Biz “hayat bildiği gibi gelsin” diyoruz, bizi hangi maceraya çağırsa peşine düşüyoruz... Biz her şey
Saç Bakım Saçlarımızın Hayat Tarzımıza Yetişemediği 6 Çılgın An (Sayfa 6) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2015 Saçlarımızın Hayat Tarzımıza Yetişemediği 6 Çılgın An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
Bambombom Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Sac tellerim cok kalin. Duzlestiriyorum aradan yarim saat geciyo kvriliyolar, engelleyemiyorum malesef. Eve donunnceye kAdar ugras dur artik 0 0 Yorumla
recep233 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Yaz için saçların önemi çok büyüktür bir kızı ve erkeği önplana çıkaran en önemli unsur saçtır bence 0 0 Yorumla
Vajiteryan Takip Et Xper 2 Yaş: 45 +1 yıl Aynaya baktığımızda ilk önce saçlarımıza dikkat ederiz. Demekki kendimizi iyi hissetmek için öncelikli olarak saç bakımı önemlidir. 0 0 Yorumla
-Pekutangac- Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Özellikle yaz günleri güneş, kum, deniz suyu derken saçların iyi bir bakımla desteklenmesi gerekiyor.Bu nedenle onarıcı etkili saç bakım ürünleri seçmek saçların canlılığını koruması açısından önemli bir rol oynuyor. 1 0 Yorumla
Mami719 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Kadında olmazsa olmazımdır saç meselesi. Dikkat edin saçlar önemliiiii 0 0 Yorumla
Yalnizkurt42 Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Elidor yıpranmış saçlara bire bir duzenli kullanilddignda iyi oluyr 0 0 Yorumla
Able_ Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl kısa kestiriyorum “saçlarıma ne olur?” dıye korkmuyorum asdf 0 0 Yorumla
01X10 Takip Et Xper 2 Yaş: 45 +1 yıl Sanırım benim gibi Kellere uzak bir durum bu bu yüzden lambaya püf diyorum :) 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yazın saçlarımı seviyorum küllü bir renk alıyor. Yaşasın deniz suyu ✋ 0 0 Yorumla
meraklır Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Elidor saçlara çok iyi geliyo her saç tipi için var çok iyi :) 0 0 Yorumla
Basak12344321 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Saç bakımı en az cilt bakımı kadar önemlidir özellikle yazın 0 0 Yorumla
Simgesyll Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Yaz boyunca denizden, gölden, bulduğumuz her su birikintisinden çıkmamaya yemin ettiğimde 0 0 Yorumla
LaFYoK Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Yazın saçlarını sıfıra vurup şapkayla geziyorum :D sorunun yok 0 0 Yorumla
Berracikk Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Spor salonunda terledikten sonra elidor ürünleri cankurtaran gibi geliyor😌😌 0 0 Yorumla
Tatarmt Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Saç bakımı her gün düzenli olarak yıkayıp saç kremi sürmektir bence 0 0 Yorumla
Galatasarayy1905x Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Yazin saçlarımı en az gunde 2 kere yikiyorum, yoksa cabuk kiriliyor 0 0 Yorumla
absurdite Takip Et Xper 5 Yaş: 110 +1 yıl Tabiki saçımızın-başımızın derdine düşmeyip, kumlarda çocuklar gibi şen bir şekilde eğlendiğimizde! 0 0 Yorumla
sevvalllim Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saç bakımı çok önemlidir. bizim tarzımızı belirler. yüz şeklini belirler. 0 0 Yorumla
ceno34 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl bırakın doğal kalsın boya falan hikaye temiz ve doğal 0 0 Yorumla
Sentinus1blogu Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Saçlarla fazla oynayıp kırmamak gerek sonra geri düzelmiyor 0 0 Yorumla
meraklaniyorum Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Saçlarım çok elektrikleniyor ve kabarıyor. Bunun için önereceğiniz elidor ürünü var mı? 0 0 Yorumla
ebradgn_ Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bende en çok sprey ve ısı var sanırım. Gerçekten mahvoluyor saçlar. 0 0 Yorumla
ümit3344 Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl kendisine değer veren bir kadın saçına yapacağı bakımı bilir. Görüşe gerek yok bence 0 0 Yorumla
Meltemk01 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Arkadaşkarımda işe yarıyor Elidor fakat bende asla 😂 0 0 Yorumla
KezbanTerbiryecisi Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl Halis el yapımı zeytinyağı sabunu kullanıyorum hiç 1 şampuana değişmem 0 0 Yorumla
iremsara-094 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Saçlarıma ne kullandiysam gayda etmedi ama elidor mikemmel yapti saçlarımı.. 0 0 Yorumla
beyzimiss Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl yazin kirilmaya cok hazir saclarimiz var onlari nemlendiriciyle canli tutun 0 0 Yorumla
CentilAdam95 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Yataktan kalktıktan sonra tanımıyorum sanki elektrik çarpmış bambaşka birşey 0 0 Yorumla
gecenemi0358 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Bakımlı saç her zaman sağlıklı olmaya sebep oluşturur 0 0 Yorumla
Kıskancdelim Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Banyoya gireceğimiz zaman saçlara gelen güzellikte neyin nesidir öyle 🙈😌 0 0 Yorumla
ecemecem2 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Elidorun şu yeşil renk olani (adını unuttum) efsane der susarım 0 0 Yorumla
Lunaticman7 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Gün gelir saçlarınız bile kurtarmaz sizi jsjdhdjfjd 0 0 Yorumla
Fjfkdkdjdn Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Elidor sac kremi muhtesem cok güzel bir yumusaklik veriyor saclara 😍 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl +5yazdı geldim anlamam bu işlerdenn yıkayın bakımlı olun gerek yok :D 0 0 Yorumla
ArtistSerserii Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Elidor ile hayatı 6 kat daha hızlı yaşıyorum. ✌ 2 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Saçsız kadın kadın değildir. Saçsız erkek fakir değildir. Kısacası saç çok önemli. 0 0 Yorumla
Kadir_Kapçak Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Farketmez benim saçlarım yazın hep kupruku :( 0 0 Yorumla
çokhaklıyım Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Elidor sevmiyorum yeni serisi nasıldır bilemem 0 0 Yorumla
BenBücürüküm Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Benim de saçlarım çok güçsüz :( inşallah etkilidir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
526Cevap
Sac tellerim cok kalin. Duzlestiriyorum aradan yarim saat geciyo kvriliyolar, engelleyemiyorum malesef. Eve donunnceye kAdar ugras dur artik
Yaz için saçların önemi çok büyüktür bir kızı ve erkeği önplana çıkaran en önemli unsur saçtır bence
Aynaya baktığımızda ilk önce saçlarımıza dikkat ederiz. Demekki kendimizi iyi hissetmek için öncelikli olarak saç bakımı önemlidir.
Özellikle yaz günleri güneş, kum, deniz suyu derken saçların iyi bir bakımla desteklenmesi gerekiyor.
Bu nedenle onarıcı etkili saç bakım ürünleri seçmek saçların canlılığını koruması açısından önemli bir rol oynuyor.
Kadında olmazsa olmazımdır saç meselesi. Dikkat edin saçlar önemliiiii
Elidor yıpranmış saçlara bire bir duzenli kullanilddignda iyi oluyr
kısa kestiriyorum “saçlarıma ne olur?” dıye korkmuyorum asdf
Sanırım benim gibi Kellere uzak bir durum bu bu yüzden lambaya püf diyorum :)
Elidorun pembe rengi dışında şampuan kullanamam çok güzel
Yazın saçlarımı seviyorum küllü bir renk alıyor. Yaşasın deniz suyu ✋
Elidor saçlara çok iyi geliyo her saç tipi için var çok iyi :)
Saç bakımı en az cilt bakımı kadar önemlidir özellikle yazın
Yaz boyunca denizden, gölden, bulduğumuz her su birikintisinden çıkmamaya yemin ettiğimde
Yazın saçlarını sıfıra vurup şapkayla geziyorum :D sorunun yok
Spor salonunda terledikten sonra elidor ürünleri cankurtaran gibi geliyor😌😌
Saç bakımı her gün düzenli olarak yıkayıp saç kremi sürmektir bence
Yazin saçlarımı en az gunde 2 kere yikiyorum, yoksa cabuk kiriliyor
Tabiki saçımızın-başımızın derdine düşmeyip, kumlarda çocuklar gibi şen bir şekilde eğlendiğimizde!
Saç bakımı çok önemlidir. bizim tarzımızı belirler. yüz şeklini belirler.
bırakın doğal kalsın boya falan hikaye temiz ve doğal
Saçlarla fazla oynayıp kırmamak gerek sonra geri düzelmiyor
Saçlarım çok elektrikleniyor ve kabarıyor. Bunun için önereceğiniz elidor ürünü var mı?
Bende en çok sprey ve ısı var sanırım. Gerçekten mahvoluyor saçlar.
kendisine değer veren bir kadın saçına yapacağı bakımı bilir. Görüşe gerek yok bence
Arkadaşkarımda işe yarıyor Elidor fakat bende asla 😂
Halis el yapımı zeytinyağı sabunu kullanıyorum hiç 1 şampuana değişmem
Saçlarıma ne kullandiysam gayda etmedi ama elidor mikemmel yapti saçlarımı..
yazin kirilmaya cok hazir saclarimiz var onlari nemlendiriciyle canli tutun
Yataktan kalktıktan sonra tanımıyorum sanki elektrik çarpmış bambaşka birşey
Bakımlı saç her zaman sağlıklı olmaya sebep oluşturur
Banyoya gireceğimiz zaman saçlara gelen güzellikte neyin nesidir öyle 🙈😌
Elidorun şu yeşil renk olani (adını unuttum) efsane der susarım
Gün gelir saçlarınız bile kurtarmaz sizi jsjdhdjfjd
Elidor sac kremi muhtesem cok güzel bir yumusaklik veriyor saclara 😍
+5yazdı geldim anlamam bu işlerdenn yıkayın bakımlı olun gerek yok :D
Elidor ile hayatı 6 kat daha hızlı yaşıyorum. ✌
Bu bakım setinden edinmek gerek.
Pembeli hatun beni bul :D
Saçsız kadın kadın değildir. Saçsız erkek fakir değildir. Kısacası saç çok önemli.
Emeğine sağlık güzel paylaşım olmuş
Sac bakiminda baska marka tanimam :)
Sadece yazın gündüz uyuduğumda fena oluyir saç diplerim
Sac bakimindan ziyade, sac derisi bakimi derim.
uzun saç iyidir iyi :D
Elidor basarili bu iste👍
Çok güzel yazı ya ellidor favori markam
Farketmez benim saçlarım yazın hep kupruku :(
Elidor bir numarasın :)
Clearmen kullanıyorum valla :/
Elidor sevmiyorum yeni serisi nasıldır bilemem
Elidor başıma sacima gelen en guzel şey :)
Denemek istiyorum onariciyi
Benim de saçlarım çok güçsüz :( inşallah etkilidir
Hava değişimi mahvediyor saçları
Yazin iyi bakmak lazim saclaraa uzunsa heleki.
Elidor'u bilmemde Schwarzkopf harika :))
Kokusuna bayıldığım elidor😍
Sampuan secmem ne olursa
papatya yağı kullanın jskgshgs
Nedir bu cesaret yigidim benim