fotoğrafları görünce hemen saçlarımı yıkayıp bakımlayıp şekil veresim geldi. :) elidor'u yıllardır kullanıyorum. diğer markaları da denedim ama elidor gerçekten işe yarıyor! :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Birinci ve ikinci model , kadınlara en çok yakışan modeller bana göre. Emeğine sağlık bu arada
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
514Cevap
Sacim biraz daha uzun olsa ve hepsini yapabilsem keşke
Topuz her zaman iyidir ama şaşalı olmayacak 5 bence iyi
Daha iyi daha az iyi demiyorum hepsini de beğeniyorum.
Iri dalga kesinlikle , bas dondurucu ahenkle dans etsin.
Kadin olsam saclarim subay trasi gibi olurdu yapamazdim. Kadinlara bol sans. :)
1 guzelmis
3 ve 4 çok hoş ve gelinler için uygun bence masumluk var.
kafa yapısına uygun saç modelleri daha iyi bence abartılı olmamalı
Daginik topuza cok ayri bir sempatim var alti numara mukemmel.
Ben bu sampuandan sağlıklı uzayan saçlar serisinden hep kullanıyorum ama faydası hiç olmuyor nasıl bir şey anlamadım :D
İri dalgalarla hacim verdiğim saçlarıma; kır düğünü konseptine uygun, zarif bir taç.
Topuz ama buradakiler fazla olmuş. Daha doğal bir şey isterdim
fotoğrafları görünce hemen saçlarımı yıkayıp bakımlayıp şekil veresim geldi. :) elidor'u yıllardır kullanıyorum. diğer markaları da denedim ama elidor gerçekten işe yarıyor! :)
Birinci ve ikinci model , kadınlara en çok yakışan modeller bana göre.
Emeğine sağlık bu arada
Hepsi Güzel fakat Erkek olduğumuz için bize yakışmaz
2. modeli çok beğendim düğünde nişanlım yapar umarım aynisini
Kadınlara her şey yakışıyor yeter ki abartılı olmasın
Düğünlere gitmeyi sevmem ama yinede teşekkür ederim.
Orta çağ modeli neresi şık siz gelinde ben yapiyim model görün
Doğal görünümlü ve dağınık topuz bence yakışıyor size.
Kızların düüm saçlarıyla daha çirkin oldukları kesin..
Yaz dugunlerinde isildamami saglayacak 1 şey var mi 😂
Kullandigim şampuan ve faydasini cok gordum cidden tavsiye ederim.. bu arada cok guzel yazmissin 😎
Kadınlara en çok yakıştırdığım saç modeli dağınık Fransız topuzu. (y)
Ben olsam ikili modern saç örgüsüyle masum yanımı öne çıkarırdım. Hem doğal hem masum görünürdüm.
En güzeli üstten sıkı bir topuz tabi yakışıyorsa:))
Su sac mükemmel cok asil duruyor sade ama şıkkkk
yazları evlenmeyin bir hafta sonumuz var mahfediyorsunuz :)
1 veya 4 seklinde yapan bir esim olsun istemsiimdir p insAllah olur
ne gerek var bu saçlara dugunlere de ayrı bır gıcıgım
En güzeli saçları uzatıp taç takmak herkese çok yakışıyor.
Ben zeytinyağlı orijinal defne sabunu nu tüm şampuanlara tercih ederim
Gùnese cikmayin ve duzgun bir sampuan kullanin ipek gibi oluyo zaten.
Benim sacim uzun olduğu için ve sevdiğim için çoğunlukla 1. modeli kullanıyorum
Bukleli sac modeli zerafet incelik katiyor bayanlara. O bukleleri tek tek ozgurlugune kavuşturmak hoş olmali.
hepsi çok güzel ama ben dağınık topuzu daha çok seviyorum
Bende tam bu paylasima ihtiyac duyuyodum dügünlere gidemiyodum artik
Güzel bir kız her haliyle güzeldir. Ben doğallıktan yanayım.
gereksiz bence herkes nasıl süslenirse süslensin sanane milletin saçından
Elidor en güzel şampuan gerçekten özellikle pembe rengi
5. ci model hoşuma gitti. 2. ci modelde güzel ama daha hoş bir taç kullanılabilir.
İri dalgalarla hacim verdiğin saçlarına; kır düğünü konseptine uygun, zarif bir taç tak.
Nedense doğal saçlar açık ve gündelik halleri kadınlarda hoşuma gidiyor.
Veya buklelerin iç içe geçeceği harika bir topuz ile zerafetini konuştur.
1 ve 5 😍😍 sanırım dünyanın en güzel modellerini buldum😍
Bence dağınık saçlar o yüzden 5 daha cool ve sexy yapar
8. model harikya ya. Ömrümü yoluna serebilirim öyle bir hatunun :)
Bilmemki sevgilim olsa isterse en cirkin modeli yapsın bişey olmaz
Aman 4. Yapmayın ben o tiple görsem hayır der bırakır giderim
Güzel bir bence olmuş artık kızlar sim dökmesin kafalarına xkkdnd
1-3-7 ve 8. modeller hoşmuş..
Emeğinize sağlık
1 ve 5 numara hoşuma gitti...
3 numarayı yapsana hayatım 😍 @helioshybris
Yaparım aşkım sen yeter ki iste 💏💕💕💕
@helioshybris sana herşey yakışır ama 3 numara ayrı bir güzel olur sevgilim 😘
Teşekkür ederimm kocisim😍
Hemen Elidor almalıyım, saçlarım çok bozuldu.
iri dalgalar kendi modeli sacimin :)
Em güzeli kendi haline bırakılmış saçlar.
Guzeller ancak buna uzun sac lazim
çok güzelmiş hepsi :)
1. model cok guzel yaa 😍❤
Erkekler için de öneri istiyorum.
1-5-6 favori modellerimdir..