Herkese selam! 😍 Saçımın dümdüz, pürüzsüz, parlak ve yumuşacık görüntüsü bir süredir herkesin merak konusu oldu. 🪞✨
Daha önce “Her saç tipinin farklı bakıma ihtiyacı olduğu doğru mu?” diye bir soru paylaşmıştım. Çoğu kişi “doğru” demişti. Benim saç bakım rutinimi merak edenler de olmuştu. Doğal olarak saç bakım rutinimi paylaşmak şart oldu. 🥳

Ben saçımın mükemmel düzlüğünü Elidor’a borçluyum. Şaşırmadınız değil mi? Herhalde hayatında Elidor kullanmamış kız yoktur çünkü tüm saç tiplerine hitap etmesiyle Türkiye’nin en sevilen şampuan markası bence. Hem de formül ve görünümü yenilenmiş. 🤩 Ben saçımda mükemmel düzlük aradığım için Yenilenen Brezilya Keratin Terapisi Serisi’ni kullanıyorum. 🎀

Bugün arkadaşlarımla buluşacağım için öncesinde güzel bir saç bakımı yapacaktım. Fırsat bu fırsat dedim ve size saç bakım rutinimi anlatmak istedim. Hadi, birlikte hazırlanalım. 💅
🚿 3 adımda duşta saç bakım rutini: 1️⃣ Şampuanlıyorum 2️⃣ Kremliyorum 3️⃣ Maske yapıyorum!
Brezilya Keratin Terapisi Serisi duş rutinimi bir bakım seansına çevirdi. Her duşta kendime özen göstermenin keyfini yaşıyorum. 🛀 Bu serideki ilk 3 ürün duşta kullanılan ve her yıkamada mükemmel düz* saçlar sağlayan şampuan, saç kremi ve yoğun onarıcı maske! 👌🏻

✅ Önce %2 Keratin Düz Saç Kompleksi içeren Brezilya Keratin Terapisi Şampuan’la saçımı yıkıyorum. Saçımı derinlemesine besleyerek elektriklenmeyi azaltıyor ve saçımın doğal ışıltısını koruyor. 🤩

✅ Sonra düzenli kullanımda saçın daha sağlıklı ve parlak görünmesini sağlayan ve %4 Keratin Düz Saç Kompleksi içeren Brezilya Keratin Terapisi Saç Kremi devreye giriyor. 💆🏻♀️ Saç uçlarıma uyguluyorum, saçımı derinlemesine beslemenin yanında elektriklenmeyi azaltması da en sevdiğim özelliklerinden. Hem de saç tellerini ağırlaştırmadan yumuşacık ve pürüzsüz bir his veriyor. 😍
✅ Duşta final ise benim en sevdiğim adım: %5 Keratin Düz Saç Kompleksi içeren Brezilya Keratin Terapisi Yoğun Onarıcı Maske. 🙌 Saçıma boydan uca uyguluyorum ve sadece 1 dakikada etkili yoğun bakın sağlıyor. Elektriklenmeyi azaltarak daha pürüzsüz bir görünüm sağlarken, ağırlaştırmadan yumuşaklık ve parlaklık kazandırıyor. 💯
Mükemmel pürüzsüzlükte düz saçlar filtreyle değil bakımla olur. Gerçek bir glow up için durulama gerektirmeyen bakım sütüyle saçımı şımartıyorum. 💖

Kızlar gerçek bir bakım rutini için ortamın da uygun olması lazım. Duştan çıkınca hemen en sevdiğim şarkıyı açıp modumu buldum. Saçım da modunu bulsun diye %4 Keratin Düz Saç Kompleksi içeren Brezilya Keratin Terapisi Bakım Sütü’nü saç diplerine değdirmeden uyguluyorum. Saçımı derinlemesine beslerken elektriklenmesini önlüyor. Ayrıca, kolayca taranıp şekillenmesine yardımcı olurken mükemmel pürüzsüzlükte düz saçlar sağlıyor.** 🤌
7 gün boyunca mükemmel düz saçlara kavuşmak mümkün mü? Isı ile aktifleşen formül ile mümkün! 😎
O mükemmel düz saçlara kavuşmak için son düzlükteyim kızlar. 🤭 Saçımı şekillendirmeden önce %5 Keratin Düz Saç Kompleksi içeren ve ısı ile aktifleşen formüle sahip Brezilya Keratin Terapisi Bakım Kürü’nü kullanıyorum. Ama üründen %100 verim almak için uygulama adımları çok önemli. 👇🏼

🪞 Nemli saçımı havluyla kuruluyorum, 4-5 eşit parçaya ayırıyorum, her bir tutam için 2-3 pompa ürünü saç diplerine değdirmeden uyguluyorum. Daha sonra saçımı tarayıp tamamen kuruması için bekliyorum. En son ise yine eşit parçalara ayırarak her tutamın üzerinden düzleştirici ile 3-5 kez geçiyorum. Saçım elektriklenmeden ve ağırlaşmadan 7 gün boyunca mükemmel düzlüğünü*** koruyor.
Veee sonuç! Saçım yenilenen Elidor’la mükemmel düz olmuş! 🥰🧿

Kızlar, sosyal medyada başkalarında görüp ulaşılmaz sandığımız o mükemmel düz saçlara kavuşmak aslında bu kadar kolay. Biraz inanç, güven, peri tozu ve doğru ürünlerle düz ve pürüzsüz saç hayal olmaktan çıkıyor. 🙈 ✨
Benim için Yenilenen Elidor Brezilya Keratin Terapisi Serisi tam bir kurtarıcı oldu. Pratik ve etkili bu rutin sayesinde saçım pürüzsüz ve dümdüz kalıyor. Ürünleri incelemeniz için linki buraya bırakıyorum. 🩷

Kızlar saçım nasıl olmuş? Siz hangi Elidor serisini kullanıyorsunuz?
*Isıl işlem sonrası, ürün uygulanmamış saça kıyasla.
**Isıl işlem sonrası, ürün uygulanmamış saça kıyasla.
***Tüm seri birlikte kullanıldığında, ısıl işlem sonrası, ürün uygulanmış saça kıyasla, 3 yıkamaya kadar.
Bu içerik bir iş birliğine aittir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
Harika bir bence olmuş. Bir süredir saçlarım çok zayıflamıştı, bu yüzden doktorumun tavsiye ettiği ürünleri kullanıyorum. Bu nedenle seri hakkında bilgim var ama henüz deneyimlemek kısmet olmadı.
Ayrıca hazırladığın gifler şahane olmuş. Çok canlı ve çok net. Emeğine sağlık diyorum en kocamanından ❤️❤️
<3
tavsiye ederim yalnız lütfen şu kremleri kullanırken önce saça değil tarağa sürün
Ufak bir tavsiye vereyim o sprey şişe içinde olan duş sonrası bakım kremini tarağına sıkıp daha sonra saçlarını onunla her gün tarar isen saçların her gün yeni yıkanmış gibi canlı durur
Ben de Yenilenen Elidor Brezilya Keratin Terapisi Serisi kullanıyorum. Cidden mükemmel bir saç yaratıyor. 😍
<3
Bak şimdi o saçın hakikaten çok güzel olmuş. Hani o reklamda dedikleri gibi dümdüz, pürüzsüz ve parlak ya, işte öyle bir şey olmuş. O saçlarına gösterdiğin emek boşa gitmemiş. O yüzden sen de çok iyi görünüyorsun. Elidor'un o keratin serisi neymiş öyle. Sanki kuaförden yeni çıkmış gibi olmuşsun. Bazen böyle küçük dokunuşlar hayatı değiştirir ya. İşte bu da öyle bir şey olmuş. Kendine iyi bakıyorsun, iyi hissediyorsun. Önemli olan da bu zaten. O yüzden saçların da sana ne kadar iyi baktığının bir kanıtı gibi. Gerçekten çok iyi görünüyorsun. Başarılarının devamı dileğiyle.
Çok güzel olmus
Elidor Brezilya Keratini, yıpranmış saçlar için tam bir kurtarıcı! 💆♀️
Saçın ihtiyacı olan bakımı derinlemesine sağlar, elektriklenmeyi azaltır, saç tellerini pürüzsüzleştirir ve düzleştirmeyi kolaylaştırır. Daha güçlü, daha parlak ve ipeksi saçlar için keratin gücü devrede!
Evde profesyonel bakım hissi arayanlara birebir! ✨
<3
Düzleştirmediğime ya da fön çektirmediğime inandıramıyordum ben de kimseyi. Anadan doğma dümdüz böyle yıkıyorum çıkıyorum bakıma ihtiyacı olmuyor 😂 ama bi'aralar d vitamini olsun diye yumurta ile zeytinyağı kürünü bekletip yıkıyordum yumuşacık oluyordu parlıyordu valla saç hassas noktam 🤭🤭 Düz saçın her zaman seksapelinin daha yüksek olduğuna inanıyorum düz saç çok çekici duruyor
Şanslısın 💕
Kesinlikle! 🔥 Elidor’un o “günlük dili” yakalayıp reklam gibi değil de sanki arkadaş sohbetiymiş gibi anlatması bayağı akılda kalıcı oluyor.
Hani klasik reklam tonundan çıkıp “kızlar saçım nasıl olmuş?” diye başlayınca, izleyen direkt kendini muhabbetin içinde buluyor.
aaa mükemmel ötesi olmuş saçların yeni çıkan Elidor gerçektende mükemmelmiş. benimde markete gidince almam lazım.
Bayılıyorum bu seriye, saçları çok güzel yapıyor yumuşacık, parlak, canlı🤤
Emeğine sağlık canım çok iyi bir bence olmuş ❤️
Şu anda Elidor kullanmıyorum ancak Elidor bir çok kaliteli ürüne sahiptir. He. Saç hem de saç derisi bakımına önem veren ürünleri sayesinde aranan bir markadır diyebilirim.❤️
<3
İyi gözüküyor bence kokusu da güzel oluyor bunların ben turuncu olanını kullanıyordum
Saçların çok güzel bende Elidor kullanıyorum özelikle saç uzatma serisini üstüne birde yağını kullanınca saçlarım hızlı üzüyor ve yağı yumuşacık yapıyor saçı
Elidor Brezilya Keratin Bakım Serisi'ni kullanmaya başladığımdan beri saçlarım resmen sihirli bir dokunuşla tanıştı.
ahh ne güzel <3
Bencen çok güzel olmuş uzun zamandır zayıf güçsüz saçlarım yüzünden kendimi hep kötü hissediyordum.. bı arkadaşımın tavsiyesiyle bu seriyi kullandım ve şimdi artık saçlarım canlı güçlü ve parlak✨ bu güzel hissettiriyor🙏🏻
Brezilya Keratin Terapisi Bakım Kürünü uzun süre kullandım çok memnun kaldım. Diğerlerinide almaya gidiyorum.
Elidor'u hiç kullanmadım ama yorumlara bakıca karar verdim ilk şampuan aldığımda Elidor alıp sonucu buradan paylaşacağım. merak ettim bak..
Kıvırcık saçlar için bu kadar etkili bir seri yok muuuuuu🥺
Var canım, sen de bukle serisini deneyebilirsinn.
Elidor kullaniyorum ama bu daha serisini denemedim
kesinlikle tavsiye ederim
ayyy evett geçen sene bi şişesini kullanmıştım çok etkiliydi cidden
memnun kalmana çok sevindim. <3
Benim saçlarım genelde pek olmadığı için kel olduğum için böyle bir sıkıntım olmuyor ama Emine teşekkür ederim
Kokusuna gerçekten bayılıyorum. Çok rahat bir kokusu var
Elidor ürünleri her geçen gün daha da gelişiyor
Bende spreyini kullanıyorum, güzel, zaten satış danışmanlığı yaparken de çok fazla alındığına ve beğenildiğine şahit oldum
Güzel ürün 👍🏻
Elidorun keratin bakımını kullaniyorum 3 senedir saçın kabarmasini elektiriklenmemesini sagliyo 🙏
Cok harika görünüyor! Bu markayı ben kullanmıyorum
Saglikli gorunmek icin saclarima sahip cikiyorum :)
Çok güzel olmuş. Ben de pembesini kullamıştım kırmızı hiç denemedim
Elidor killannirsan sacjn her zaman huzel dogal olur ki zaten
Kızlara sormuşsun bana bence kadın kadın yapan saçı
Harika bir bence olmuş eline sağlık
Saçon süper olmuş beğendim verdin bilgiler değerli teşekkür ediyorum
Elidor iyidir teşekkürler üreten ve çalışan ikibine
Baya güzel olmuş Elidor zaten kaliteli bir marka
Saçına uygun olan ürünü kullanmak her zaman Bi artı dır
saçları çok güzel gösteriyor gerçekten.. harikaymis
Muhteşem bir ürün çevremde herkeste bundan var resmenn
Düzleştirici kullanmadan, kıvırcık saçta da işe yarar mı?
düzleştiri kullanman lazım. ürünler ısıyla aktifleşiyor. <3
ne kadar dayanır peki saçımdaki düzleştirici etkisi
Elidor suz banyo olmaz ki.. ışıl ışıl ve yumuşacık saçlar için her zaman Elidor şanpuan...
Elidor kullanmıyorum ben ama denemem gerek sanırım
Spreyi almistim efsana bir urun
her şey iyi hoş da biraz da ucuz olsa o zaman daha iyi olur. Başka bir deyimle tadından yenmez hahahahaha
Ayy şahane olmuş saçların 😍 Cidden Elidor olduğuna hiç şaşırmadım.
teşekkür ederim canım 😍
Düz saça bayılırım, bu ürünün de sacı duzlestirmesi kurtarici
Yıllarca tek kullandım banyı ve banyo sonrası ürünlerinden dir aşırı iyi yeşilini denemedim ama pembesi ve turuncu mükemmel aşırı güzel etkili ve aşırk güzel kokuyor
Elidora hep güvenirim. Kıvırcık ürünlerini kullanıyorum daha çok.
Kullanıyorum bu markanın ürünlerini seviyorum
Ben sadece bunun şampuanını kullanıyorum denerim kremi de
Kahve rengi efso kokuyo uzun zamandır kullaniyorum
Guzel olmusssssss askmmmmmmm
Elidor bukle serisi güzel
Çok hoş olmuş güzelim bence
Elidor varsa saçlar mükemmel oluyor İpeksi saçlar
Marka fayda yan etki gibi etkenler Elidor kullanimina götürdü , uzun süredir kullanıyorum
saç hepimizin ortak problemi ve bence kullanılan doğal çözümlerde paylaşılmalı lakin her kez kendine uyanı yapmalı
Tabikiside ELİDOR stok yaptım keratin serisinden müthiş bir şey ya kendimi bildim bileli elidor👍
Ben de Yenilenen Elidor Brezilya Keratin Terapisi Serisi kullanıyorum. Cidden mükemmel bir saç yaratıyor.
Yazin turkiye gelince aldım spreyi kremi hayatimda gordum en güzel spreydi cok iyi bir marka ama yurtdisinda malaasef yok
Seviyorum evet çok kolaylık sağlıyor özellikle tatilde pek fazla düzleştirmeye vakit ayırmıyorsun 1 hafta da etkisi kalıyor
ben pembesini kullaniyorum kırmızılı hiç kullandığım yok denemek isterim saçım için herşeyi yaparım hem uzasın hemde ışıl ışıl ışıl parlasın istiyorum
Bende bu seriyi kullandım gerçekten çok güzel saçlarıma çok iyi geldi
<3
Normalde Elidor kullanmam ama denemeye karar verdim
çok sevindim <3