Biz “hayat bildiği gibi gelsin” diyoruz, bizi hangi maceraya çağırsa peşine düşüyoruz... Biz her şey
Saç Bakım Saçlarımızın Hayat Tarzımıza Yetişemediği 6 Çılgın An (Sayfa 9) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2015 Saçlarımızın Hayat Tarzımıza Yetişemediği 6 Çılgın An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
HungryRabbitJumps Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saç bakımı önemli. Bazılarımız ne kadar abartsada. 0 0 Yorumla
SadeceSen16 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bazı şampuanlar alerji yapıyor haberiniz olsun 0 0 Yorumla
siyahseverponcik Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Saçlarıma ne olur demiyorum çünkü @Elidor var 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
526Cevap
teşekkürler paylaşım için deneyeceğim:)
Bunları gözden kacirmam ve dikkat ederim...
Güzel olmuş bence ellerine sağlık
Kızlar saç bakımına önem veriyor
Saçlarımı seviyorum...
Elidor kullandım ve memnunum.
elidor saç parlatıcı cok güzel
saclarımm canlarımmmm :D
Yazın saçlar cidden çok yıpranıyor
Kisa sac yakisiyir bana
Elidorun bu urununu kullaniyorum harika..
Saç demeyin bana ya koyun gibiyim
kızın saç bence harikaaa
Denedim guzel gibi gozukuyo
Saç bakımı önemli. Bazılarımız ne kadar abartsada.
Sac bakimi kadin erkek ayirt etmeksizin onemli
Yaz kış dikkat etmek gerek saç önem ister
Elidor un en güzel serisi :)
Saçlarıma istedigini veriyorum o da bana 😉
saç bakımı önemli özellikle yazın
ben kelim ya sac bakımı bana uymaz
saçlarımı seviyorum yaa :D
sac bakimi önemli tabi
Uzun zamandır kullanıyorum müthiş
yaz demek çılgınlık demek çılgın saçlar merhaba
En sevdiğim serisi elidordun
Baya iyi tespit yalnız
Bence saçlarımız hazinemiz
saç bakım işi elidorlaaa başlar :)
denizden çıkarken saçlarımı tanıyamıyorum 😂
Bazı şampuanlar alerji yapıyor haberiniz olsun
her zamn dikkat ederim saçlarıma :)
Elidor kullanıyorum ve çok memnunum ☺
Saçlarima maşallah hep kiskanilmistir
Bakım önemli her türlü. :)
Güzel iyi geliyor saçlara
Çok güzel emeğine sağlık...
Tek derdim saçlarım olsun sen yaşa Elidorrr
Elidor dan çok memnunum :)
aynı benim saçlarım :)
benim saçlarım çok iyi
turuncu olanına bayılıyorum :D
Ben hep elidor kullanıyorum :)
Bu seriyi kullanıyorum süper
kesin kullananlar ve memnun olanlar vardır
Hiç kullanmadım ama deneyebilirim
Elidoru denemek lazim
Saçlarım yaza sıfır olacak gibi bakalım göreceğiz.
Şarkıyı çok sevdim tek görüşüm bu :D
Normal şeyler çokta şey yapmamak gerekir
Elidora çok iyi ya :)
Şampuan kullanmıyorum artık.
Elidor ile yumuşaciğim.
Saçın mı var derdin var, Allah'tan kelim 😄
Saçlarıma ne olur demiyorum çünkü @Elidor var
Havuz ve deniz gerçekten yıpratıyor.
Elidor eskisi gibi popüler değil
Elidor'un kuru sampuanları da cok iyi.
Bakım önemli , güzel bence
Güzel bir bence olmus eline saglik