Saçlarım dalgalı olduğu için kullanıyorum hem çok parlak görünüyor hemde elektriklenmediği ve kabarmadığı için dalgalarım düzenli duruyor. Kokusu ayrıca hoş bu arada 🌸🌸
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Elidor çok iyi diyorlar ama şampuan değişikliği yapmak istemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
653Cevap
Saçlarım dalgalı olduğu için kullanıyorum hem çok parlak görünüyor hemde elektriklenmediği ve kabarmadığı için dalgalarım düzenli duruyor. Kokusu ayrıca hoş bu arada 🌸🌸
Elidor çok iyi diyorlar ama şampuan değişikliği yapmak istemiyorum
yıllardır Elidor kullanırım gerçekten anlatılan kadar mükemmel bi şampuan
Cook iyii bence hayatin her alaninda kullanilabilir ya.
Elidor kadınlara özel tasarlanmış çok güzel bi şampuan
Elidor kullanın kullandırın ben yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum
Elidor onarıcı bakım şampuanı ve kremi kullanılıyor evde. Bu ürünü hiç görmedim dikkat etmedim.
Benim kullandığım şampuan kesinlikle tavsiye ediyorum
Elidor iyidir yıllarca kullandım ama artık kullanmıyorum
Denedim ve hala kullanmaya devam ediyorum. Saçlarıma çok iyi geliyor
Kadınlar için iyi olmuş, tabiî benim gibi güzel saçlarla ilgilenen erkekler içinde güzel
O kadar çok şey var sampuanlar kremler vb benim tek yaptığım markete girip ilk gördüğüm üstünde şampuan yazan kutuyu almak
Saçlarımı Elidor'a emanet ediyorum gerçekten canlı ve dolgun saçlara sahip oluyorum muhteşem kokusu özellikle
Dış görünüme önem verenler için ideal bir paylaşım.
Dökülen saçlara hiç bir şampuan çözüm bulamıyor ama 🤦🏻♂️
elvinin reklamını yaptığı elidor baya iyi. saçları güzel kabartıyor
Elidor Elvin Levinler serisini ben de denedim, aşırı güzelleştirdi saçımı. Bu kremi de denedim harikaaa😍
Moral saçlarda eb etkili sağlıklı saçlar demek oluyor
Bulunduğum yerde uzun zamandır bulamıyordum indirimdeyken trendyoldan aldım çok iyi fiyata teşekkürler
Çok uzun zamandır Elidor kullanıyorum saçlarımı boyatmıştım aşırı yıpranmıştı şimdi yine pamuk gibi🥰❤️
Şampuanın hangi tür olduğu önemli değil de saç kreminin kaliteli bir şey olması gerekiyor bir süre Elidor deneyeceğim
Saçına düzenli bir bakım yaptıktan sonra, ekstra ürün kullanmaya gerek kalma. Adam gibi bakım yaptın mı bitti...
Saçlar benimde en önem verdiğim şey bir kadın olarak en çok vaktimizi alan ve bizi iyi hissettiren şey bende Elidor ürünlerini kullanıyorum genellikle
İç dünyan iyiyse saçın güçlü ve güzel olur zaten karamsar iç dünyan sıkıntı olur sınır sitres içten düşünce yıpratır tahribat yaratır bence
Kesinlikle hindistancevizi kullanmanızı öneririm hem uzatıyor hem parlatıyor hem de sağlıklı nemli oluyor böyle
Devamli kullandığınız da harika etkilerini sizde görüceksiniz. Ben kremi kullandığımdan beridir saclari daha dolgun ve güzel olduğunu farkettim.
Saçın cinsiyeti olmaz o yüzden ben elidorun en güzel kokulu şampuanlarını kullanıyorum. Çok da memnunum.
Bu ürünün erkekler için olanı var mı? açıklamalarda bununla ilgili bilgi göremedim eğer varsa kesin alırım 👍🏻
Kullandim tum sac bakim urunleri elidor cok hosuma gidiyor ve devamli kullaniyorum bu seride cok guzel
Bu tarz bi ürün bulmak nerdeyse imkansız 7 si bir arada kesinlikle denenmeli inanıyorum ki faydası olacaktır
Sac sagligi cok onemli. Benim saclarin Yagliydi ve dokuluyodu Sonradan Birseyler denedim Bakim yaptim Duzeldi.
Tam 7si 1 arada... Özellikle güçlü, parlak, elektriklenme karşıtı, yumuşak olması en istediğim şeyler...
Bende kullanıyorum çok güzel saçlarım çok yıpranmıştı ve cansızdı kullandıktan sonra kendine gelmeye başladı.
Uzun zamandır ben de kullanıyorum gayet memnunum ama farklı şampuan kullanıp tekrar elidora dönünce saçta baya bı kepek oluşuyor
Yumuşak güçlü ve şekil verebilme olayı bana yeter ve artardı bile ama onunla yetinmeyip 7 tane özellik koymuşlar helal olsun
Hepsi olsun, hepsi Elidor'u bu yüzden çok seviyorum. Her beklentimi karşılıyor Sacima cok iyi geliyor
Benim saçlarım çok elektrikleniyor.. ama ben birkaç yıldır guclu saçlar için olan şampuanı kullanıyorum
Saçlarım düz aşırı kolay taranıyor yıpranmadı bile ama Elidorun saç kremleri o kadar güzel ki yumuşacık yapıyor saçlarımı yeniden doğuyor sanki
İpek gibi oluyor saçlarım Elidor kullandığımda, bayılıyorum bu etkisine😍
Ya benim istedigim sacim hep guzel kokup hic elektriklenmesin yani bunda oyle birsey varsa derhal isleme gecilmeli😂😁
kesinlikle denemelisin ben aşırı beğenerek kullanıyorum şu an
Her sampuani kullanamiyorum derim cok hasas Şu an sadece clear kullaniyorum korkuyorum kullansam sacim dokulur mu die
Keratin saç ürünleri üzerine yanmış ve yıpranmış saçlara özel bir firmada müdürlük yapıyorum. Artık saçla ilgili her konuya bakar, oldum.
Benim için denenecek çok gerekli birşey daha. Hadi bakalım.
Elidor çok güzel kokuyor saçi yumuşacık yapıyor ben seviyor 🤸🏼♀️
Krem saçımı ağırlaştırsa da kullanmadan olmuyor bunu da deneyeceğim
saç bakımı geçekten önemli bazen çok güzel birini saçları bakımsız olguu için eleyebiliyorum
Elidor 7 si bir arada gerçekten şahane adı gibi. elidorun ürünlerini severek kullanıyorum.
Elidor ya müthiş bir şey herkese öneririm iyi paylaşım
güzel bir şampuan Elidor uzun zamandır hayatımızda kullanıyoruz
Parlak güçlü ısıya kötü hava şartlarına dayanıklı daima ışıl ışıl yumuşacık saçlar istiyorum.
Herkes alsın köydeki babaannem bile Elidor kullanıyor zaten
Evet hepsi de çok iyi. Bunları deneyeceğim teşekkürler
Evet hepsi de çok iyi. Bunları deneyeceğim teşekkürler
Krem kullanmadım ama elektriklenmeyi ve şekil vermek için çok güzel bir şampuana benziyor
Evet hepsi de çok iyi. Bunları deneyeceğim teşekkürler
Şampuan değilde sanırım saç kremleri daha uygun bunun için
erkeğim ama saçlarım gayet gür ve parlak sadece yıkıyorum
Yumuşak kalıcı parlaklık dökülmeye karşı yeni şaç tellerinin çikması
Saçım Yok maalesef ektirmeyi düşünüyom ektirimce kullanırım
çok memnun kalan var denemek istiyorum güzel ürünlere benziyoe
Bir kadına saclarımı hayatının aşkımı deseler tabiki saclari derler
hepsini isterim tabii. Yıllardır Elidor'dan şaşmadım
Kendi üstümde değerlendiricem :D Erkeğim ama saçım uzun.