Türkiye’de her 10 genç kadından 6’sının “Hayallerimle aramda engeller var!” dediğini biliyor muydun?
Saç Bakım Pembe Saçlı Kızlar, Kadıköy Meydanı’ndan Genç Kadınlara Sesleniyor: #DedimOlabilir (Sayfa 4) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2619 Pembe Saçlı Kızlar, Kadıköy Meydanı’ndan Genç Kadınlara Sesleniyor: #DedimOlabilir Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
umutkly Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl pembe, mor, mavi fark etmez kızlara her renk saç yakışır. 0 0 Yorumla
Revenue Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Olması gereken buydu bu sayede umarım daha çok kadın hak ettiği yere ulaşır 0 0 Yorumla
Kalbi_kelepçeli Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Şampuan reklamları güzel lanse ediliyor insanlara pembe saç cesaret işi 0 0 Yorumla
heidiangel Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Pembe saçlar çok güzeldir çok severim yakışıyo yanii 0 0 Yorumla
yagmurderinn1 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl mükemmel bir içerik. kadınların önemsendiğini görmek fevkalade 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Bende çok beğendim 💕kadınların desteklemdigini görmek çok mutlu ediyor beni Yorumla
murat0658 Takip Et Xper 5 Yaş: 50 +1 yıl saç renginin kriteri mi olur ya isteyen pembe yapar isteyen yeşil 0 0 Yorumla
yildiriimb Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Pembe saçlı kız olurdaa yeşil mavi falan gitmiyor be abi 0 0 Yorumla
Ela0700 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Sizin yaptığınız ve anlamlandırdığınız bu proje gerçekten çok yararlı ve tek kelimeyle mükemmel... 0 0 Yorumla
GülcanKaya27 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Pembe saç en mükemmeli gerçekten şık ve modern duruyor 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Çok tatlı bir havası var Yorumla
astro_yy22 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Pembe çok tatlı duruyor ya bakması zor olmasa ben de yapardım 0 0 Yorumla
betülsağlam34 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Kadınlar daha özgür olmalı biz ataerkil bir düzen istemiyoruz 0 0 Yorumla
Ayşenur108 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Elidor saçlarım için birebir bana. Saçlarım kolay şekil alıyor ve tarama kolay oluyor. 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Kokusuda aşırı güzel 💕 Yorumla
chefsgo Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Çok hoş oluyor yani. Kızıl saçdan sonra pembe saçlı kadınlar ilgi çekmeye başladı 0 0 Yorumla
IMenthoLI Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Ben saçta neon renkleri beğeniyorum pembe, mor, mavi bence tatlı duruyolar 0 0 Yorumla
sehzadeninnharemi Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl insanlar düşüncelerini söylemekten cekinmemeli özgürlük insanın doğasında var 0 0 Yorumla
suumisali_ Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Pembe saçlar bana çok sempatik geliyor 💖 1 2 Yorumla serimiyy +1 yıl Banada yapsak mı💕 Yorumla suumisali_ +1 yıl @serimiyy Küllü pembe saç rengi de çok hoş 🌸💖 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı. Elidor ile saçlar daha ışıltılı 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Dedim her şey ben olabilirsin herkes istediğini yapabilir özgürrr 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Elidorun kadinlara guc veren desteklerini cok seviyorum 1 2 Yorumla FunnySunny +1 yıl Gerçekten harikalar 🎈 Yorumla serimiyy +1 yıl Ne zaman umudumuzu kaybetsek Elidor bir şekilde asla pes etmememiz gerektiğini bize gösteriyor gerçekten bende çok seviyorum Yorumla
1pesimisttt Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Genç kadinlara destek olması çok güzel 💖 1 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Kesinlikle öyle 💕 Yorumla serimiyy +1 yıl Destek olması gerçekten çok onur edici.. Destek her zaman görmek bizi daha mutlu ediyor 💕 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Saçlarımı maviye boyamıştım yeşil olmuştu hey gidi yosun kafa dediler " #dedimolabilir " 1 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Ayy 💕 pembe gerçekten çok hoş olacaktır Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Saç Bakım konusunda 324 cevap paylaştı. Bence için teşekkür ederim. 0 0 Yorumla
çokdanickymde Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Çok destekleyici ve motive edici olmuş 0 2 Yorumla FunnySunny +1 yıl Katılıyorum ⭐️ Yorumla serimiyy +1 yıl Bende öyle düşünüyorum. O kadar güzel ki 💕 Yorumla
Snow_icEE Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Çok guzelll harika çok begendim 0 1 Yorumla FunnySunny +1 yıl Ben de çok beğendimm Yorumla
Vuslat200 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Bence kadınlar bizim için baş tacı 0 2 Yorumla FunnySunny +1 yıl Harikasınız Yorumla Vuslat200 +1 yıl Teşekkürler Yorumla
secilelif Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl ama aklıma girmeyin ya lütfen 0 1 Yorumla FunnySunny +1 yıl Bence denemelisin Yorumla
ellerimdecicekler111 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bu paylaşım için teşekkürler, çok yararlı.. 0 1 Yorumla FunnySunny +1 yıl Çok güzel evet 💕 Yorumla
Morpheuss_ Takip Et Yoda Yaş: 24 +1 yıl Elidorsuz yapamammElinize emeğinize sağlık 0 2 Yorumla serimiyy +1 yıl Bende yapamıyorum valla kremlerine aşık olmuşum 💕 Yorumla xKimMiyimx +1 yıl Evet gercekten harikaa Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Böyle destekleyici paylaşımları görmek inanin beni çok motive ediyor 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Benide. Ne zaman pes edecek olsam her konuda cesaret ediyorum bişeylere💕 Yorumla
Váwéylá Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl #Dedimolabilir Bu projeye bayıldım 😍 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Ay bende bayıldım 💕 Yorumla
zanabaver Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Hayaller kuruluyorsa gerçekleşmesi içindir 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Sürekli hayaller kurarım. Ve bazen vazgeçerim. Bu proje hayallerimden asla vazgeçemem gerektiğini her zaman hatırlatıyor 💕 Yorumla
sersies Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Her insan esittir kadınlarımızın arkasindayiz 0 1 Yorumla xKimMiyimx +1 yıl Teskekurlerr Yorumla
Melekkkkbarbieeee Takip Et Bilge Yaş: 33 +1 yıl Pembe saç beyaz tenli kızlara daha çok yakışıyo 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Hepsinde güzel duruyor 💕 Yorumla
Tokyo3318 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Elidor candır zaten yine yapmış 0 1 Yorumla xKimMiyimx +1 yıl Evet yine yapmış hakikaten Yorumla
Vaveylaa49 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ben de bütün bunlara katılarak #dedimolabilir :) 0 0 Yorumla
trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Annem kızmasa saçımı Pembeye boyatırdım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
pembe, mor, mavi fark etmez kızlara her renk saç yakışır.
Olması gereken buydu bu sayede umarım daha çok kadın hak ettiği yere ulaşır
Şampuan reklamları güzel lanse ediliyor insanlara pembe saç cesaret işi
Pembe saçlar çok güzeldir çok severim yakışıyo yanii
mükemmel bir içerik. kadınların önemsendiğini görmek fevkalade
Bende çok beğendim 💕kadınların desteklemdigini görmek çok mutlu ediyor beni
saç renginin kriteri mi olur ya isteyen pembe yapar isteyen yeşil
Pembe saçlı kız olurdaa yeşil mavi falan gitmiyor be abi
Sizin yaptığınız ve anlamlandırdığınız bu proje gerçekten çok yararlı ve tek kelimeyle mükemmel...
Pembe saç en mükemmeli gerçekten şık ve modern duruyor
Çok tatlı bir havası var
Pembe çok tatlı duruyor ya bakması zor olmasa ben de yapardım
Kadınlar daha özgür olmalı biz ataerkil bir düzen istemiyoruz
Elidor saçlarım için birebir bana. Saçlarım kolay şekil alıyor ve tarama kolay oluyor.
Kokusuda aşırı güzel 💕
Çok hoş oluyor yani. Kızıl saçdan sonra pembe saçlı kadınlar ilgi çekmeye başladı
Ben saçta neon renkleri beğeniyorum pembe, mor, mavi bence tatlı duruyolar
insanlar düşüncelerini söylemekten cekinmemeli özgürlük insanın doğasında var
Emeğine sağlık onarıcı bakım şampuanı kullanıyoruz devamlı
Güzel bir şey gerçekten 👍👏
Pembe saçlar bana çok sempatik geliyor 💖
Banada yapsak mı💕
@serimiyy Küllü pembe saç rengi de çok hoş 🌸💖
Elidor ile saçlar daha ışıltılı
Dedim her şey ben olabilirsin herkes istediğini yapabilir özgürrr
Elidorun kadinlara guc veren desteklerini cok seviyorum
Gerçekten harikalar 🎈
Ne zaman umudumuzu kaybetsek Elidor bir şekilde asla pes etmememiz gerektiğini bize gösteriyor gerçekten bende çok seviyorum
Genç kadinlara destek olması çok güzel 💖
Kesinlikle öyle 💕
Destek olması gerçekten çok onur edici.. Destek her zaman görmek bizi daha mutlu ediyor 💕
Saçlarımı maviye boyamıştım yeşil olmuştu hey gidi yosun kafa dediler " #dedimolabilir "
Ayy 💕 pembe gerçekten çok hoş olacaktır
Harika olmuş güzel olmuş beğendim
Bence için teşekkür ederim.
Olur hem de çok güzel olur 👍 Çok da yakışıyor kızlara
Her şey mümkün kızlar, istediğimiz her şeyi yapabiliriz
Elidor en iyisi baskasina gerek yok
Güzel faydalı paylaşım olmuş teşekkürler
Elidor çok guzellll ya seviyorum
Çok destekleyici ve motive edici olmuş
Katılıyorum ⭐️
Bende öyle düşünüyorum. O kadar güzel ki 💕
Her kadının hayali birazda cesaret ister.
Güzel. Bu projeyle Elidor bir adım daha ileri.
Saygı duyulası, tebrikler ✌️✌️
Çok guzelll harika çok begendim
Ben de çok beğendimm
Bence kadınlar bizim için baş tacı
Harikasınız
Teşekkürler
Kızıl saçlılar nerde 😂😂
ama aklıma girmeyin ya lütfen
Bence denemelisin
Bu paylaşım için teşekkürler, çok yararlı..
Çok güzel evet 💕
Elidorsuz yapamamm
Elinize emeğinize sağlık
Bende yapamıyorum valla kremlerine aşık olmuşum 💕
Evet gercekten harikaa
Böyle destekleyici paylaşımları görmek inanin beni çok motive ediyor
Benide. Ne zaman pes edecek olsam her konuda cesaret ediyorum bişeylere💕
insan isteyince dedim hersey olabilir...
#Dedimolabilir Bu projeye bayıldım 😍
Ay bende bayıldım 💕
oyle seyler hıc ilgimi cekmedi
Hayaller kuruluyorsa gerçekleşmesi içindir
Sürekli hayaller kurarım. Ve bazen vazgeçerim. Bu proje hayallerimden asla vazgeçemem gerektiğini her zaman hatırlatıyor 💕
ellerine saglk çok güzel bir gönderi 💗💗💙💙
Elidoru kullanmadim bilmiyorum
Olabilir niye olmasın #dedimolabilir
Her insan esittir kadınlarımızın arkasindayiz
Teskekurlerr
Teşekkür ederiz elinize sağlıkkm
Elidordan şaşmadım şaşmamda kullanmaya devam
güzel hayaller kurup ona göre tercih şart
Dedik olabilir güzel bir proje olmuş evet yani
Pembe saç beyaz tenli kızlara daha çok yakışıyo
Hepsinde güzel duruyor 💕
Elidor candır zaten yine yapmış
Evet yine yapmış hakikaten
Ben de bütün bunlara katılarak #dedimolabilir :)
Az kaldı her şey değişecekkkkkk
Annem kızmasa saçımı Pembeye boyatırdım
Elidor guzel bir sampuan bilirim
Cok fazla sevimliler bunlar