Biz “hayat bildiği gibi gelsin” diyoruz, bizi hangi maceraya çağırsa peşine düşüyoruz... Biz her şey
Saç Bakım Saçlarımızın Hayat Tarzımıza Yetişemediği 6 Çılgın An (Sayfa 8) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2015 Saçlarımızın Hayat Tarzımıza Yetişemediği 6 Çılgın An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
Prettyghost Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Her saca het sampuan uymuyo ne yazikki 😕 0 1 Yorumla duyguuyanik +1 yıl evet birde alışıncada değiştirmek kötü Yorumla
FazladanNickiOlan Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bende elidor kullanıyorum memnunum aslında 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
526Cevap
Sac cok nazlidir, bakim sart vallaha...
Elidor ürünlerini beğeniyorum. Eline sağlık.
hacı sakirden vazgeçmem
Sac bakımına önem vermiyorum
5xper için bayagi bir yorumyapilmis vay be
Denemedimk o yuzden yorum yok
elidor kullanmadım hiç kız şampuanı diye
Bu sorun erkeklerde olmasa gerek :)
Sac bakımı en önemlisi..
saç bakımına dikkat etmeli
Elidor kullanıyorum bende 😄
Cok guzel anlattiniz cok iyi dinledik bravoo
Kesinlikle Öyle cok guzel olmus bencen
Saç bakımı önemli tabii..
fotoğraf çekilirken uçuşan saçlar:/(:/(:/
Yetiisiir ya nie yytisemesin ki
Bu seri saclarima cok iyi geldi :)
Elidor'u hiç denemedim işe yarıyor mu bilmiyorum?
Elidor kullanıyorum iyi marka
Elidor kullanıyorum bildim bileli
Eline sağlık güzel olmuş
Her saca het sampuan uymuyo ne yazikki 😕
evet birde alışıncada değiştirmek kötü
elidor sen bir harikasın
Herseye rağmen bu saçlarla yasamak güzel
Elidor saçlarıma iyi geliyor 😊
mor renkli olanı var bende
Bana niye hicbir sampuan yaramiyor 😂
Mor saç güzelmiş bence de güzel
Saçlarımla ugrasamiyorum
Çok haklı benim saçlarım da zor yetişiyor
saç önemli tabiki değer vermek gerek :) :)
Olsa bir dert olmasa ayrı bir dert
Her madde bire bir doğru.
Benceniz güzel olmuş ellerinize sağlık
şampuana şampiyon derdim küçükkene
Kellerin selamı var. :):
Benim görüşüm; salla gitsin.
Şampuan önemli şey kalitelisini kullanmalı
hımm benim anlım genis dokuldu saclar :D
elidor kullanıyorum rahatlıyorum :p :D
Yaz saçlar için düşman gerçekten
motor yarışlarında rüzgara dayanamaması.
Allah yardımcımız olsun kızlar ne diyeyim 😊
Fazla abartmaya gerek yok
Elidor kullanıyorum çok memnunum😊
Benimde saclarim yine oldugu gibi yipranacak
kapalı olduğum için pek ilgilenmiyorum 😝
Elidorla saclarim bir harikaaa:)
Ben de elidor kullanıyorum canım elidor
Saç kalmadı be döküldü ☺
Elidorla kafam rahat :)
Saç kuruluğu ve sertliğine saç kremi en ideali ✌🏻
bu yeni seri saçlarımı yeniledi
bende saç kalmadı be hacı...
Saçım acayip hiçbiri bana gitmiyor
kesinlikle tek geçerim
Bende elidor kullanıyorum memnunum aslında
Elidor un en sevdiğim serisi. Harika :)
Saç, herkes için çok önemli bir aksesuar bence
Bu elidor kadin icin mi sadece