Türkiye’de her 10 genç kadından 6’sının “Hayallerimle aramda engeller var!” dediğini biliyor muydun?
Saç Bakım Pembe Saçlı Kızlar, Kadıköy Meydanı’ndan Genç Kadınlara Sesleniyor: #DedimOlabilir (Sayfa 3) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2619 Pembe Saçlı Kızlar, Kadıköy Meydanı’ndan Genç Kadınlara Sesleniyor: #DedimOlabilir Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bizim de hayyallerimiz var. Ah birileri bizim için de biseyler yapsa. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Elidor güzel bir proje yapmis pembe saçlı kız olur hemde çok güzel olur paylaşım için teşekkürler. 0 0 Yorumla
BlueKelebek Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Bir etkinlik daha yapın da, kızıl saçlı kızlar toplansın 😊 0 0 Yorumla
ayabenzeryurek Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Elidor fark oluşturmuş cidden. Kadın ne isterse yapma gücünde, cesaretinde. Kadın isterse yapar 💪🏻💘 1 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl Aynen 💕🌺🌸🌷 Yorumla
yesilkupa Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Böylesine güzel bir projeyle karşımıza çıkmak.. Harikasın Elidor! 1 2 Yorumla IceQueenn +1 yıl Keşke tüm markalar Elidor gibi duyarlı olsa Yorumla serimiyy +1 yıl Proje gerçekten çok güzel ya💕 Yorumla
Deryanizzz Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Pembe saç görünce aklıma oamuk şeker gelirdi hep❤️🥰 0 0 Yorumla
kotuluklerkralıcesı Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl her renk yakışır bize pembeside, maviside#DedimOlabilir 0 0 Yorumla
hakwmslwmslkw Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Kadınların özgürlüklerini tercihlerini desteklemek için mükemmel bir farkındalık oluşturan proje süper 0 0 Yorumla
enes1000rr Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bütün kadınlar çok özeldir. Verilen destek az bile, her an heryerde her açıdan desteklemek gerek kadınlarımızı🌺🌺 0 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl 👏🏻 Teşekkürler Yorumla serimiyy +1 yıl Gerçekten çok güzel düşünce 💕böyle düşünülmesi daha çok cesaretli yapıyor bizleri Yorumla
Conisis94 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Her genç kızın hayali hep renklerle aşır neşiridir marjinal olmak yakışır sizlere yapmadık demeyin gök kuşagının siyahi yoktur 0 0 Yorumla
Sevimsizzzzzzzz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Neden pembe saçlı kız olmasın milletin dedikleri kimin umurunda biz istediğimiz için güzeliz #DedimOlabilir 0 0 Yorumla
Rone9 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl vay be ne güzel saçınız var benim kelim var göğüs kıllarımı pembeye boyıyacam pembe göğüs kıllı erkeler oraka destek tam destek 0 1 Yorumla FunnySunny +1 yıl Hahah mükemmelsiniz 😄 Yorumla
Emmigeldi Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ben şahsen şampuan ürünlerini kız ya da erkek diye ayırmam hangisi saçıma iyi geliyorsa onu kullanırım 0 0 Yorumla
Atyaka99 Takip Et Xper 2 Yaş: 53 +1 yıl Gayet güzel bir reklam her yönü bireysel özgürlüğün toplumsal özgürlükle pararlele olabaileceğinin kanıtı 0 0 Yorumla
Beyaz_Güller Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Gerçekten güzel bir proje. Nasipse bu yaz hiç yapamam iş işten geçti artık yapamam dediğim şeyi yapacak, bisiklet sürmeyi deneyeceğim. #DedimOlabilir 0 0 Yorumla
ceydaduman0 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Benim sacim kizil ve cok seviyorum her banyoda akmasindsn bi yana efsane bi sey ve Elidor'un urunlerini kullaninca sacimin daha az aktigini farkettim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Pembe saç bilmem ama Elidorun pembe olanı saçımı baya uzattıTeşekkürler Elidor <3 0 0 Yorumla
Ben_kimimkiymiş Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Dedim olabilir repliği bile dilimden düşmüyor. Helal 1 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Repliği hepimizi alıştırdı iyice Yorumla serimiyy +1 yıl Ayy bende öyle herkese, herşeye dedim olabilir diyorum. Gerçekten Elidor iyi ki var ya💕 Yorumla
1ssessizmezar Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl #DedimOlabilir i bende destekliyorum daima sizinleyiz canlar 1 5 Yorumla FunnySunny +1 yıl Mükemmelsiniz! Yorumla serimiyy +1 yıl Yaa iyi ki varsınız 💕 Yorumla 1ssessizmezar +1 yıl Estağfurullah ne demek 😊 Yorumla 2 yorumu gör xKimMiyimx +1 yıl Teşekkürler Yorumla 1ssessizmezar +1 yıl xKimMiyimx rica ederim 😊 Yorumla
Notte_ Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bu ürünü bay bayan olarak tek geçerim diğer şampuanlar yalan 0 0 Yorumla
gerçekleracıverir Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Desteğimiz: Pembe saçlı kızlara ve bu arada çok güzel bir yorum olmuş. 0 0 Yorumla
betüş006 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Herkes istediği rengi kullanabilir Elidor iyi ki varr 💖 0 0 Yorumla
7998xjmt Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Hayallerinin pesinden gitmek cok guzel, gurur duyuyoruz 🥰🤍 0 0 Yorumla
captanmurat Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Buradan gelen primlere sürpriz hediyeler vererek kadın bakım saç dış hediye çekleri verilebilir 0 0 Yorumla
Selos1o2 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Saldıran olmamış Kadıköy olduğundan dolayı yoksa geri kafalı çok saç pembe diye kalkışma sanaelar 😜 0 0 Yorumla
Hktor Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Türkiye şartlarında herkesin hayalleri ile arasında engeller var. 0 0 Yorumla
Auurora Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Gurur duyuyorum, kendi gücümüzü yine kendimizden alıyoruz 💪🏻 0 0 Yorumla
uskudarlıcıft Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Evet yaşasın pembe saçlar Elidor markası güzeldir ve çok güzel kokuyorrrrrrrrrrr 0 0 Yorumla
meloyi Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Başkasını hiçbir zaman dinlemeyin, hayallerinizi ertelemeyin. 0 0 Yorumla
Mircem96 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Daha özgür bir sen❤️ Mutlu kadın mutlu dünya cümlesinin vücut bulmuş halı❤️ 0 0 Yorumla
Özgür_mrt Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Pembe saç çok marjinal ve kızların bazılarına yakışıyor 0 1 Yorumla xKimMiyimx +1 yıl Evet haklisiniz Yorumla
1Matmazeeel Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bende zamanında pembe saçlıydım elidorla her zaman kendine yakışanı yap💖💖 0 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Ben de isterdim pembe saçlı olmak 💕🤣 Yorumla serimiyy +1 yıl Ayy pembe saç aşktır bir tarafını bende boyamıştım. O kadar tatlı ki her zaman kendini daha mutlu ve daha güçlü hissettiriyor 💕 Yorumla
samba5 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl kızlar saçlarının her haliyle güzel ama kendini bakımlı hissetmek de önemli 0 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Ve bunda da Elidor çok iyi 💕 Yorumla serimiyy +1 yıl Saçların bakımı konusunda özellikle de 7 si bir arada olan kremi ne aşık birisi olarak saçlarımın bakımı konusunda Elidor iyi ki var 💕 Yorumla
hyucelen1 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Biz anlamıyoruz valla zaman değişmiş eskide kalmışız:) 0 0 Yorumla
kup10 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Kadikoyde hersey normal her renkten saç var masallah 0 0 Yorumla
businessman35 Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl pembe saçlı kadınları tebrik ediyorum medeni cesaretlerinden dolayı 0 2 Yorumla FunnySunny +1 yıl Kesinlikle cesaret istiyor Yorumla businessman35 +1 yıl profil resmin çok havalıymış sen misin 🙂 Yorumla
Canıtekin Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Elidor İyi Bir Markadır Hep Kullanırız Ayrıca Etkinlik Yararlı Bir Paylaşım Olmuş 0 1 Yorumla FunnySunny +1 yıl Evet ben de çok memnunum Yorumla
darkgirll38 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Güzel ve kaliteli marka, tavsiye ederim ürünü çok güzel... 0 3 Yorumla FunnySunny +1 yıl Ben de kesinlikle çok beğeniyorum Yorumla darkgirll38 +1 yıl 👏👏👏 Yorumla serimiyy +1 yıl Kremlerinin kokusuyla aşk yaşıyorum. O kadar güzel kokuyor ki birde kalıcı Yorumla
zhrnlbnt Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Her kadının hayali gerçekleşmesi, Elidor da kadınların arkasında olması destek olması harika bir şey 0 1 Yorumla FunnySunny +1 yıl Mükemmeller bence de 🎈 Yorumla
şeymadeniz3424 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Tabiki pembe saçlı kızlar olabilir herkes özgür saçlarını istediği gibi yapabilir 0 0 Yorumla
obeyyousslut Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl pembe saç pek göremiyoruz bizim buralarda, Ankara da 0 0 Yorumla
anılls Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Yapamazsın diyenlere ben bile diyorum " dedim olabilir "Teşekkürler Elidor 0 2 Yorumla FunnySunny +1 yıl Evet teşekkür ediyoruz 🎈 Yorumla anılls +1 yıl Neden :) Yorumla
Mor_Güller Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl #DedimOlabilir 18 yaşındayım. Paten sürmeyi ve bisiklete binmeyi öğrenmek istiyorum. 0 1 Yorumla xKimMiyimx +1 yıl Neden olmasan? Yorumla
Belçimbirgüll Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bir kez daha Elidor kullandığım için mutluyum. Kadınları destekleyen markaların yanındayız. 0 2 Yorumla Belçimbirgüll +1 yıl Elidorla her zaman Yorumla serimiyy +1 yıl Kadınları desteklemesi çok güzel ya. 💕 Yorumla
Gri_Kelebek Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bende bisiklet sürmeyi öğrenmek istiyorum. Yetişkinim ama olsun #DedimOlabilir 0 1 Yorumla xKimMiyimx +1 yıl Olsunn #DedimOlabilir Yorumla
Dogan5008 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Ben şöyle diyeceğim herkese yakışan renk var bence herkese pembe de olmaz 0 0 Yorumla
busecimcimex Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl elidorun bütün çeşitlerini denedim. mükemmel sonuçlar aldım. denemeyenlere tavsiye ederim. 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Bende özellikle kremleri gerçekten çok güzel ya kokusu 💕 Yorumla
Mehmetcayofficial Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Kadınlar kızlar özeldir elidorun yaptıgı gibi diger markalar da yapsa güzel olur 0 0 Yorumla
Pekcanbey Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl hayaller engellerden daha güçlüdür keinlikle katılıyorum cok iyi bir entry 0 0 Yorumla
jaguar7 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Reklamı çok güzeldi. Ebrar Karakurt sen bizim her şeyimizsin. 0 0 Yorumla
RRagnar Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Proje güzel devamı gelir umarım. Kadınlar için güzel bir proje olmuş 0 0 Yorumla
RexCio Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl sadece kadınların hayalleri ile kendileri arasında engel yok ki her Türk gencinin stabil problemi :D 0 0 Yorumla
Sarımsaklı_mayonez Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Kimse eleştirilerinize maruz kalmak zorunda değil. İstediğimiz renk yaparız 0 0 Yorumla
Aslında2006lıyım Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Bizim sınıfta da pembe saçlı bir kız var biraz degişik 0 0 Yorumla
WROW123 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl bence baya iyi bişey herkese çok iyi bir örnek olduğunu düşünüyorum 0 0 Yorumla
silaloll Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Türkiyedeki çoğu kadın pembe saçlıdır etrafındakiler renk körüdür 0 0 Yorumla
iroşcum Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Herkesin hayatına kimse garışamaz, o bayan pembe boyar öbür bayan kızık boyar 😅💅🏻 0 0 Yorumla
MasörBurakACAR Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Bu dünyada özür herkes ister pembe saçlı olur ister kırmız, mor vs vs olabilir 0 0 Yorumla
Beguile Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Saç dediğin sarı siya kumral olur o kadarda abartmasınlar 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
Bizim de hayyallerimiz var. Ah birileri bizim için de biseyler yapsa.
Elidor güzel bir proje yapmis pembe saçlı kız olur hemde çok güzel olur paylaşım için teşekkürler.
Saçımın zarar görmiyeceğinden emin olsam hemen pembe yapardım.
Bir etkinlik daha yapın da, kızıl saçlı kızlar toplansın 😊
Elidor fark oluşturmuş cidden. Kadın ne isterse yapma gücünde, cesaretinde. Kadın isterse yapar 💪🏻💘
Aynen 💕🌺🌸🌷
Böylesine güzel bir projeyle karşımıza çıkmak.. Harikasın Elidor!
Keşke tüm markalar Elidor gibi duyarlı olsa
Proje gerçekten çok güzel ya💕
Pembe saç görünce aklıma oamuk şeker gelirdi hep❤️🥰
her renk yakışır bize pembeside, maviside
#DedimOlabilir
Kadınların özgürlüklerini tercihlerini desteklemek için mükemmel bir farkındalık oluşturan proje süper
Bütün kadınlar çok özeldir. Verilen destek az bile, her an heryerde her açıdan desteklemek gerek kadınlarımızı🌺🌺
👏🏻 Teşekkürler
Gerçekten çok güzel düşünce 💕böyle düşünülmesi daha çok cesaretli yapıyor bizleri
Her genç kızın hayali hep renklerle aşır neşiridir marjinal olmak yakışır sizlere yapmadık demeyin gök kuşagının siyahi yoktur
Neden pembe saçlı kız olmasın milletin dedikleri kimin umurunda biz istediğimiz için güzeliz #DedimOlabilir
vay be ne güzel saçınız var benim kelim var göğüs kıllarımı pembeye boyıyacam pembe göğüs kıllı erkeler oraka destek tam destek
Hahah mükemmelsiniz 😄
Ben şahsen şampuan ürünlerini kız ya da erkek diye ayırmam hangisi saçıma iyi geliyorsa onu kullanırım
Gayet güzel bir reklam her yönü bireysel özgürlüğün toplumsal özgürlükle pararlele olabaileceğinin kanıtı
Gerçekten güzel bir proje. Nasipse bu yaz hiç yapamam iş işten geçti artık yapamam dediğim şeyi yapacak, bisiklet sürmeyi deneyeceğim. #DedimOlabilir
Benim sacim kizil ve cok seviyorum her banyoda akmasindsn bi yana efsane bi sey ve Elidor'un urunlerini kullaninca sacimin daha az aktigini farkettim
Pembe saç bilmem ama Elidorun pembe olanı saçımı baya uzattı
Teşekkürler Elidor <3
Dedim olabilir repliği bile dilimden düşmüyor. Helal
Repliği hepimizi alıştırdı iyice
Ayy bende öyle herkese, herşeye dedim olabilir diyorum. Gerçekten Elidor iyi ki var ya💕
#DedimOlabilir i bende destekliyorum daima sizinleyiz canlar
Mükemmelsiniz!
Yaa iyi ki varsınız 💕
Estağfurullah ne demek 😊
Teşekkürler
xKimMiyimx rica ederim 😊
Bu ürünü bay bayan olarak tek geçerim diğer şampuanlar yalan
Desteğimiz: Pembe saçlı kızlara ve bu arada çok güzel bir yorum olmuş.
Herkes istediği rengi kullanabilir Elidor iyi ki varr 💖
Hayallerinin pesinden gitmek cok guzel, gurur duyuyoruz 🥰🤍
Buradan gelen primlere sürpriz hediyeler vererek kadın bakım saç dış hediye çekleri verilebilir
Saldıran olmamış Kadıköy olduğundan dolayı yoksa geri kafalı çok saç pembe diye kalkışma sanaelar 😜
Türkiye şartlarında herkesin hayalleri ile arasında engeller var.
Gurur duyuyorum, kendi gücümüzü yine kendimizden alıyoruz 💪🏻
Evet yaşasın pembe saçlar Elidor markası güzeldir ve çok güzel kokuyorrrrrrrrrrr
Başkasını hiçbir zaman dinlemeyin, hayallerinizi ertelemeyin.
Daha özgür bir sen❤️ Mutlu kadın mutlu dünya cümlesinin vücut bulmuş halı❤️
Pembe saç çok marjinal ve kızların bazılarına yakışıyor
Evet haklisiniz
Bende zamanında pembe saçlıydım elidorla her zaman kendine yakışanı yap💖💖
Ben de isterdim pembe saçlı olmak 💕🤣
Ayy pembe saç aşktır bir tarafını bende boyamıştım. O kadar tatlı ki her zaman kendini daha mutlu ve daha güçlü hissettiriyor 💕
kızlar saçlarının her haliyle güzel ama kendini bakımlı hissetmek de önemli
Ve bunda da Elidor çok iyi 💕
Saçların bakımı konusunda özellikle de 7 si bir arada olan kremi ne aşık birisi olarak saçlarımın bakımı konusunda Elidor iyi ki var 💕
Biz anlamıyoruz valla zaman değişmiş eskide kalmışız:)
Kadikoyde hersey normal her renkten saç var masallah
pembe saçlı kadınları tebrik ediyorum medeni cesaretlerinden dolayı
Kesinlikle cesaret istiyor
profil resmin çok havalıymış sen misin 🙂
Elidor İyi Bir Markadır Hep Kullanırız Ayrıca Etkinlik Yararlı Bir Paylaşım Olmuş
Evet ben de çok memnunum
Güzel ve kaliteli marka, tavsiye ederim ürünü çok güzel...
Ben de kesinlikle çok beğeniyorum
👏👏👏
Kremlerinin kokusuyla aşk yaşıyorum. O kadar güzel kokuyor ki birde kalıcı
Her kadının hayali gerçekleşmesi, Elidor da kadınların arkasında olması destek olması harika bir şey
Mükemmeller bence de 🎈
Tabiki pembe saçlı kızlar olabilir herkes özgür saçlarını istediği gibi yapabilir
pembe saç pek göremiyoruz bizim buralarda, Ankara da
Yapamazsın diyenlere ben bile diyorum " dedim olabilir "
Teşekkürler Elidor
Evet teşekkür ediyoruz 🎈
Neden :)
#DedimOlabilir 18 yaşındayım. Paten sürmeyi ve bisiklete binmeyi öğrenmek istiyorum.
Neden olmasan?
Bir kez daha Elidor kullandığım için mutluyum. Kadınları destekleyen markaların yanındayız.
Elidorla her zaman
Kadınları desteklemesi çok güzel ya. 💕
Bende bisiklet sürmeyi öğrenmek istiyorum. Yetişkinim ama olsun #DedimOlabilir
Olsunn #DedimOlabilir
Ben şöyle diyeceğim herkese yakışan renk var bence herkese pembe de olmaz
elidorun bütün çeşitlerini denedim. mükemmel sonuçlar aldım. denemeyenlere tavsiye ederim.
Bende özellikle kremleri gerçekten çok güzel ya kokusu 💕
Kadınlar kızlar özeldir elidorun yaptıgı gibi diger markalar da yapsa güzel olur
hayaller engellerden daha güçlüdür keinlikle katılıyorum cok iyi bir entry
Reklamı çok güzeldi. Ebrar Karakurt sen bizim her şeyimizsin.
Proje güzel devamı gelir umarım. Kadınlar için güzel bir proje olmuş
sadece kadınların hayalleri ile kendileri arasında engel yok ki her Türk gencinin stabil problemi :D
Kimse eleştirilerinize maruz kalmak zorunda değil. İstediğimiz renk yaparız
Bizim sınıfta da pembe saçlı bir kız var biraz degişik
bence baya iyi bişey herkese çok iyi bir örnek olduğunu düşünüyorum
Türkiyedeki çoğu kadın pembe saçlıdır etrafındakiler renk körüdür
Herkesin hayatına kimse garışamaz, o bayan pembe boyar öbür bayan kızık boyar 😅💅🏻
Bu dünyada özür herkes ister pembe saçlı olur ister kırmız, mor vs vs olabilir
Saç dediğin sarı siya kumral olur o kadarda abartmasınlar