Yeni çıkan elidor u bilmem ama koyu yeşili kıvırcık bukleli saçlar için muhteşem tavsiye ederim. Ayrıca saçıma ne yaparsam yapayım kabarık ve kıvırcık benim 6 çılgın anım yok
Güçsüz, yıpranmış, kuru ya da uzarken kırılan saçlar... Saçının ihtiyacı ne olursa olsun, bırak hayat bildiği gibi gelsin! Yeni Elidorlarla her zaman hazırsın! =)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
En iyisi kel olmak bu hayatta kafanı ıslak mendille sil ne yağ kalır ne bir şey hahhahayyy 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
526Cevap
saç bakımı sadece yazın değil kışında çok önemlidir.
Elidor bir süre kullandim, mentollü şampuanı yok sanırım.
Şampuan dışında saçlarıma birsey sürmem devamlı kuaföre gitmem doğal biriyim.
Doğal olan herşeyi severim 😉
@alican556 bende doğalı seveni severim😍
Bendensin 😉
Bazı maddeler türk kızının yapabileceği şeyleri kapsamiyor haberin olsun. d
Saçlarım zaten çok kuru ve kırılgan yazın daha fena oluyor bende bakım şampuanlarıyla falan onarmaya çalışıyorum
bir cok marka kullandimda elidor kullanmadim diye hatirliyorum. Erkekler icin olanlarini demek lazim
düzleştirici, maşa ve ısı kulandığımda oluşan sertlik ve çatallaşmadan Elidor sayesinde kurtuldum teşekkürler #elidor
elidor kokusu da yumusatıcı etkisi de guzel bir şampuan genel tanıdıgm kisinn tercigi ben daha cok kremini tercih ediyorum yumusatmada birebir.
Bence insanin en çok önem vermesi gereken konu saçlar. Çünkü insanın karakterini dışarıya yansıtabiliyor
Elidor serisine bayiliorum yazın terledigimiz için sayımızda bayağı bir canlılığını kaybediyor teşekkürler elidor
Yeni çıkan elidor u bilmem ama koyu yeşili kıvırcık bukleli saçlar için muhteşem tavsiye ederim. Ayrıca saçıma ne yaparsam yapayım kabarık ve kıvırcık benim 6 çılgın anım yok
Güçsüz, yıpranmış, kuru ya da uzarken kırılan saçlar... Saçının ihtiyacı ne olursa olsun, bırak hayat bildiği gibi gelsin! Yeni Elidorlarla her zaman hazırsın! =)
En iyisi kel olmak bu hayatta kafanı ıslak mendille sil ne yağ kalır ne bir şey hahhahayyy 😂
Erkek olmak ne güzel lan saç derdi yok birşey yok :D
kendimizi korudukça o şey hep olur özgür bırakmak ve ne olursa olsun demek daha iyi
Erkekler kışları pek dikkat etmiyor ama yazın genelde saçlarımız bakımlı ve güzel oluyor.
Elidor candir. Gerisi heyecandir. :)))
Çocukluğumdan beri kullandığım, sevdiğim, güvendiğim bir marka. :)
Saçlarımı seviyorum. Sırf karşıma çıkma diye görüş yazdım bence!
Ben şampuan kullanamıyorum eczane de ki şampuanı doktorum önerdi.
3 numara en iyisi
kazıtın kafayı kurtulun bu dertlerden.
Saclarim ipek gibi ruhum bebek gibi. Newtonu begeni yagmuruna tutun bakayim 🍎
Yazın saçlara daha fazla özen göstermek lazım doğru 😊
Yorumlara bakılırsa elidorun bu serisi baya iyimis. Kullanmayı düşünüyorum
0 a vurdurun ugrasmaya gerek yok gercekten insanlarin duygularini anlamak istiyorsaniz
Saç bakımında yazınn cok kırılıyo saclarr kışın ise güneş görmedigi icin kepekleniyoo
Saçlara kulluk yılın her anında olmalı onun yazı kışı olmaz bence
Saçlarım uzadıkça hiçbir işlem görmemesine rağmen yıpranıyo. Denediğim ürünler arasında en iyi gelen elidor oldu
Elidor u hiç denemedim. Memnun kalanlar oldukça fazla.
Saçım normalde de cansız olduğu için böyle şeylere pek gerek kalmıyor 😐
kellere özel şampuan çıkaracak mısınız..
dazlağımda..
Uzun saçı çok seviyorum bakımı zor ama görünüş mükemmel biz kadinlarin en çok dikkat etiğimiz noktalardan biri
Bunları yaşayacak bir hayatım yok kamp, deniz falan saçlarım ve ben rahatız.
Saçlara yumuşaklık veriyor gerçekten pembe olanı favorim💞
Doğru besleyici bakımla gayet hazır olur herkes herşeye
Cesar man den önce turuncu #elidor kullanırdım iyiydi
Elidorun turuncusunu kullanıyorum memnunum sıradan bir şampuan işte abartmaya gerek yok
Saçım gayette hayat tarzıma uygun. Uzun ve dalgalı. Ayrıca bakımıda yapılıyor. Böyle düzmantık paylaşımlar konu kalabalığı.
Valla benim kafa kel sayılır ama valide bunun morunu kullaniyo arada bende dokuyom kafaya kotu bir seyini gormedim
saçlarım az ama öz.. beni sadece sevenlenrim kaldı.. beni bu zor günümde yalnıs bırakmaya saçlarımı elidorla ödüllendiriyorum
Ben artık saçlarım cok döküldügü için organik sampuan sac bakım yagı kullanıyorum biraz pahalı ama degdi memnunum
Burdaki bircok yorumda niye dislike sayisi cok yukses yav djwjdbnsdn ne zorunuz var guzel guzek yazmislar iste
yazın yıprattığı saçlar için oldukça faydalı bir içerik
Yazın deniz suyu, kışın saç kurutmak saçlarımı çok yıpratıyor..😒 ama ikisinden de vazgeçemiyorum😒
Spor ve havuz sonrası işime yarıyor.
#HayatBildiğiGibiGelsin
yazın saç bakımı daha farklı oluyor kum kir deniz vs
Elidor kullaniyorum onceden bebek sampuani kullaniyodum ikisi de gayet iyi
saç bakımı çok önemlidir düzleştirici maşa ısılardan kaçının :)
Tüm bunlar bir yana ben yıpranıcak diye saçlarımı düzleştirmiyorum bile.
Tek pişman olmadığım şampuan serisi Elidor'un oldu :)
Elidoru henuz kullanmadm acikcasi biraz teredütteym ama okudugum yorumlarda memnun Gibi herkes
Sürekli bakım yapmak zor eskiden ne yapıyorlarmış ki acaba
Kepekli saçlar için ciddi çözüm olabılır ben kullandım memnunum :D
Su mor sacli kizi her girisimde gormek zorundamiyim? Milka inegi gibi ne o öyle.
Benim saçlarim kuruyor elidor düzleştirici şampuan guzel
Saç kremini kullanmıştım, ama benim saçıma uymamıştı
Elidor sayesinde canlı ve ipeksi saçlara kavuştuğum doğrudur
Elidor yine mükemmeli yaratmış kokusu işlevi tam yazlık :)
Elidor kullanıyorum saçlarım ışıl ışıl parlak güçlü kuvetli kepeksiz 😁
bende var ve inanılmaz ilk yıkamada etkisii gösteriyor dtebilirm
Renkli saçları olanlar hoş geliyo bana çılgın yani :D