Erkeklerin saçlarına da iyi gelir mi? Ben de kullanmak istiyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saçlarıma sihirli bir dokunuş yapmış kadar oldu. Bu saatten sonra elidor harici fasa fisodur benim için. Saçlarımın en iyisini hak ettiğini düşünüyorum ve bu yüzden Elidor kullanıyorum.
Kardeşime aldım ve saçları inanılmaz değişti ve çok memnun kaldı Elidor bizimlesin artık!
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Deneyen var mı? Saçlarımda hiçbir ürün kalıcı koku etkisi yaratmıyor en fazla 1 2 saat. Çok ince telli birazda yıpranmış durumda. Tavsiye eder misiniz?
Canım merhaba, sorunu görünce cevaplamak istedim.🌸 Gördüğüm gibi alıp denedim ve bayıldım. Şiddetle öneririm sana da mutlaka denemelisin. Harikaymış gerçekten, değişimi direkt fark edebiliyorum saçlarımda🥰
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
653Cevap
Elidorr şampuanlarınız o kadar güzel ki aynı zamanda çok güzel kokuyolar 🌸
Elidor harika her gün kullanır kullandırım. Hatta içerim.
Çoğu elidoru kullanmışımdır en iyisi sağlıklı uzayan saçlar ve pembe kutusu olan
Marka takıntım yok köpürüyorsa bitmiştir benim için.
Erkek olmak vardı. Adamların böyle bir derdi yok :)
Haha 😄 doğru
Hepsi olsun, hepsi 😍 Elidor'u bu yüzden çok seviyorum. Her beklentimi karşılıyor 🌺
Elidor u bir süre kullandım çok memnundum. Şimdi tekrar dönüş yapıyorum yeni ürün ilee
Yağlı saçlar için bir görüşünüz var mı saçlarım her zaman yağlanıyor
Herkesin isteyeceği türden bi krem çok merak ettim deneyip yorumlamak en iyisi olacak
Parlak, yumuşacık, güçlü, kırılmayan, dökülmeyen, hacimli saçlar istediğim
Hiçbir ürün iyi gelmiyor elidorun saçlarıma iyi geldiği gibi
Güneşe ve toza karşı koruma sağlayan bir şampuan olmalı
Elidor severek kullandığım bi marka🌸ozellikle Elvin Levinler serisini çok beğeniyorum
saç olması en önemli şeydir öncelikle sonrasına bakarız
bu saç kremlerini aşırı merak ettim , denemek lazım😉🤔
Toz topraktan bir şey yapamıyoruz ki kısa saça devam
elidor baya iyi saçta kokusu uzun kalıyor bunu seviyorum
Biri güzel saç mı dedi 😅 hemen geldim, reklam tekliflere açığım @Elidor 🌹😅
Bence kokulu ve yumuşak saçlara kimse karşı koyamaz kesinlikle yumuşak ve güzel kokması yeterli 😉
Elidor kullandığım ve memnun kaldığım bir markadır.
Aklıma pek bi şey gelmiyo ama en önemlisi hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olsun
Ahh hayatıma giren en ise yarar ve beni mutlu eden şeyler arasinda olan bir ürünn :)
Saçlarına özen gösteren biri olarak favori tercihim elidor uzun zamandır harika saçlara sahibim :)
Erkekler içinde kullaniliyormu yoksa sadece kadınlara özelmi
Her gün yıkamak lazım yoksa benim saçlardan sabun yapılır :D
Bütün herkese tavsiye ediyorum. Bayılarak kullanıyorum
yağları karıştırıp şampuan ile birleştirmek de mantıklı sağol yinede
bu saç bakım kremini aşırı merak ettim en kısa sürede denemek ve yorumlamak isterim
mutlaka en kısa zamanda denemelisin, ben ilk günden beri bayılarak kullanıyorum😍
Saçlara bu kadar iyi geliyorsa bence herkes denemeli Elidor'u
Elidor gerçekten her saç tipi için çok kaliteli, severek kullanıyorum
Eşim de sürekli saçlarına bakım yapıyor. Bunu da göstereceğim ona
Kadınların işi zor valla ama helal olsun o kadar uğraşıyorlar
Saçlar için bakım çok önemli. En az kadınlar kadar erkeklerin de çok dikkat etmesi gerekiyor
Ben de saçlarımın bakımlı gözükmesini seviyorum, deneyeceğim
Keşke erkekler için de böyle çeşit çeşit ürün çıkarsalar
Benim için önemli olan kepeksiz ve dökülmeyen saçlar
Erkeklerin saçlarına da iyi gelir mi? Ben de kullanmak istiyorum
Saçlarıma sihirli bir dokunuş yapmış kadar oldu. Bu saatten sonra elidor harici fasa fisodur benim için. Saçlarımın en iyisini hak ettiğini düşünüyorum ve bu yüzden Elidor kullanıyorum.
Elidor çıkardığın bir ürünle de fark yaratma ya😍😍 Alıp denemek için sabırsızlanıyorum
Gerçekten yine yaratmış farkını muhteşem muhteşemmm
2 gün önce aldım, kullanmasam bile açıp açıp kokluyorum. Bu kadar mı güzel kokar🥰
Dimi ya muhteşem kokusu😍
Yumuşaklık, dolgunluk ve parlaklık saçlarımda istediğim ilk önceliğimdir.
Saç bakım kremi hayatı boyunca kullanmayan tek kişi ben miyim? 😂
Aşırı merak ettim en kısa sürede kullanacağım kokusuda güzelse mükemmel olur
Ya o kadar güzel kokuyor ki inanamazsınnnnn😍
"7" si 1 arada ne güzel ve tüm bunları tek bir saç kremi sağlıyor 💖
En güzel kısmı da o, ancak Elidor yapabilirdi bunu😍
Denmeye değer gibi duruyor, güzel bir şeye benziyor yanii.
Bu ürünü çok merak ediyorum hemen alacağım gerçekten elidor benim tüm beklentimi karşılıyor
Ben de şampuan saç kremi sprey vs. ne varsa hepsinde Elidor'u tercih ediyorum. Verdiğim en doğru karar
Kardeşime aldım ve saçları inanılmaz değişti ve çok memnun kaldı Elidor bizimlesin artık!
Deneyen var mı? Saçlarımda hiçbir ürün kalıcı koku etkisi yaratmıyor en fazla 1 2 saat. Çok ince telli birazda yıpranmış durumda. Tavsiye eder misiniz?
Canım merhaba, sorunu görünce cevaplamak istedim.🌸 Gördüğüm gibi alıp denedim ve bayıldım. Şiddetle öneririm sana da mutlaka denemelisin. Harikaymış gerçekten, değişimi direkt fark edebiliyorum saçlarımda🥰
Teşekkür ederimm deneyeceğim
Saçlarıma aylık 300 TL harcıyorum o 300 TL'yi bunlara veririm daha iyi teşekkürler Elidor
Ay kesinliklee tüm bakımı tek başına yapıyor resmen
Benim saçlarımda dökülüp duruyordu. Umarım faydası dokunur :)
Hepsini bir arada sunuyorsa muhakkak kullanılmalı bu ürün.
Teşekkürler, artık bende bir erkek olarak Elidor ile mükemmel saçlara sahip olabilirim. :D
hepsi, hepsi, hepsi! Elidor yine harikalar yaratmış, bu yüzden hep Elidor. Teşekkürler.🌼
Aşırı güzel bir krem, aldığım günden beri bayılarak kullanıyorum
Bir anda suratıma suratıma rrklamı yedim bi hoş oldum.
Biz erkekler icin farketmez. Biz bi sambuanla hem kafayi yikiyoruz hem dus jeli olarak kullaniyoruz.
Elidor markasının bir kaç ürününü kullandım memnun kaldım. Bunuda alıp denemeyi düşünüyorum
Mutlaka denemelisin
@Elidor bu işi biliyor. saç şampuanı, saç ile güzellik, saç bakımı denilince tek marka
bence en önemlisi upuzun salkım saçak olmicak ya oluyorsa da tertemiz pamuk gibi olacak
Elidor'la saçlar hem pamuk gibi oluyor hem de 😍
Hem dee tertemiz😍
Elidor kullanıyorum saçlarımı yumuşak ve kepeksiz hissediyorum.
Denenir gerçekten... etkilerini şimdiden merak etmeye başladım
Tek kelimeyle muhteşeemmmm