Çözüm bulamadığımız cansız saçlarımızla ortalıkta görünmeyi istemez, “gün bitse de eve gitsek” diye düşünmeden edemeyiz. Saçlarımı elidorun eline bıraktığım kadar kimseye kendimi bırakmadım.
Elidor diğer sampuanlara göre daha kepeksiz ve yumuşak yapıyor saçları. Kepek şampuani diye öne sürülen ürünler kaskatı ve kepekli bir saç bırakıyor geriye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
525Cevap
Saçlarıma şekil vermeme gerek yok ama gerek kokusu gerek yumuşaklığı elidor en iyilerden
Elidor'un yeşil şampuanı resmen saçlarım için üretilmiş 😃
Bilader saçların yipranmasini bırak yağlanması kadar iğrenç bişey yok
Elidor un saç kremini kullaniyorum saçlarım pambik gibi oluyor
Gerektiği kadar bakım yapılmalı yeter bence gereğinden fazla bakımda saç yorar bence
Bazı şampuan markaları saçları yıpranmış gösterebilir
Denemeye korkuyorum açıkçası bu kadar iyimi elidor?
bir ara kullandım kokusu felan çok güzeldi. Ama dökülmesi geçmemişti. Dökülen saçlar için olanı almıştım.
Saç larımda yaglanma oluyor ve yuzumde yaglanıyor bir türlü çözüm bulamadım bunu yasan var mı veya çözümü bilen var mı
Nedemiş ünlü sanatçımız yücedağ başında üzüm kol atmış sevdiğim saçını yana taratmış yaniki saç önemli
6. Saçlarımızın yıpranmış görüntüsünün daha fazla canımızı sıkmasını istemez, ağırlaştırmayan ve anında onaran bir formüle ihtiyaç duyarız!" BENCE DE.
5. Gün sonunda bir daha duş almak ve almamak arasında kalır, sabah yine aynı görüntüyle karşılaşma korkusu yaşarız...
Benim için durum bu; 4. Çözüm bulamadığımız cansız saçlarımızla ortalıkta görünmeyi istemez, “gün bitse de eve gitsek” diye düşünmeden edemeyiz.
Saçları onu almak için illaki Bu bakım kremlerinden kullanmanız gerekiyor ama bunlarda genelde istediğiniz sonucu tam olarak veremiyor
Emeğine sağlık Elidor gerçekten çok güzel
Saçlar saçlar saçlar..🥶
En çok da yazın. Birbirine yapışması, terlemesi.
Yıpranmış ve cansız görüntüsünden hiç bıkmadım çünki daha önemli işlerim var 😬
Eskiden çok oluyordu bende artık elidor sayesinde değişimi yakaladım. Teşekkürler..
Elidor anında onarım krem sayesinde öyle bişey yaşamıyorum
Avonun cok guzel şampuanları var bir katologa bakmanizda fayda var
Elidorun kokusu o saça verdigi yumuşaklık cok guzel 💞
Zaten ELİDOR kullandigimiz icin yipranma olmuyor bunun yanı sıra ben çam terabentin kullanıyorum.
Elinize sıhhatler, çok güzel bence olmuş. Müteşekkirim. :)
Kötü hava bakımsız olmasi suyun kireç içermesi vs vs
Şanslıyım ki saçlarım bu tanıma uymuyor, saçlarımı seviyorum.
30 yaşındayım kendimi bildim bileli Elidor kullanıyorum 👍
Ben hep bıkıyorum 6 durum diye kısıtlama ya gerek yok
şu an elidor olasım geldi herkes güzel yazmış bende kullanıyorum memnunum 😂😂😂
Saçlarım elektrklenebiliyor kabarıyor ve buda beni rahatsız ediyor
Her marka kendine birinci birine iyi geliyor birisine gelmiyor
Saçlarımızın kıymetini her şeyde olduğu gibi ancak kaybedince anlıyoruz malesef
biz erkekler ise 25 liralık traşla yetinelim :D vay be
Saçlar kendi yağ özü ile daha sağlıklı extra birsey yapmaya gerek yok
Yipranmis saçlar cok kötü duruyor umarım bunula bu durum düzelir
Elidor kullanıyorum ve her hangi olumsuzluk yaşamıyorum
Elidor Anında Onarıcı Serum Bakım Kremiyle saçlarım yumuşacık
Çok abartılacak kadar iyi değil ama kötü de değil orta ideal bir şampuan yani.
Empati kur birazcık KS , saci olan var olmayan var 🥊🥊🥊🥊
Benim bir sağlıksız olsada nasıl birşey olduğunu anlasam
Tüm bu sorunları Elidor kremi ile çözebilecek miyiz cidden
Nokta tespitler gerçekten özellikle soğuk kış aylarında cok kuruyor saclarim.
Kader kısmet değilmiş gibi davranan insanlar var ya hani işte o zaman bizim seçmeli hayatımızı kendimiz gibi
Missss gibi kokusu :) gercekten agırlastirmiyor yillardır kullaniyorum keske hediye etsen elidoooor :)
Çözüm bulamadığımız cansız saçlarımızla ortalıkta görünmeyi istemez, “gün bitse de eve gitsek” diye düşünmeden edemeyiz. Saçlarımı elidorun eline bıraktığım kadar kimseye kendimi bırakmadım.
Elidor diğer sampuanlara göre daha kepeksiz ve yumuşak yapıyor saçları. Kepek şampuani diye öne sürülen ürünler kaskatı ve kepekli bir saç bırakıyor geriye
Elidor adamdır adam Ölü saçları bile diriltiyor bakım yapıyor harika bir şampuan
Her sabah saçlarımı yıkarım her sabah fön çekerim ama dogru sampuanı hala bulamadım
Saçların çok sıcak suyla sık yıkanması zararlıdır..
Elidor u seviyorum çünkü istenilen her bakımı saça yapıyor kendini hep geliştiriyor
İş sonrası saçma sapan hale gelmşş saçlara çözüm olursa ne güzel
Elidor kullanmıştım bir aralar , memnundum fakat değiştirdim.
Elidor güvendiğim bir marka kokusu ve kalitesi ile muhteşem
Güzel görünmek uğruna ne olduğunu bilmediğimiz kimyasal şampuanları kullanıyoruz
Çok övüyorlar denemek istiyorum en kısa zamanda alacağım
Elidor melisa şenolsun harikaydı kendine geldi saçlarım
cildimi venüse, saçlarımı elidora güvenle emanet ediyorum.
Evde çok güzel yaptığım topuzu dışarıya çıkarken yapamıyorum bakın bu dramdrrr
Saç bakımı çok önemli, hava kirliliği ve stres saçları zayıflatır. Doğru şampuan seçimi çok önemli.
Guzel bir sampuan kullanirim kullanmayi oneririm de😊
Yıllardır kullanırim Elidoru. Kesinlikle vazgeçilmezim