Yaz boyunca katılacağın düğünlerde ışıldamanı sağlayacak bu saç modellerini mezuniyet balosunda da d
Saç Bakım Yaz Düğünlerinde Işıldamanı Sağlayacak 8 Saç Stili Önerisi (Sayfa 4) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1112 Yaz Düğünlerinde Işıldamanı Sağlayacak 8 Saç Stili Önerisi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
NickBulamadımla Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Şahsen 1-6 üstüne tanımam öncelikli olarak 6 ama 0 0 Yorumla
GamzelıHatunñncuk Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl 4. cu modelin topuzu -matmazel polyanna 😂😂 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
514Cevap
8 harikaymış yalnız...
2nci ama sac yok bnde 😑
Elidor kullanıyorum gerçekten çok kaliteli
Dagınık topuz modelıne bayıldım :)
Saç modelleri güzel gerçekten :)
Örgülü saç modellerine bayılıyorum :)
En sevdiğim model 1. si..
6. madde en guzeli. Dogal bir görüntü veriyor.
Üçüncü ve birinci güzel..
Örgülü saç çok güzel oluyor be 🙃
Tam bana göre modeller aman tanrım
Damatların kız kardeşleri sahneye :dd
Bir kaç modeli çok beğendim deneyeceğim :)
1 numara guzel duruyor
Örgüleri sevmiyorum ama düz fönlü saç iyi
Biz erkekler icinde yazsaniz ya bir bence
İri dalgalara bayıldım
Bir parça da olsa örük güzel gösteriyor
1. Çok güzel tam benlik yapıyorum arada öyle.. 👸
Hepsi birbirinden şık
son saç güzel yakışana tabi...
Peçemle hangisi gider bilemiyorum.
7. berbat... örgü modelleri 😍
Gerekmyok bence bukadar abartmaya
Klasikleşmiş saç stilleri..
1-3-5 modelleri güzel ama diğerleri abartı duruyor
Şahsen 1-6 üstüne tanımam öncelikli olarak 6 ama
5 dugun icin nasilda korkunc bir model😝
Harika ötesi öneriler...
Taclari cok seviyorum
Neyse ki bu yaz düğün yok rahatım
2. model :) o tacla en guzel o saci yakistiriyorum
Erkek olduğuma şükrettim. :)
Allahtan erkeğim ya, bu nedir. :(
Duz fon ile baska bir insan oluyorum 😸 ✔️
3-4 ve 8. modeller güzel
1 ve 3 güzelmiş gerçekten
1. ve 6. dışında beğendiğim pek model yok
4. cu modelin topuzu -matmazel polyanna 😂😂
Topuz iyidir bunlari gecin.
Örgü kalp ben ama evlenme fikri pek mantıklı değil
Gelin olsam daginik topuz yaptirirdim😊
Birincisi ve beşincisi MÜKEMMEL :D
Doğallıktan yanayım :D
6. Modeli çok beğendim.
6 ve 8 sevdim özellikle 6
örgü gerçekten hos duruyo
Ilk resim cok hos ve cok guzel...
1. saç modeli çok güzel 😊
Saçlarım maalesef kıvırcık
bence en iyisi 1 cok tatli duruyor
Bence 5. Bir kere kızıl :)
güzeller ama herkese yakışmaz bunlar
Kızlar 1. yi yapın çok güzel :D
Tac cok hos olmus ya :-)
4. hariç neredeyse hepsi güzel aslında.
Yasasin dalgali saclar :)
En guzeli 3 numara. Cok zarif.
6. model harika bence :D :D :D
1. modele bayıldım :P