Sen de hepimiz gibi güzel saçlara kavuşmanın hayalini kuruyorsan, doğru yerdesin! Artık saçların içi
Saç Bakım Güzel Saçlar İçin “7’si 1 Arada Olsa Şahane Olur” Dediğimiz Şeyler (Sayfa 18) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5944 Güzel Saçlar İçin “7’si 1 Arada Olsa Şahane Olur” Dediğimiz Şeyler Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 103 kişi beğendi
PanzerrAdam Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Bakım her zaman önemli sürekli yıkanması lazım 0 0 Yorumla
yağmurcansever Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Elidor bu özellikleri varsa o zaman en iyisi :) 0 0 Yorumla
Antalyalii0777 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bunu kullanıyorum gerçekten çok iyi 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl ben de çok memnun kaldım Yorumla
7x-sanane_karşım-x7 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl bu saç kremini denemeliyim 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Mutlaka denemelisiinnnn Yorumla
nasılgeldimburaya Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl ben de denemek isterim saç bakım kremini 0 0 Yorumla
Boşluklarda Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Kesinlikle deneyeceğim sürekli görüyorum 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Kesinlikle denemelisin bence de aşırı güzel Yorumla
ch0wsfty Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bunu kullanıcam hep elidor kullandım😍😍😍 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Ben de uzun zamandır Elidor kullanıyorum, çok çok çok memnunum😍😍 Yorumla
Minnoşunuzzzz Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Ürünü denemek lazım 😅😅😅😅 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Mutlaka denemelisinnn😍 Yorumla
Rakyppp Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Denemek isterim güzel gibi 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Kesinlikle denemelisin, ben çok memnun kaldım Yorumla
bewwa Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Elidor iyileştirmesi ve kokusu der geçerim. 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Mükemmel etkiler ya bayılıyorum Yorumla
mrcokbilen Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Mutlaka denensin. Vaatleri çok iyi daha ne olsun 0 0 Yorumla
murat_190334 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Hepsi biribirinden güzel şampuan saç döker..🤔 0 0 Yorumla
MuratBey0000 Takip Et Xper 4 Yaş: 48 +1 yıl En güzeli bıttım sabunu saçımı tertemiz yapıyo 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
653Cevap
güzel hepsi harika görünüyor
Kimin ihtiyacı yokki böyle bir bakıma
Baküde de olsun alıcam ama daha yok😍
Yağlanma yapmasın da markası önemli değil
Bakım her zaman önemli sürekli yıkanması lazım
Turuncu renkli olan iyidi ya akfnksf
Deneyip yorumlarımı sizle paylaşacağım
güzel bilgi teşekkür ederim.
Saçları güçlendiriyor memnunum
elidor şaç şampuanı bence
güzel paylaşım olmus eline sağlık
Elidor bu özellikleri varsa o zaman en iyisi :)
Saç bakımı ciddiyet gereken bir durum
Geeçekten merak ettim markete gidip alıcam
Elidor sayesinde saçlar hep güzel artık
Güzel bence olmuş ellerinize sağlık
Bence de olur şahane olur
Güzel içerikli beğendim elidor
Guzel icerik olmus ben begendim bunu
Kreminden bende kullanıyorum çok memnunum
Bencede harika olurdu hepsi bir arada
Bunu kullanıyorum gerçekten çok iyi
ben de çok memnun kaldım
Güzel gibi duruyor denenir 😊😊
Sevilir kadınlar tarafından lo
Yakın zamanda alıp deneyeceğim
Saç bakım kremini çok mark ettim.
Beklentilerin ötesinde tebrikler
Elidor güzel evet kullanılmalı
Kalıcı koku iyidir elidor
bu saç kremini denemeliyim
Mutlaka denemelisiinnnn
Elidor yıllardır değiştirmem
ben de denemek isterim saç bakım kremini
Kesinlikle deneyeceğim sürekli görüyorum
Kesinlikle denemelisin bence de aşırı güzel
Bu ürünleri deniyeceğim 😍 güzel görünüyor
Çok iyi bir yazı olmuş bence
denenir güzele benziyo 😇😆😆😆😆😆😆
😇guzel denemek lazim ;))
Severek kullanıyorum 👌🏼👌🏼
Bunu kullanıcam hep elidor kullandım😍😍😍
Ben de uzun zamandır Elidor kullanıyorum, çok çok çok memnunum😍😍
Bir erkek olarak bende kullandım ve memnunum da
Süper bisey olur ama hergun degısıyor😅
Ürünü denemek lazım 😅😅😅😅
Mutlaka denemelisinnn😍
Yağlanmaya karşı etkili olsun yeter 😀
paylaşım güzel emeğine sağlık
Denemek isterim güzel gibi
Kesinlikle denemelisin, ben çok memnun kaldım
Elidor kızların her beklentisini karşılar
Elidor iyileştirmesi ve kokusu der geçerim.
Mükemmel etkiler ya bayılıyorum
harikay ymış çok güzel beğendim
Mutlaka denensin. Vaatleri çok iyi daha ne olsun
7 i si 1 arada görmedim duymadım bilmiyore
Güzel bir yazi olmuş thanks
Yararlı paylaşım teşekkürler :)
saç bakımı çok önemli bence
Bir gün kesinlikle deneyeceğim beğendim
Hepsi biribirinden güzel şampuan saç döker..🤔
Sadece keratin ve Argan yağı olsa yeter bence
Mümkün mü acaba böyle bir şey kesinlikle isterim
En güzeli bıttım sabunu saçımı tertemiz yapıyo
Denemedim hiç çünkü kelim 😂
Gerçek parlaklık harika yapıyoo