışırken bir başkasına hiç yakışmayabiliyor
Biri dışında hepsi harika. Örgülü saç modellerine bayılıyorum.
Dağınık topuz yaptığımda oluyor fakat en iyisi at kuyruğu bana göre.
Tepeden yapılan ev Topuzu, yandan iki topuz, örgü ve açık modeller tam bana göre..
En iyi saç tipi, dağınık doğal görünümlü toplanmış saçlardır. Net.
6 numara tam benlik, pratik burgu yapmak yerine nemliyken öredebilirainiz sabah çok pratik oluyor ahh okul zamanım olsa da yapsam😂
Bu tarz bir çok şekil var elimde. Hepsi birbirinden güzel. Bence saçını iyi tanı, sonra seçimini yap. Sen saçına bakmazsan, canın yanar...
Erkeklerde sadece ''Yanlar kısa üstler uzun'' saç stili olduğu için Bence'de erkeklerden bahsedilmemiştir haklı olarak.
Saçlarımı genelde orgu ve topuz modelleriyle şekillendiriyorum.
Örgü çok güzel hele bu biraz salaş olunca süper oluyor.
okula mı gidiyorlar yoksa dışarı da çarşı pazar gezmeye mi anlamış değilim.
Hic uğraşmıyorum ki saçıma hatta bazen bakıyorum sabahleyin çok kötü değilse öyle gidiyorum ajdjjd
Okuldan bahesiyoruz değil mi?
Hani eğitim yuvalarından..
Eğitim sistemi değil bozuk olan.. egitilecek nesil bozuk..
Bide yapilisini gosterseydiniz bir gun saçın yapıldığında 2 gün o sacla kustanmis gidiyon
Saclari ile ugrasip sekil verebilenlere her yasta imrendim☺
jelibonlu abla bizim okulda olsa okulu bırakır peşinden koşarım yapmayın bu kadar güzel olmaya gerek yok jkdksfasd :D
Geçen gün koltukta otururken bir yanda saçıma iki yandan örgü yapmak geldi çocuksu ve şirin bir model ve degisik bence kimsede görmedim
Pardon topuz yazıcaktım
Okulda bir kız kalçasına kadar uzun saçları var aklımı alıyor..
Siz de erkeklerin aklını almayın dikkat edin..
Dağınık topuz modelini ben kızlara çok yakıştırıyorum. Balık sırtı modeli güzelmiş kızlar deneyin onu. :)
Valla bizim zamanımızda kızlar saclarını kezban gibi örerlerdi etekleri okadar uzunduki nerdeyse ayakkabıları gözrünmezlerdi :) ahh o 90 lı yıllar. şimdiki erkekler cok sanslılar
Üşengeçlikten öylece açık bırakıp gidiyordum çoğu zaman. O saatte gözümü zor açan biriyim bir de saç mı öreyim? Hatta bazen okula gittiğimde orda yapıyordum saçımı udoshdowkduwoa
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-8efd-20e52646ef42.jpg bu saç modelini seviyorum ben
Saçlar her türlü önemli ve her kız kendi yüz tipine uyan saç. modelini uygulamalı
Okul bitti ama gündelik hayattada çok kullanışlı modeller 😊
Tabiki 1 sabah sabah onla mi ugrasilir topla çık 😂😂
6. resimdeki saç modeli çok güzel bence. Artık 2 li örgü out oldu
salaş bir şekilde yapılmış topuzdan iyi olamaz hiçbiri
Rus kadinlarin sac stilleri bana daha cazip geliyor. Daha bir cekici oluyorlar
Benim favorim,8. sıradaki masumiyet ve duygusallık içeriyor
Dalgalı saçlar daha uygun. Şöyleki her ortamda konuşur.
Dalgalı ve dağınık aslında kızlara her saç şeklini yakıştırıyorum :)
Okul için değil ama istede kullandığım tabiki dalgali
İkili topuzlar hem çok hoş, hem de çok rahat. Bir o kadar da çocuksu! :D <3
Sade, örgülü olanlar daha tatlı ve çekici bana kalsa
Kız dediğin saçı bağlıyken güzelse her haliyle güzeldir.
klasik ikili örgüden vazgeçme saçlarının gücünü ve dişilik gücünü göster!
Dağınık bir topuz ile yüzümün sol tarafında bir tutam sadece bırakırım.
bunlar güzel tabi okulun ilk günü herkes yapıyor sonra sade topuz :D
Prensislik unvanında yaşıyorum anlaşılan.. Evde ise dağınık topuz salaş olmak hoşuma gidiyor
8 numara ya da Khaalesi modeli benzeri modellere hastayım :D
7 ve 2 numaralı saçlar bence pek güzel değil. Diğerleri gayet hoş ve güzel duruyor.
Kahkül tabikide , ama her kıza değil beni bırakıp gitsede yoluna ömrümü serdiğim o kanatsız meleğime
En iyisi hiç uğraşılmamış yıpranmamış düz veya dalgalı sırtına kadar olan saçlar bence
Dalgalı ve kısa saçlarım var çok memnunum yıkayıp çıkıyorum 😊
Örgülü ve dalgalı saç çok kullanırdım okul yıllarımda ve hala severek kullanıyorum.
6 tabiki salık olucak tuttunmu ele gelecek şeklide :D
Yarım örgü yarım topuz yarım at kuyruğu böyle yarım yarım gider...
Ya 1 kadar toplu ya da dağınık. Arası pek de şey değil:)
İkiz topuzu genellikle yaparım ama en çok salaş bir örgü yaparım.
.
En iyisi 5 numara.
10 Numara bene.
:)
.
Düz ve uzun saç iyidir kıvırcık da olabilir gerisini pek sevmem
4 deki gibi manitam olsun 5 bin borcum olsun. Gerekirse kredi çeker yarın veririm size 😂😂😂
Saçlarımız hayatımızın renkli bir aksesuarı onlara iyi bakmalıyız
Hiçbirini kullanmıyorum. Zaten kendime ait bir stilim var, uzun sıradan saçlarım yok :)
İlk görselde ki topuzu yaparım hem kolay hem rahat.
Balıksırtı örgüsü çok hoş...
Kaldı ki her örgülü model hoşuma gidiyor.
Ben dita von teese gibi yapiyorum sacimi hep internetten bak muhtesem ve baya cekici oluyorsun
İkili topuz ve balık sırtı en yakıştırdığım saç modelleri.