-saçımı parlak göstermeli -saçın yağlanmasını engelemeli -saçımın kolay şekil almasını sağlamalı -saçlarımı tararken kolaycana açılmalı ne kadar gür olursa olsun -saçımın kabarmaması lazım -EN ÖNEMLİSİ temiz göstermeli
Saçım yağlı, ince ve az olduğu için çok sıkıntı cekiyorum 1 2 gunde yağlanması, ince olduğu için şekil verememek versem bile en fazla 1 2 saat dayanıyor , az olduğu için güçlü ve parlak olmasını isterim
Selamm 🌞 Saçlar biz kadınların aksesuarıdır. Yıllardır saçlarımı Elidor'a emanet ediyorum ve hiçbir zamanda bunun değişeceğini sanmıyorum 😅 Bir hafta önce instagramda gezinirken 7’si 1 Arada 'ya denk geldim ve edindim.
7si bir arada saç, kök, hücre, deri, kafa, kafatası, kemik bunlar olmazsa efsane bir saçtan bahsedilemez😅😅şaka bi yana güzel etkilere sahip bir sampuanmis
Ben hemen kullanmaya başladım ve şimdiden etkisi gözle görülür şekilde belli oldu... Herkes kullanmalı Elidor 7'si bir arada saç güzelleştirici krem efsanee
Elidor un pembe saç kremini kullanıyorum elektriklenme karşıtı olarak ve memnunum kokusu harika tavsiye ederim benim saçım kabarık ve baya iyi sonuç aldım
-güzel kokmasıı (şampuan önemli) -yıpranmamış olması -doğal olması (boya vs olmaması) -yumuşak olması -düz saçç -Uzun olmasıı Benim aklıma bu kadar geliyor:))
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saç kremi güzel oluyor
Görüş çok uzun ya da çok kısa!
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Parlak olunca yağlı gibi görünüyor, çok rahatsız hissediyorum kendimi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hangi şampuanı kullanırsan kullanayım saçlarım çok dökülüyor. 😔
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
7 si de bir arada olursa şahane olur kesinlikle deneyeceğim
Bir kaç gün önce elidorun instagram sayfasında bu ürünü gördüm ve aşırı merak ediyorum. Içeriğindekiler ve dış ambalajı al beni al diye bağırıyor resmen, en kısa zamanda kullanmak istiyorum. 💖😻
Gerçekten sağlıklı ve uzun saçlarıma sahip olmak isteyen kaç kişi varmış da haberim yokmuş. Ama yüze gelince kıskançlıktan uzun saçlar çok kötü demesini biliyorlar yazık.
bir kadın bence saçıyla kendini gösterir parlaklığı uzunluğu ya da rengini korumak. Yıllardır elidor kullanıyorum saçlarım zaten çok uzun :) vazgeçilmesimsin elidor
Ortaya çok güzel bir ürün çıkartmışsınız ben özellikle elektriklenmeme, çabuk şekil alma ve parlaklığı asla bulamıyorum ama bunun sayesinde bulucam sanırım almayı düşünüyorum :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
653Cevap
Saçım zor şekillenen türden. İyi olabilir denemek lazım
Bir bayanda neden bilmiyorum ama duz sac cok hosuma gidiyor :)
Bu ürünü kesinlikle denemek istiyorum. Bütün herkese de tavsiye ediyorum.
Şu sert saçlarımı yumuşacık yapacak bişeyse güzeldir benim için şampuan
Herkesin istediği şeyler. Çok ama çok güzel bir ürün 😊
Etkileri de emin ol çok ama çok güzel😍
7si 1 arada o ney elidor kendini geliştirmeye devam ediyor
saçlarıma krem mrem sürmüyom. hep doğal şeyler kullanıyorum özellikle de pirinç suyu çok besliyor
fena degil sampuanlar ama önermem zeytin yaglı sabun bambaşaka
Elidor'un şampuanını değil de saç kremlerini seviyorum
2'si bir aradayı ve 3'ü bir aradayı duymuştum ama 7'si bir aradayı ilk defa duydum:)
ve asıl olay gerçekten 7 etkiyi de görebilmemiz😍
kısa
düz
kahverengi
fönlü
olmasi yeterli 7 özellik olması şart değil 😊
-saçımı parlak göstermeli
-saçın yağlanmasını engelemeli
-saçımın kolay şekil almasını sağlamalı
-saçlarımı tararken kolaycana açılmalı ne kadar gür olursa olsun
-saçımın kabarmaması lazım
-EN ÖNEMLİSİ temiz göstermeli
Emegin iin saglik evet sacim hem yjmusak hemde havali olmali
Saçlarım için Elidor kullanıyorum ben de, çok memnunum. Bu krem de alınır muhtemelen
Kadınlar için faydalı bir yazı olmuş, ellerinize sağlık
Elidor'u seviyorum. Şampuanını kullanıyorum, bu krem de güzelmiş
Görüntüsü bile insanın içini açıyor, mutlaka deneyeceğim ben de bu kremi💞
Al beni al beni diye bağırmıyor mu resmeennn😍
Kadinlarin seks i olmasindaki tek gecek sensin elidor baskan
Saça iyi gelmesi en önemlisi bazen çok kuru oluyor saçlar bazen de çok iyi oluyo
Kız arkadaşım kullanıyordu bundan geçen gün, kokusu çok güzeldi. Beğendim baya ben de denerim muhtemelen
3lü kampanya Pempe Elidor ve artı saç kremini aldık, keyifle kullanıyoruz. Teşekkürler güzel ve faydalı ürün için
Henüz kullanmaya vaktim olmadı , hafta sonu tüm günümü saçlarıma ayıracağım
Ya o kadar network şirketinde yer aldım kozmetik bakim vs en iyileri diyebilirim fakat Elidor gerçekten harika
Aynen
Güçlü parlak kolay sekillendirme kalıcı kokusu sağlamlık. vb
Merak etmedim değil şu an
Belki deneyip, bir bence yazarım
Neden olmasın
Elidor her zaman severek kullandığım ve güvenerek aldığım markadır. Hemen her ürününü de kullandım. Saçlarım da memnun
ilerleyen yıllarda sağlığa ne gibi etkisi var bunlarla ilgili çalışmalar yapılıyor mu yoksa müşteriden gelen meblağ mı daha önemli
Saçım yağlı, ince ve az olduğu için çok sıkıntı cekiyorum 1 2 gunde yağlanması, ince olduğu için şekil verememek versem bile en fazla 1 2 saat dayanıyor , az olduğu için güçlü ve parlak olmasını isterim
Elidor adamdır adam güçlü saçlar için elidor çok iyi
Elidor ürünlerini beğeniyorum her saça göre çeşidi var
Evet ya en güzel özelliği her ihtiyaca göre mutlaka bir ürün var😍
Eşim Elidor kullanıyor, ben de arada deniyorum sayesinde gerçekten etkili oluyor beğeniyorum
Hem yumuşak hem parlak hem güçlü hem de güzel kokan saçlar artık Elidor'la mümkün❤️
Bayılıyorum saçlarımın güzel kokmasına, 48 saat kalıcı kokusunu denemek için mutlaka alacağım🧡
Bu 7 bileşenin saçlarımda bırakacağı etkiyi görmek için sabırsızlanıyorum, hemen deneyeceğim😍
Selamm 🌞
Saçlar biz kadınların aksesuarıdır. Yıllardır saçlarımı Elidor'a emanet ediyorum ve hiçbir zamanda bunun değişeceğini sanmıyorum 😅
Bir hafta önce instagramda gezinirken 7’si 1 Arada 'ya denk geldim ve edindim.
Ben de sanırım sonsuza dek Elidor kullanacağım
Koku, kepek, sac dokmeme, kaşıntı yapmama , uygun fiyat , bunlar olurdu hrlde
Bunlarıda öğrenmiş olduk. Teşekkür eder başarılarınızın devamını dileriz.
Hepsi olsun, hepsi 😍 Elidor'u bu yüzden çok seviyorum. Her beklentimi karşılıyor 🌺
Elidor gibisi yok cidden keske almanya da normal marketlerde falan olsaydi
Saçların sağlıklı kalması için kesinlikle her gün yıkamak gerekir
Erkekler için de uygun mu? Bilen biri yazabilir mi?
Ablam kullanıyor çok memnun saçları da güzel gözüküyor
Bilgi için teşekkürler ama saçlar döküldumu artik çaresi yok 🙂
Elidor’un bi sac sprayi vardi turuncu renkte ama sanirim piyasadan kaldirdilar onu. Tum zamanlarin favorisiydi benim icin :(
Güçlü canlı parlak yumusak kırılmayan saçlar istediğim bu ve tavsiyeler icin teşekkürler
Ben kullanıyorum Elidor
Özellikle de pembe olanını
Saçlarım hacim kazandı ve hemen uzatıyor
Elidor, sen bi harikasın <3
7si bir arada saç, kök, hücre, deri, kafa, kafatası, kemik bunlar olmazsa efsane bir saçtan bahsedilemez😅😅şaka bi yana güzel etkilere sahip bir sampuanmis
Ben hemen kullanmaya başladım ve şimdiden etkisi gözle görülür şekilde belli oldu... Herkes kullanmalı Elidor 7'si bir arada saç güzelleştirici krem efsanee
Elidor un pembe saç kremini kullanıyorum elektriklenme karşıtı olarak ve memnunum kokusu harika tavsiye ederim benim saçım kabarık ve baya iyi sonuç aldım
-güzel kokmasıı (şampuan önemli)
-yıpranmamış olması
-doğal olması (boya vs olmaması)
-yumuşak olması
-düz saçç
-Uzun olmasıı
Benim aklıma bu kadar geliyor:))
Saç kremi güzel oluyor
Görüş çok uzun ya da çok kısa!
Parlak olunca yağlı gibi görünüyor, çok rahatsız hissediyorum kendimi
Hangi şampuanı kullanırsan kullanayım saçlarım çok dökülüyor. 😔
7 si de bir arada olursa şahane olur kesinlikle deneyeceğim
Bir kaç gün önce elidorun instagram sayfasında bu ürünü gördüm ve aşırı merak ediyorum. Içeriğindekiler ve dış ambalajı al beni al diye bağırıyor resmen, en kısa zamanda kullanmak istiyorum. 💖😻
Elinize sağlık güzel bir içerik olmuş
Gerçekten sağlıklı ve uzun saçlarıma sahip olmak isteyen kaç kişi varmış da haberim yokmuş. Ama yüze gelince kıskançlıktan uzun saçlar çok kötü demesini biliyorlar yazık.
Elidor en güzel iş ortağım
Her anımızda yanımızda😍
Kesinlikle öyle🎉
Kesinlikle Elidor saçlar için 1 numara ! Senelerdir Elidor harici şampuan kullanmadım, benim vazgeçilmezim...
bir kadın bence saçıyla kendini gösterir parlaklığı uzunluğu ya da rengini korumak. Yıllardır elidor kullanıyorum saçlarım zaten çok uzun :)
vazgeçilmesimsin elidor
Ortaya çok güzel bir ürün çıkartmışsınız ben özellikle elektriklenmeme, çabuk şekil alma ve parlaklığı asla bulamıyorum ama bunun sayesinde bulucam sanırım almayı düşünüyorum :)
O kadar güzel yapıyor ki saçlarımı, mutlaka denemelisin sen de