Bizim berber var tavsiye ederim her türlü çözüm üretir 😀😀
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yazın deniz suyundan saç çok yıpranıyor ben de elidorun turuncu saç spreyini kullanıyorum saçlarım hem yumuşacık oluyor hem kolay taranıyor hem de mis gibi kokuyor
Güzel paylaşım olmuş gerçektwn, elinize emeğinize sağlık.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Deniz Suyu benim saçımı çok güzel yapıyor ya niye herkes böyle demiş aksine benim saçımı yumuşatıp parlatıyor üstüne üstlük rengi de açılıyor ve ışıl ışıl görünüyor :D
Tüm bakımların yazın yapıldığı kışın ise pek umursamadoğımız bir ülkede yaşıyoruz kışım zaten kim görecek yazın yaz geliyor bakıma ve tüm kılları aldırma telaşı 😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
526Cevap
elidorla baş döndüren saçlarrr ve kesinlikle dogru bır kavramm
Elidor cok iyi saclarimin yumusamasina ve dokulmemesine olaganuatu bir yardimda bulundu.
Deniz kadar saçı maffeden bir şey yok. Olamaz. Gerçekten yazın saç bakımı yapmak şart
Yazın turkiyeye geldigimde saçlarım denizden güneşten berbat hala geliyor 😢
Acik olan kızlar daha çok dikkat etmeli tabi ki bende elidor kullanıyorum
Başka ürünler kullanıyorum ama zamanın da elidor da denemiştim
Bizim berber var tavsiye ederim her türlü çözüm üretir 😀😀
Yazın deniz suyundan saç çok yıpranıyor ben de elidorun turuncu saç spreyini kullanıyorum saçlarım hem yumuşacık oluyor hem kolay taranıyor hem de mis gibi kokuyor
Saç bakımım zor malesef markette bulabileceğim hiç birşey bana göre değil
Valla bizim saçlar güçsüzleştiği zaman vuruyoruz sıfıra hallediyoruz işi 😂 kim uğraşacak şampuanla saç kremiyle 😄😄
Yazın gelmesine çok sevindim ama çok sıcak olmasa daha güZel olcak
Benim için saçlar önemli ama. Ben elidor kullanmıyorum 😏
Benim saçlar her ekşına dayanacak kadar sağlam fırça gibi😀
biz inşaatta çalışıyoruz, başımızda sürekli baret. keşke bunu da ekleseydiniz.
Bence güzel lakin kimimizin saçına pekte iyi gelmiyor elidor özellikle benim gibi saçı çabuk yağlanan bayanlara.
Vuruyom bazen saçı 3 numaraya hiç kaygısı derdi tasası olmuyor.
Güzel paylaşım olmuş gerçektwn, elinize emeğinize sağlık.
Deniz Suyu benim saçımı çok güzel yapıyor ya niye herkes böyle demiş aksine benim saçımı yumuşatıp parlatıyor üstüne üstlük rengi de açılıyor ve ışıl ışıl görünüyor :D
Fırça tarakla fön cekiyorum hicbirseye gerek yok pamuk kadar yumsak saclarim 😄
vallahi kızlarda saclarıda hepsi süper cok behendim bende devamlı elidor kullanıyom cok memnunum
cumartesi festivale gidip pazar düğüne gidip pazartesi işe gittiğimiz o an :D :D :D
çok güzel. saçı olmayan insanın yaşayamadığı 6 en güzel anı da yazın.!
Bayanların bence en özen göstermesi gerektiği yerdir saçları. Saç herşeydir yaa ♥
Elidor git gide iyi bir marka oluyor önceden bu kadar iyi degildi 👏👏👏👏
Saçlarım elidorla daha da çılgın.
Saçlarınızı kurutmadan toplamayın.
sac mucize ya , bizim burda afrikada kadinlar bizim saclar icin kaynak sac paralari hatti hesabi yok
Hızlıca birley yaptığınd ve yazın terlediğinde saçlar sönük kalır
Keşke bitkisel ürünlerde çıkarsa saç bakımı konusunda
saç önemli kaybetmeden değerini bilmek lazım. Teşekkürler elidor
Hayat bildiği gibi gelmesin, ben ona bildiğim gibi gider yaparım :)
Bir kadının makyajı saçlarıdır bence:) Saçlarımıza muhakkak bakmalıyız kızlaaar
saçımı boyatmaya hiç cesaret edemedim. yıpranır diye.
Bende mesela denizi olan bir yerde yaşıyorum ve saçlarım yaz sonunda hep yıpranıyor
Herkes eksilemiş bu ne böyle ya.
Bunlar hep amerikanın oyunu.
Emeğine sağlık, özellikle bayanlar için güzel bir bilgilendirme postu.
1. denizden çıkmış ve tuzlu tuzlu kurumuş bir saç kadar kötüsü yok.
Güzel bence kalemine sağlık.
(4) şık tam beni anlatıyor ;)
Herşey geçer de sacin rengi sariysa o saç düzelmez benim saçım elidor sayesinde düzeldi
Yağlı saçlar ve dökülen saçlar için bir öneri lazım
Yani güzel bir bence ancak hedef kitlede yokum bayanlar düşünsün. 😏
Vitrin fotosundaki mor saçlı kadına ayar oldum nedense
Saç spreyleri bizim de başımıza dert. Nasıl kötü oluyor sonrasında, nasıl yıkıyorum ben bile anlam veremiyorum çok zor bakımı.
Tuzlu su güneşle birleşince saç rengimizi açıyor çok da güzel duruyor, ah bir de yıpratmasa :/
Tüm bakımların yazın yapıldığı kışın ise pek umursamadoğımız bir ülkede yaşıyoruz kışım zaten kim görecek yazın yaz geliyor bakıma ve tüm kılları aldırma telaşı 😅
Saclar cokcabuk yipranan bir organimiz , parcamiz malesef. Hele de ince telliyse 😕
Hava sartlari bile cok etkili yipranmasinda.. bir de diyabet ve tiroid testleri , kontrolleri şart..
Taekwondoda koşarken terleyip saçlarımın yapışması😒
muhteşem bende her zaman elidor kullanıyom cok memnunum saclarım cok avalı
saçlarım kısa ve erkek olduğum için çok az dökülüyor
İyiki kadın degilim diyorum gercekten uzun saçın bakimi cok zor
Saç bakımında kesinlikle ısı az kulanilmali bence çünkü yıpratıyor ve sertleştiriyor
Saç bakımı önemli ama Elidor'la mı bilemem, doğal sabunlar tavsiye edilir :)
Yazın deniz havuz klorlu su saçı aşırı yıpratıyor ama Elidor ile artık saç yıpranmasına elveda
Saçı yağlandırmayan şampuan cıkana kadr şampuan deneme ben bunlara iki güne bir yıkıyorm yıldım
Saçlarımla değişik şeyler yapmayı seviyorum, elidordan memnunum.
saçlara özen göstermeliyiz ben elidor kepeğe karşı kullanıyorumm
Bir ara uzatayım dedim saçımı üşengeçlikten kestim bakım yapmam diye
Kapaktaki mor sactn istiyorum ama sirket yonetiminde olan biri kullanamaz kiiiiii
elidor kullanmadim o yuzden bilmiyorum ama saclsrimm benim herseyim
Erkek olduğum için bir kez daha şükrediyorum. Uğraşmak istemiyosan üçe vur gitsin. Misss
Bence güzel olmusta eksileyenler neyin kafasını yaşıyor onu anlamadım.