Yaz boyunca katılacağın düğünlerde ışıldamanı sağlayacak bu saç modellerini mezuniyet balosunda da d
Saç Bakım Yaz Düğünlerinde Işıldamanı Sağlayacak 8 Saç Stili Önerisi (Sayfa 2) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1112 Yaz Düğünlerinde Işıldamanı Sağlayacak 8 Saç Stili Önerisi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
friendzoned Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Bazı modeller çok güzel dursa da, insanlar kendisine yakışanı yapmalı. 0 0 Yorumla
utkugokce Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Erkek veya kız farketmez marka olarak tercihim değil ama saç bakımı çok önemli 0 0 Yorumla
BarisYazici Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl yaşadığınız şehir adana ise hiçbirine gerek kalmıyor, malum sıcaklar. 0 0 Yorumla
MERGENx Takip Et Xper 6 Yaş: 46 +1 yıl 1 numara herzaman o saç modeli kadınlara çok yakışıyor.. 0 0 Yorumla
Elifffkayra Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl 2 örgülü topuz bayıldım bende örgüyü sık sık kullanırım acık renk saçta çok şık ve zarif duruyor 0 0 Yorumla
DonukPrenses Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl 1 ve 6 günlük kullandığım şekil zaten 😊 taçsız tabii 0 0 Yorumla
MaviiMavii Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Bence düz hafif doğal saçlar olmalı çünkü o gün gelinin günü sidik yarıştırmaya gerek yok😂 0 0 Yorumla
ranazuleyha Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Birinci model tam bnlikmis çok tatlı bide beş olabilir 0 0 Yorumla
Eray_67 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl iki taraftan örgülü olan çok çocuksu olmuş bence. diğerleri çok güzel ama. 0 0 Yorumla
istanbullusairr Takip Et Xper 5 Yaş: 47 +1 yıl fazla makyaj kadını , ruhsuz yapar. İçindekiler dışarı yansıtamaz. 0 0 Yorumla
AdilllDEVRİMCİ Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl 1 ve 3 iyiymiş. Hadi ben de burada yorum yapmış olayım 😕 ne kadar da gerekli elidor 0 0 Yorumla
uyuyançirkin Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Upuzun sacimi kisa ve asimetrik kestirdim. Kizil yaptim. :) 0 0 Yorumla
SAyyKO Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Evlenmeden önce kafamı 3 numaraya kazımak istiyorum, kesmedi bunlar 0 0 Yorumla
enes6611 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl bayanlarda düz saç ve uçları sarı olması bana çok çekici geliyor sizi bilemiyorum ama 0 0 Yorumla
Bayanasoyel Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Düz fönlü gelin mi olur 😕 1-2-5-7 bunlar çok hoş 😱😱😱 0 0 Yorumla
MadamMe Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Orgulu modeller guzel oluyor ya sac da uzunsa tabi :)) 0 0 Yorumla
RRRaskoInikov Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl daha flörtüm olmadı :D evlilik için bir kadın gerekli daha sonra o düşünür gelinliği 0 0 Yorumla
hemera01 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl buklelerin iç içe geçeceği harika bir topuz ile zerafetini konuştur. olan 2 güzel :) 0 0 Yorumla
dogan22 Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Bayan arkadaşlara tavsiyem doğal olun ve aşı parfüm kullanmayın! Ama siz de haklısını kırk yıl da bir lük oluyorsunuz 0 0 Yorumla
KnnKrc Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl İsildayinca nolucak? Sabah olunca yine eski tipsiz halinize donceksiniz 0 0 Yorumla
popigirls Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Doğal görünümlü, düz fönlü saçların ve doğal çiçeklerin gücüne inan! 0 0 Yorumla
engclk Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl elidorla hepsi güzel :) bana göre şekil şemal boş. bakımlı olmalı ilkbaşta bir kadın. herzamn 1 - 0 önde olursunuz unutmayın :) 0 0 Yorumla
Muhammed00000 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl 8. Evet başka söz yok hepsi birbirinden güzel modeller fakat 8 0 0 Yorumla
yoküyeismimismi Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Üç çok tatlı duruyo ama sarışınlara yakışır gibi ya 0 0 Yorumla
Zoraki4918 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bence 6/ çünkü doğal yani sevgilimin ben böyle isterim 0 0 Yorumla
Meraklıyımkız Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Genelde saçlarımla ben ilgilenirim. Doğal gön ya da iri dalgalar favorim 😏 0 0 Yorumla
hayalkdk Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl 2. Model bence olmalı hoş duruyor sade ve şık bir model :) 0 0 Yorumla
VPayidar Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Bende 8. Modeli beğendim.. uzun ve dalgali saclaeim var cok seviyorum... 0 0 Yorumla
ZarifOğlu_fr Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Valla yıllardır düğünlere gitmediğim için şaşırdım :D :D 0 0 Yorumla
Ayse_tumblrgirl Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Benim dugunumde saclarim 2. Modeldeki gibi olmustu tam aynisi olmasada cok benzior :) 0 0 Yorumla
Comeone34 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl 1. Model en sevdiğim ve gelinlere yakıstırdıgım bir model 0 0 Yorumla
TürkRed Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl 4. Veya ikili modern saç örgüsü ile masum yanını öne çıkar... 0 0 Yorumla
burakkurt31 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl dikkat ediyorum doğru düzgün bir saç modeli yok at kuyruğu en hayırlısı 0 0 Yorumla
İsimsizrumuzsuz Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl 3 tarzında 5 daginikliginda bı topuz çok güzel olur 0 0 Yorumla
KizÜye_ Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Bir numara müthis görünüyor, cicek tacinida taktin mi, enfes olur 😍😊🙈 0 0 Yorumla
Korkakprenses8 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl 1. hariç yapacağımı sanmıyorum da gelinden rol çalmayın kız, ilerde sizde gelin olabilirsiniz :D 0 0 Yorumla
Değiştirmeli Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Bana göre herşeyin doğalı daha güzeldir dağınıksa daha çekici gelir 0 0 Yorumla
Tiesto27 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Bu doğal görünümlü ve hafif Örgülü saçları fazla Boğmadan sikmadan yapılan modeller çok hos oluyor bence tarıhı filmlerdeki gibi örnek verecek olursam tuvali helen👍 0 0 Yorumla
BirtuzGizem Takip Et Xper 6 Yaş: 44 +1 yıl Gerçekten modeller çok güzelmiş çok yardımcı oldunuz teşekkürler.. 0 0 Yorumla
alıngankişi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl çok güzel saç modelleri değil ama 1 ve 2 diyorum.7 de fena değil. 0 0 Yorumla
MargheritaGrl Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl 1 veya 5 doğal durması hoşuma gidiyor gelinlik üzerinde 0 0 Yorumla
Firdevs26 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl 1-6-7 saç modellerini begendim örgüler pek düğün için değil 0 0 Yorumla
NAYLONBRANDO Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Baldiz saçı ve makyaji yapmamaniz yeterli olacaktir oyle fazla şaapmayin yani 0 0 Yorumla
redlove23 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl 1. Model süper. Bende mezuniyet için saç stili arıyodum :Dd 0 0 Yorumla
EsmerAdam23 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Benim sacim hep aynı doğuştan böyle ne yapsam faydası olmaz. 😢 0 0 Yorumla
siyahgündüz Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl sen böyle hayal edersin ama kuaför kuş yuvası yapar :/ 0 0 Yorumla
Thauma Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl birinci ve altinci görsel güzel, digerlerini sevmedim. :) 1 0 Yorumla
Gullu01Mhsn Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Benim tercihim iri dalgalarlan iki saç ve düz fon yapmak daha rahat 0 0 Yorumla
kuraldışı1 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl 5 e bayildim ve yakinda dugun var bu modeli yaptiracagim :) 0 0 Yorumla
duygukarasu Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl aralarında cok güzel olanlarda var günlük olanlarda :) ama genel olarak güzel 0 0 Yorumla
Sapancumleler2 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bence simden ziyade sadelik daha elegant ve hoş görünür 0 0 Yorumla
sirinafrodit Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl 2. modeli tercih ederdim çünkü düğünde oynayınca çok terledğim için açık saç tercih etmezdim 0 0 Yorumla
ℳarstakiBalici Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Örgü çok tatlıymış ama yüzümün bu kadar ortaya çıkmasını sevmiyorum ya 0 0 Yorumla
uzayliloji Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl 1. model bir tek banamı normal ve sade geldi. Neden sadece ben sevmedim? 0 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 924 cevap paylaştı. Modeller güzel. Topuz yapıp içine sünger gibi birşey konulan modelleri sevmiyorum nedense. 0 0 Yorumla
Oliviaynms Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Koca koca topuz bir de paylaço makyajlı insanlar görmeyim yeter. 0 0 Yorumla
Hakanfit Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Iklim modern çok Güzel bir zamanlar sevdiğim bir bayan ın saçıydı o görünce Insan duygulanıyo. 0 0 Yorumla
Hakanozturk1010 Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Zamane düğünleri mutlu olma gününden cok bir yarıs haline döndü cok sacma... Hayatı kndinize eziyete cevirmeyin yahu 0 0 Yorumla
trendix93 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Sade doğal zarif bir saç modeli tercih edilmeli. Göze batmamalı bence ^_^ 0 0 Yorumla
simpony Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Sadece 1 ve 6 yı beğendim. bir tek ben mi sevmiyorum abartılı şeyleri :/ 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
514Cevap
Bazı modeller çok güzel dursa da, insanlar kendisine yakışanı yapmalı.
Erkek veya kız farketmez marka olarak tercihim değil ama saç bakımı çok önemli
yaşadığınız şehir adana ise hiçbirine gerek kalmıyor, malum sıcaklar.
1 numara herzaman o saç modeli kadınlara çok yakışıyor..
2 örgülü topuz bayıldım bende örgüyü sık sık kullanırım acık renk saçta çok şık ve zarif duruyor
1 ve 6 günlük kullandığım şekil zaten 😊 taçsız tabii
Bence düz hafif doğal saçlar olmalı çünkü o gün gelinin günü sidik yarıştırmaya gerek yok😂
Birinci model tam bnlikmis çok tatlı bide beş olabilir
iki taraftan örgülü olan çok çocuksu olmuş bence. diğerleri çok güzel ama.
fazla makyaj kadını , ruhsuz yapar. İçindekiler dışarı yansıtamaz.
1 ve 3 iyiymiş.
Hadi ben de burada yorum yapmış olayım 😕 ne kadar da gerekli elidor
Upuzun sacimi kisa ve asimetrik kestirdim. Kizil yaptim. :)
Evlenmeden önce kafamı 3 numaraya kazımak istiyorum, kesmedi bunlar
bayanlarda düz saç ve uçları sarı olması bana çok çekici geliyor sizi bilemiyorum ama
Düz fönlü gelin mi olur 😕 1-2-5-7 bunlar çok hoş 😱😱😱
Orgulu modeller guzel oluyor ya sac da uzunsa tabi :))
daha flörtüm olmadı :D evlilik için bir kadın gerekli daha sonra o düşünür gelinliği
buklelerin iç içe geçeceği harika bir topuz ile zerafetini konuştur. olan 2 güzel :)
Bayan arkadaşlara tavsiyem doğal olun ve aşı parfüm kullanmayın!
Ama siz de haklısını kırk yıl da bir lük oluyorsunuz
İsildayinca nolucak? Sabah olunca yine eski tipsiz halinize donceksiniz
Doğal görünümlü, düz fönlü saçların ve doğal çiçeklerin gücüne inan!
elidorla hepsi güzel :) bana göre şekil şemal boş. bakımlı olmalı ilkbaşta bir kadın. herzamn 1 - 0 önde olursunuz unutmayın :)
8. Evet başka söz yok hepsi birbirinden güzel modeller fakat 8
Üç çok tatlı duruyo ama sarışınlara yakışır gibi ya
Bence 6/ çünkü doğal yani sevgilimin ben böyle isterim
Genelde saçlarımla ben ilgilenirim. Doğal gön ya da iri dalgalar favorim 😏
2. Model bence olmalı hoş duruyor sade ve şık bir model :)
Bende 8. Modeli beğendim.. uzun ve dalgali saclaeim var cok seviyorum...
Valla yıllardır düğünlere gitmediğim için şaşırdım :D :D
Benim dugunumde saclarim 2. Modeldeki gibi olmustu tam aynisi olmasada cok benzior :)
1. Model en sevdiğim ve gelinlere yakıstırdıgım bir model
4. Veya ikili modern saç örgüsü ile masum yanını öne çıkar...
dikkat ediyorum doğru düzgün bir saç modeli yok at kuyruğu en hayırlısı
3 tarzında 5 daginikliginda bı topuz çok güzel olur
Bir numara müthis görünüyor, cicek tacinida taktin mi, enfes olur 😍😊🙈
1. hariç yapacağımı sanmıyorum da gelinden rol çalmayın kız, ilerde sizde gelin olabilirsiniz :D
Bana göre herşeyin doğalı daha güzeldir dağınıksa daha çekici gelir
Bu doğal görünümlü ve hafif Örgülü saçları fazla Boğmadan sikmadan yapılan modeller çok hos oluyor bence tarıhı filmlerdeki gibi örnek verecek olursam tuvali helen👍
Gerçekten modeller çok güzelmiş çok yardımcı oldunuz teşekkürler..
çok güzel saç modelleri değil ama 1 ve 2 diyorum.7 de fena değil.
1 veya 5 doğal durması hoşuma gidiyor gelinlik üzerinde
1-6-7 saç modellerini begendim örgüler pek düğün için değil
Baldiz saçı ve makyaji yapmamaniz yeterli olacaktir oyle fazla şaapmayin yani
1. Model süper. Bende mezuniyet için saç stili arıyodum :Dd
Benim sacim hep aynı doğuştan böyle ne yapsam faydası olmaz. 😢
sen böyle hayal edersin ama kuaför kuş yuvası yapar :/
birinci ve altinci görsel güzel, digerlerini sevmedim. :)
Benim tercihim iri dalgalarlan iki saç ve düz fon yapmak daha rahat
5 e bayildim ve yakinda dugun var bu modeli yaptiracagim :)
aralarında cok güzel olanlarda var günlük olanlarda :) ama genel olarak güzel
Bence simden ziyade sadelik daha elegant ve hoş görünür
2. modeli tercih ederdim çünkü düğünde oynayınca çok terledğim için açık saç tercih etmezdim
Örgü çok tatlıymış ama yüzümün bu kadar ortaya çıkmasını sevmiyorum ya
1. model bir tek banamı normal ve sade geldi. Neden sadece ben sevmedim?
Modeller güzel. Topuz yapıp içine sünger gibi birşey konulan modelleri sevmiyorum nedense.
Koca koca topuz bir de paylaço makyajlı insanlar görmeyim yeter.
Iklim modern çok Güzel bir zamanlar sevdiğim bir bayan ın saçıydı o görünce Insan duygulanıyo.
Zamane düğünleri mutlu olma gününden cok bir yarıs haline döndü cok sacma... Hayatı kndinize eziyete cevirmeyin yahu
Sade doğal zarif bir saç modeli tercih edilmeli. Göze batmamalı bence ^_^
Sadece 1 ve 6 yı beğendim. bir tek ben mi sevmiyorum abartılı şeyleri :/