Bu 14 Şubat’ta “Aşkın rengi kırmızıdır” diyenlere, “Hayır, pembedir” diye cevap veriyoruz! #PembeyeŞ
Saç Bakım Sevgililer Günü’nde Kırmızının Tahtını Sallayacak 6 Pembe Şey (Sayfa 9) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1924 Sevgililer Günü’nde Kırmızının Tahtını Sallayacak 6 Pembe Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 43 kişi beğendi
Can-2069 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Hiç biri anlamlı değil bence gifket iyi seçilmeli 0 0 Yorumla
baskalarininhayati Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Kırmızı ihtiras, pembe aşkı temsil eder. 0 0 Yorumla
_nemesisz_ Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kırmızı güçtür vazgeçilmez ama pembenin yeri ayrı 0 0 Yorumla
sahibeberfinn Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Aşırı sevimli bir renk ve bence daha kadınsı 0 0 Yorumla
Perdone_34 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Pembe bana itici geliyor. Ergenler gbi öne öyle ya 0 0 Yorumla
İyiTamamOldu Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Pembe ve kırmızının savaşı bakalım kim kazanacak 0 0 Yorumla
Öyle_ölmem_füze_at Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Kırmızının yeri başkadır, pembe de güzeldir🤗 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
339Cevap
elidor dan vazgeçmemek lazım bemce
Tşkler çok güzel bunlar sevgilime alıyım
Ne 14 şubatmış bitmedi fırtınası
Bende elidor kullanıyorum cok memnunumm
Olabilir beğeniyorum seni çok
Aşkın en saf hali pembedir
çok doğru pembe olsa nolacak ki
Kırmızıya daha yakinım nedense.
Pembe rengini bir salın artık
artık seneye bakarız ona ne alacağımıza
Güzel çalışma elinize sağlık
Pembe candır can... Ama kırmızı baş tacı
Nedir bu pembe çılgınlığı
14 Şubat rengi pembe miymiş
Güzel bir bence olmuş eline sağlık 😊😊
Hiç biri kitap ayracımın yerini tutmaz
Hiç biri anlamlı değil bence gifket iyi seçilmeli
Nerden cikti bu pembe sevdasiii birfen Allah Allah
gökyüzü inadına mavi yaşamak inadına güzel
pembe güller iyimiş aslında. kızlara yakışır
Emeğinize sağlık güzel paylaşım
Elidor serinin hepsi güzel
Pembe nin yeri ayrıdır bnce
Pembe nin mükemmelliği kırmızının asaleti😍
pembe gönlüm sende bosuna dememisler
Kırmızı ihtiras, pembe aşkı temsil eder.
Pembe pembe pembe benim rengim
Pantene altin kelebekmukemmel olabilir
Pembe telefon kilifi olur bence
Bilin ne eksik? Acaba ne. d
Pembe askin simgesi kirmizi renkten sonra
Çekiciliği ile göz kamaştıran gecelik
Kırmızı güçtür vazgeçilmez ama pembenin yeri ayrı
pembe sampuan bestim sonra yesil geliyo
Aşkın rengi her zaman kırmızıdır.
Kırmızı pembenin kardeşidir ya
Pembe gönlüm sende pembe abla
En sevdiğim renk bayılırım
Aşırı sevimli bir renk ve bence daha kadınsı
Erkek adama pembe yakışmaz bence...
kadınlara pembe gömlek çok yakışıyor.
Erkekler bile seviyor giyiniyor
6 pembe narin değil güçlü bir renktir
Pembenin yeri hep ayrı ki 😂
Bence kırmıza gece aşkın rengi
Kırmızı asil pembe tatlıdır 😇
Pembe hayattır pembe yaşam tarzıdır.
Pembe mumlar sahane bayıldım
Olabilir yanı katılıyorum sana ben
Kesinlikle çok haklısınız.
Pembe bana itici geliyor. Ergenler gbi öne öyle ya
Hepsi de iyi güzel görünüyor
Bence 7 eklenmeli 😂😂😂😂😂😂😂😂
Pembe ve kırmızının savaşı bakalım kim kazanacak
Pembe narin hediye kutuları
Kırmızının yeri başkadır, pembe de güzeldir🤗
Kırmızı siyah favorimdir yani net hcksk
Çok kullanmasamda güzel bir renk
Sevgilim yok benim olmasında
Pembe partnerin muhteşem dönüşü