Sen de hepimiz gibi güzel saçlara kavuşmanın hayalini kuruyorsan, doğru yerdesin! Artık saçların içi
Saç Bakım Güzel Saçlar İçin “7’si 1 Arada Olsa Şahane Olur” Dediğimiz Şeyler (Sayfa 19) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5944 Güzel Saçlar İçin “7’si 1 Arada Olsa Şahane Olur” Dediğimiz Şeyler Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 103 kişi beğendi
İsimsiz7765 Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Elidor yeşil benim favorım 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Belirgin bukleler için olan kremi mi, ben de bayılarak kullanıyorum onu Yorumla
harunbayram07 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bence saç bakımında en iyilerinden birisi sizsiniz 0 0 Yorumla
Benbitmisimkizlar Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Umarım 7'si de gerçekten biraradır 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl şüphesizzzz Yorumla
lmcns Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Bu ürün çok güzel herkes alsin 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Kesinlikle katılıyorum herkes almalı bu kremden Yorumla
Gizliikkkkk Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Güzel gibi duruyor kullanılabilir 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Mutlaka kullanmalısın ben çok memnun kaldım Yorumla
elifpehlivans_ Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Görünümü resmen dene ve gör der gibi 🤤 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Al beni al beni al beni diye bağırıyor resmen dimi😍 Yorumla
Haydarella Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Dolgun saçtan nefret ediyorum yapışık sactandda 0 0 Yorumla
VincentM_ Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Sevgililerim elidor kullanınca çok hoşuma gidiyor. 0 0 Yorumla
Thesongbird Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bu benim olmalı 💃 7si bir arada 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Ayyy hepimizin olmalı hepimizinnnn😍 Yorumla
selen0707 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Hiç vazgeçmiyorum hep kullanıyorum 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Elidor'dan vazgeçemeyenler kulübü +1😍 Yorumla
Duru1604 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Hemen almalıyım kullanan var mı 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Ben gördüğüm gibi denedim, mutlaka almalısın çok beğendim ben Yorumla
neredeyizbiz Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl İkisi bir arada kullanıyorum ben yedisi fazla oldu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
653Cevap
Elidor yeşil benim favorım
Belirgin bukleler için olan kremi mi, ben de bayılarak kullanıyorum onu
Kullanmadım ama deneyecem
Iyi uyku az stres de önemli.
iyi ki erkeğim, bu dertlerden ucuz yırttım :D
Şahane bir paylaşım olmuş
Curly hair routine listesine eklendi
Bence saç bakımında en iyilerinden birisi sizsiniz
Harikasın Elidor ürünleriniz güzel
Tebrikler güzel olmuş 👍🙂
Guclu saclar bakim bunlar onemli
Saçlarını sevenler için mükemmel:))))
Bilemiyorum hepsi zbjsjs olsun
Umarım 7'si de gerçekten biraradır
şüphesizzzz
en iyi şampuan ne hala karar veremedim yıllardır
evet harika bir şampuan ben de kullanıyorum
Çok güzel bir yazı olmuş :)
Bu ürün çok güzel herkes alsin
Kesinlikle katılıyorum herkes almalı bu kremden
Elidordan şaşmam çok güzel kokuyor
guzel yazi eline saglik
guzel yazi eline saglik
Erkekler içinde kullanılıyor mu acaba
Hepsiiii bence çok güzel💕💕
Off harika bir ürün Elidor
Elidor kullanmadım hiç belli ilerde
Güzel gibi duruyor kullanılabilir
Mutlaka kullanmalısın ben çok memnun kaldım
7de olur 8de olur hepsi lazım
keratin bakım seti yapın çok satar
Yumuşak parlak kepekli kuru
Kepeksiz saçlar için elidor diyorum
Görünümü resmen dene ve gör der gibi 🤤
Al beni al beni al beni diye bağırıyor resmen dimi😍
Muhteşem bir yazi elinize sağlık
Çok güzel gürünüyoe kesinlikle deneyeceğim
Dolgun saçtan nefret ediyorum yapışık sactandda
doğallığınızı korumak ne kadar zor olabilir
Guzel saclar her zaman iyidir
Sevgililerim elidor kullanınca çok hoşuma gidiyor.
Hepsi guzel bence sorun yokki
Yumuşak, parlak, canlı ve hacimli olması yeterli
tüp versiyonu harika bayıldım
7/24 kremi en güzeli hep ahha
Bu benim olmalı 💃 7si bir arada
Ayyy hepimizin olmalı hepimizinnnn😍
saç çok önemli bir unsur oldu
Denemek lazım, güzel bir ürüne benziyor
Hiç vazgeçmiyorum hep kullanıyorum
Elidor'dan vazgeçemeyenler kulübü +1😍
Çok güzel sıralama gayet iyi
Çok faydalı bi yazı olmuş
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
Hepsi olsa çok güzel olur
elidorun ürünlerine bayılıyorum
Elidor şampuan kullanıyirum
Harikaaaaaa Çok mükemmel beğendim m
Hemen almam gerekiyor 😻😻
Hemen almalıyım kullanan var mı
Ben gördüğüm gibi denedim, mutlaka almalısın çok beğendim ben
Hayır öyle değilim ben işte
Bu ürünü kesinlikle denemek istiyorum
İkisi bir arada kullanıyorum ben yedisi fazla oldu
Güzel paylaşım teşekkürler
Hemen alincak bu kremden😍
yumuşatma uzatma bakim duzlestirme
Güzel paylasim thx 😌😍🥰
Elidor güzel 10 numara şampuan