Sen de hepimiz gibi güzel saçlara kavuşmanın hayalini kuruyorsan, doğru yerdesin! Artık saçların içi
Saç Bakım Güzel Saçlar İçin “7’si 1 Arada Olsa Şahane Olur” Dediğimiz Şeyler (Sayfa 17) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5944 Güzel Saçlar İçin “7’si 1 Arada Olsa Şahane Olur” Dediğimiz Şeyler Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 103 kişi beğendi
ÖMER_AGA_52 Takip Et Xper 4 Yaş: 48 +1 yıl Ben ya şampuan saç kremi bakım kremi hepsi bir 0 0 Yorumla
Kalbiminsahibio Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Yemin ederim elidor kullanıyom bu şaka değil 0 1 Yorumla seksistiyomlan +1 yıl sa knk Yorumla
Üyeismi6392 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Koku ve yumuşaklık beni cezbetti, deneyeceğim.. 0 0 Yorumla
Redsquare48 Takip Et Xper 4 Yaş: 48 +1 yıl Kız arkadaşım çok memnun bu ürünü çok beğeniyor... 0 0 Yorumla
bbeyzasahin0 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Denemem lazım elidor daha önce kullanmamıştım 0 0 Yorumla
thebelinay Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl 😍😍😍 ask sampuan bundan baskasini kullanamıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
653Cevap
Guzel bence tesekurler ya
saçlarımı mı uzatsam ne yapsam:)
Kesinlikle bende deneyeceğim
Elidor 7 si bir arada mukemmel
Ben ya şampuan saç kremi bakım kremi hepsi bir
Yemin ederim elidor kullanıyom bu şaka değil
sa knk
güzel paylaşım elinize sağlık
En kısa süre de deneyeceğim
Kepeğe karşıda iyi geliyorsa ne ala
Teşekkürler paylaşım için
Evet arkadaşlara katılıyorm cok doğru
saç içten beslenir gerisi teferruat
Hayatımın Bi parçası diyebilirim
Ben Elidor kullanıyorum çok memnunum
Milli şampuanımız pembe elidor 😂
evett harikalar gercekten bayıldım
Koku ve yumuşaklık beni cezbetti, deneyeceğim..
Evet denenebilir şahsen sıkıntı yok
Mükemmel olur güzel paylaşım
48 saat kalıcı koku tercihim koku önemli aga.
denenir gibi güzel duruyo elinize sağlık
48 saat koku olayi iyiymis
Hepsi olsun bence seviyorum elidoru
Kepek olmasında bana iyi gelir
İhtiyacım vardı öğrendiğim iyi oldu
Çok güzeller bencede çok havalı
Kız arkadaşım çok memnun bu ürünü çok beğeniyor...
Kesinlikle cok iyi olur ayrica kepeksiz
Hepsi guzl7si bir aradayı deneyecegim
Elidor diğer markalara göre daha güzel
Tek Tek deneyeceğim kesinlikle harika
Güzel beklentileri geri çevirmeyen bir marka
Hepsi çok iyi bende deneyeceğim yarın alip
Koku ve yumuşaklık beni cezbetti, deneyeceğim
Pembesi çok güzel parlak yapıyor saclari
Denemem lazım elidor daha önce kullanmamıştım
Güzel paylaşım teşekkür ederim
Severek kullanıyorum tavsiye ederim
En kısa sürede deneyeceğim
Öyle olsa keske ama zor :)
Kullanmadım hiç ama deniyecem
Şahaneee gerçekten bütün hepsi birarada
Faydalı Post Beğendim. Lazım
Doğal görünümlü saçlar favori
Yumusak daclari kimsvmezz
Güzel yazı elinize sağlık
Erkekler için yok mu elinizde birşeyler
😍😍😍 ask sampuan bundan baskasini kullanamıyorum
Hepsi de çok doğru 1 liyorum
Güzel yazı elinize sağlık
Saçlarım bence zaten güzel diye düşünüyorum
Hepsi bi arada mi gercekteb
Duştaki en büyük yardımcımiz Elidor
Hemen deneyeceğim çok merak ettim
Olabilir ben bilemedim ki s
Deneyelim gorelim cevap verelim
Çok güzel teşekkürler kdksjs
Elidor kullanmadım ama tavsiye eden çok var
Bilgilendirme için teşekkürler
valla beni cezbetti hemen deneyeceğim