Biz “hayat bildiği gibi gelsin” diyoruz, bizi hangi maceraya çağırsa peşine düşüyoruz... Biz her şey
Saç Bakım Saçlarımızın Hayat Tarzımıza Yetişemediği 6 Çılgın An (Sayfa 7) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2015 Saçlarımızın Hayat Tarzımıza Yetişemediği 6 Çılgın An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
Saksağanli Takip Et Xper 7 Yaş: 39 +1 yıl Bende Elidor diyorum mis gibi kokuyor saçlarım 👍 0 0 Yorumla
serobistan06 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Bu çok faydalı bir bence olmuş, ellerine sağlık 0 0 Yorumla
Nicksizz33 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl saç bakımı yapılması lazımda yapamıyorum ben ya :D 0 0 Yorumla
sjdjsjssjdjdieiri Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Yumuşacık, ışıl ışıl yapıyor bayılıyorum. 0 0 Yorumla
tinkerbell35 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Bu Bence'den sonra ne kullanacağım belli oldu :) 0 0 Yorumla
birartıbireşittirbir Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Saçımı rengarenk boyatmayı hiç düşünmedim valla 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
526Cevap
saçlarım çoğu şeyden önemli benim için
Vallahi çok hojdır ama benena
Hep elidor
tek elidor 😍👑
elidor vazgecılmezımmmm
Saçlarım elidora emanet
saçlar biz erkekler içinde önemli
Bence söyleyecek söz bulamıyorum
Saç önemli tamam da bana engel değil ;)
ben saçlarıma yetişmeye calısıyorum
Saçlarım için elidoru deneyeceğim 😉😌
Saç her insanin en doğal makyajıdır bence
Hemen 5 kiloluk elidor alıp gelecem 😀
Bende Elidor diyorum mis gibi kokuyor saçlarım 👍
Aynen öyle yapıyorum zaten genelde
Bu çok faydalı bir bence olmuş, ellerine sağlık
Güzel olmuş emeğine sağlık 🙂
Hic kullanmadim elidor
Saçlar güzelse gerisi boş
Elidor'a katılıyorum :)
Saç Bakımı Önemli Önemli :D
Tam elidor reklami yeri :))
Harbiden ürünler çok kaliteli
Daha çok bayanlar için elidor
Saçım yağlı olduğu için ne yapsam boş
Güzel olmuş emeğinize sağlık
Spordan sonra saçlar yapış yapış oluyo
neyseki bakım yağları var
Sanırım aradığımı buldum, deneyeceğim.
Yazn gunesten yandklarindaa 😂
Saclar önemli dikkat ederim
saç bakımı yapılması lazımda yapamıyorum ben ya :D
Elidorun sprey kopugunu kullaniyorum
Yumuşacık, ışıl ışıl yapıyor bayılıyorum.
Uzun sac icin cok iyi
Ulan saç Kalmadı başta nesine endişe edelim...
Bu Bence'den sonra ne kullanacağım belli oldu :)
Bunların hiçbirine dikkat etmiyorum. -.
Öyleyse biz keyfimize bakalım 😃
Elidor güzel bakım yapıyor.
Elidor u seviyorum :)
Sampuanlara pek guvenemiyorum.
Havuzdan sonraki halini hiç sevmiyorum
Saçlar önemli tabi ❤️
Gelsinn hayat bildiği gibi gelsiiin 💃🏻 😛😛
O'nun kokusu yeter. :)
kızın sesi farklı ve hoşmuş beyendim
en iyisi saçları kazıtmak :D
kadınların enteresan uğraşları
Denemedim. Ama deneyebilirim.
Elidorun sac kremi düzleştirici serisi 10 numara
Yanlış yere düştüm galiba
Elidor mukemmel. Kokuları muhteşem😻
Saçları çok yıpratmamak lazım
Neden hep kadınlarin saçları?
Saçımı rengarenk boyatmayı hiç düşünmedim valla
Elidor ile saçlarım daha bakımlı
Saç bakımı çok önemli gerçekten.
Saçlarımı çok seviyorum ama çok gür :)
Sacin yok derdin yok 😒🙄
Saçlarım her şeyim 🙇