Saçlarımız hep capcanlı görünsün istiyoruz! Evet, öyle olmalı. 🤩 Saçlarının yıpranmış ve cansız gör
Saç Bakım Saçlarımızın Yıpranmış ve Cansız Görüntüsünden Bıktığımız 6 Durum (Sayfa 5) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3245 Saçlarımızın Yıpranmış ve Cansız Görüntüsünden Bıktığımız 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 77 kişi beğendi
gggyuftu Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Saçlarım gayet bakımlı ve gür; a ma elidor sayesinde değil. 0 0 Yorumla
Dante-scaletta Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Bir takım bakım ürünleri ve özel şampuanlarıda eksik etmemeliyiz. 0 0 Yorumla
HerKeseYardıM987 Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl Saçım güzel olmadığında dışarı çıkmak gelmiyor içimden, kendimi en yakın kuaföre atıyorum 0 0 Yorumla
Sensiz-Olmaz-Ki Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Evet çok dogru bende çok memnunum iyiki varsın elidor 0 0 Yorumla
Konservatuar01 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Elıdür krem yedü yirmüdört kullanürümm gayet memnunumm biliyün mü 0 0 Yorumla
acnncann Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Saçlarımı bir hafta kendi yağı ile bıraktım şu an mükkolar jskdkkdks 0 0 Yorumla
SeÇoSek Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Her sabah yikadigim için saçlarımla ilgili bir sıkıntım yok 0 0 Yorumla
Sinan383838 Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl Saçlarımın cansız görünmesi aynaya baktığım da beni çok rahatsız ediyor 0 0 Yorumla
Polyannaa_ Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Saç bakım ürünleri bu konuda kurtarıcımız oluyor 🌷 0 0 Yorumla
Wiilmaaa Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Kadını güzel gösteren saçlarıdır. Saç bakımı önemli 🌺 0 0 Yorumla
mhael0603 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl elidor bir zamanlar baya ucuzdu simdi 16 liraya cikmis 0 0 Yorumla
Katruskaa53 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Benim saçlarim sık ve sert oldugu icin sorun yok 😂 0 0 Yorumla
ers35 Takip Et Xper 7 Yaş: 37 +1 yıl saçlarım sert ve yağlanması çok oluyor ne önerirdiniz 0 0 Yorumla
Gırgırcıtayfa Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Çok dökülmese iyi olucak da ona çözüm bulamıyorum 🙄 0 0 Yorumla
Sgghhhh Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Denerim benim saçlarım şekil almıyor çok kötü bir durum 0 0 Yorumla
Freeman45 Takip Et Xper 7 Yaş: 61 +1 yıl Zeytin posasından yapılmış sabun kullanıyorum Gayet memnunum çevrem bile şaşırıyor saçlarımın haline çokta besleyici ve ekonomik bence 0 0 Yorumla
CityLights Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Saçlarımızın yıpranmış ve cansız görüntüsünün canımızı aşırı sıkıyor elidor 0 0 Yorumla
biloemmiderler Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Saçları kurutmadan uyumak var birde sabah çok sıkıntı oluyor. d 0 0 Yorumla
Qu33u_ØfTh3_KîTTćH3u Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Ben Elidor kullandığım için cansız görünüm ve yıpranma yaşamıyorum. 0 0 Yorumla
bayblum Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Elidor sen cansın kokusu ayrı güzel kendi faaliyetleri ayrı 0 0 Yorumla
SHOWTEAM Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Yaa aslında günlük olarak düzenli yıkarsaniz çok değiştin gorursunuz 0 0 Yorumla
Ayyıldız68 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Elidorun kokusu çok güzel ya tavsiye ederim arkadaşlar 0 0 Yorumla
Absolut31 Takip Et Xper 7 Yaş: 46 +1 yıl Günlük duş alıp çıkıyorum. Her zaman aynı görünümde sorun yok şükür 0 0 Yorumla
Aveloks Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Duş almamak kötü hava şartları çalışan ortam şampuan 0 0 Yorumla
Gamznr0660 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Aşırı sinir bozucu ama kapalıyım o yüzden sıkıntı yok dtchvjb 🤪😏 0 0 Yorumla
emryy18 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Gerçekten kremin etkisini gören var mı o kadar kullandım sadece yağlanma yaptı bende 0 0 Yorumla
Seaman_ Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ya yok mu sizin beyaz saçları siyah çıkaran bir formulunuz falan bana ondan lazım 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Saç Bakım konusunda 554 cevap paylaştı. Simdik benimki dokuluyor ben simdi napayim yardim help me. lütfen 😂#Emirhancankir1 0 0 Yorumla
Hudaiaagcakayaq Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Benimde saçlarımda aynı sorun var hafiflemesi gerekiyor umarım işe yarar 0 0 Yorumla
ALİİ_MERT Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Vala benim saclar ciks iyidir annem elidor kullaniyor 0 0 Yorumla
asaletten-kasıt Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl Güzel olmuş eline sağlık faydalı bir bence ilgili kişiler için 0 0 Yorumla
PARA_SIZIM Takip Et Xper 5 Yaş: 48 +1 yıl Yok ben saçlarından gayet memnunum memnun oldum kardeşim 0 0 Yorumla
Ffalankess Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Elidor kullanın canlarım bu tür sorunlarınız kalmaz 0 0 Yorumla
MagRipOgLu Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Hiç kullanmadım bu şampuanı. Ama çok kişi tavsiye ediyor. 0 0 Yorumla
Marab Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Neyse ki, tüm bu sorunlarda yardımımıza Elidor koşuyor. 0 0 Yorumla
Safixx Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Gerçekten elidor onarıcı serum bakım kremini kullanan memnun olan var mı saçlarım mat cansız yardım pleaseeeee🙏🏻🙏🏻 0 0 Yorumla
parlayanyildiz66 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Elidor çok yararlı bir içerik olmuş. En sevdiğim en yararlı bulduğum saç bakım markası sizsinizzz❤️❤️ 0 0 Yorumla
diYadin004 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl 1. Duş alıp yatmamıza rağmen sabah aynada bizi karşılayan hacimsiz saçlarla güne kötü bir başlangıç yapmak bizi üzer. 0 0 Yorumla
senwdogan Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Elidorun ballı saç kremini kullanıyorum tavsiye ederim çok memnunum yumuşacık yapıyor ve mis gibi kokuyor bence duş jeli de çıkarmalısınız👌 0 0 Yorumla
nebilmamk Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Elidor doğanın enerjisi hindistan cevizi serisini kullanıyorum o da gayet güzel memnun kaldım tavsiye ederimm 0 0 Yorumla
cattyng Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Ne kullanırsak kullanalım yağlanma sorununa iyi gelecek bir çözüm olduğunu zannetmiyorum. O saç daha çok ağırlaşıyor. 0 0 Yorumla
dideeemmmm Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarımı çok güzel yapıyorum düzleştiriyorum vs kışın dışarı çıkıyorum elektrik çarpmış gibi oluyorum 0 0 Yorumla
miraculoussss Takip Et Xper 3 Yaş: 63 +1 yıl elidoru ben de kullanyorum çok iyi, ama saçlarım çok ama çok gür, farklı modeller de olmuyor, ne yapabilirim🤦♀️🤦♀️ 0 0 Yorumla
Medyumminakadikoy Takip Et Xper 3 Yaş: 57 +1 yıl Bakım serumunu kullandım. ve krem ayrı bir güzel bir çok bakım kremi denedim ama bu urun ve marka ayrı bir memnuniyet..✌ 0 0 Yorumla
Cubone Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl 3 numara tıraş en iyisi birde elidor ile yıkayacaksın mis gibi 0 0 Yorumla
Kotusi Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Peki elidoru zaten kullanıyoruz da erkeklere özel biseyi yok mu 0 0 Yorumla
alonewolf0640 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Cansiz görünümlu saçlarımızı havali bir görüntü vermek 0 0 Yorumla
Batwoman1995 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Ben debu durum çok yaşanıyor. Saçım hem yıpranıyor hem kırılıyor hem de dökülüyor 0 0 Yorumla
A_M_E_R_İ_K_A_N Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Benim saçlarım dökülüyor canlı görünüyor ama çok dokuyo 0 0 Yorumla
farklıevliliktrakya Takip Et Xper 5 Yaş: 48 +1 yıl Kısa tutarım saçı bakıma fazla ihtiyaç yok marka iyi 0 0 Yorumla
thebattlegirl Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl elidor çok teşekürler duş olayı ise bambaşka benim için 0 0 Yorumla
Ikranurberen Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Çok iyi olmuş her zamanki gibi böyle devam elidor:) 0 0 Yorumla
Zombie_Rotten Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Elidoru denemem lazım sanırım gerçekten öok övüyorlar umarım benim saçlarımada iyi gelir 0 0 Yorumla
beijing Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Sürekli dikiliyor saçlarımın bir kısmı kesmekten başka bir şey işe yaramıyor 0 0 Yorumla
_enscndmr_ Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Elidor en iyi sac bakım markası evimizdenbeksik etmeyiz 0 0 Yorumla
Buhyuho Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Benım su anki halım acıl yardım saclarıma bakımda sart 0 0 Yorumla
bir-adet-adım Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Sağlıklı faydalı bir bence ilgili kişiler için güzel olmuş eline sağlık 0 0 Yorumla
zehrayldrmm Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Hindistan cevizi yag ile haftada 1 kez maske yapiyorum. Mukemmel sonuc elde ediyorum 1 0 Yorumla
Fittmann Takip Et Xper 4 Yaş: 45 +1 yıl Ben saçla başla uğraşmıyorum kestiriyorum mutlu oluyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
525Cevap
Saçlarım gayet bakımlı ve gür; a ma elidor sayesinde değil.
Bir takım bakım ürünleri ve özel şampuanlarıda eksik etmemeliyiz.
Saçım güzel olmadığında dışarı çıkmak gelmiyor içimden, kendimi en yakın kuaföre atıyorum
Evet çok dogru bende çok memnunum iyiki varsın elidor
Elıdür krem yedü yirmüdört kullanürümm gayet memnunumm biliyün mü
Saçlarımı bir hafta kendi yağı ile bıraktım şu an mükkolar jskdkkdks
Her sabah yikadigim için saçlarımla ilgili bir sıkıntım yok
Saçlarımın cansız görünmesi aynaya baktığım da beni çok rahatsız ediyor
Saç bakım ürünleri bu konuda kurtarıcımız oluyor 🌷
Kadını güzel gösteren saçlarıdır. Saç bakımı önemli 🌺
elidor bir zamanlar baya ucuzdu simdi 16 liraya cikmis
Benim saçlarim sık ve sert oldugu icin sorun yok 😂
saçlarım sert ve yağlanması çok oluyor ne önerirdiniz
Çok dökülmese iyi olucak da ona çözüm bulamıyorum 🙄
Denerim benim saçlarım şekil almıyor çok kötü bir durum
Zeytin posasından yapılmış sabun kullanıyorum Gayet memnunum çevrem bile şaşırıyor saçlarımın haline çokta besleyici ve ekonomik bence
Saçlarımızın yıpranmış ve cansız görüntüsünün canımızı aşırı sıkıyor elidor
Saçları kurutmadan uyumak var birde sabah çok sıkıntı oluyor. d
Ben Elidor kullandığım için cansız görünüm ve yıpranma yaşamıyorum.
Elidor sen cansın kokusu ayrı güzel kendi faaliyetleri ayrı
Yaa aslında günlük olarak düzenli yıkarsaniz çok değiştin gorursunuz
Elidorun kokusu çok güzel ya tavsiye ederim arkadaşlar
Günlük duş alıp çıkıyorum. Her zaman aynı görünümde sorun yok şükür
Duş almamak kötü hava şartları çalışan ortam şampuan
Aşırı sinir bozucu ama kapalıyım o yüzden sıkıntı yok dtchvjb 🤪😏
Gerçekten kremin etkisini gören var mı o kadar kullandım sadece yağlanma yaptı bende
Ya yok mu sizin beyaz saçları siyah çıkaran bir formulunuz falan bana ondan lazım
Simdik benimki dokuluyor ben simdi napayim yardim help me. lütfen 😂
#Emirhancankir1
Benimde saçlarımda aynı sorun var hafiflemesi gerekiyor umarım işe yarar
Vala benim saclar ciks iyidir annem elidor kullaniyor
Güzel olmuş eline sağlık faydalı bir bence ilgili kişiler için
Yok ben saçlarından gayet memnunum memnun oldum kardeşim
Elidor kullanın canlarım bu tür sorunlarınız kalmaz
Hiç kullanmadım bu şampuanı. Ama çok kişi tavsiye ediyor.
Neyse ki, tüm bu sorunlarda yardımımıza Elidor koşuyor.
Gerçekten elidor onarıcı serum bakım kremini kullanan memnun olan var mı saçlarım mat cansız yardım pleaseeeee🙏🏻🙏🏻
Elidor çok yararlı bir içerik olmuş. En sevdiğim en yararlı bulduğum saç bakım markası sizsinizzz❤️❤️
1. Duş alıp yatmamıza rağmen sabah aynada bizi karşılayan hacimsiz saçlarla güne kötü bir başlangıç yapmak bizi üzer.
Elidorun ballı saç kremini kullanıyorum tavsiye ederim çok memnunum yumuşacık yapıyor ve mis gibi kokuyor bence duş jeli de çıkarmalısınız👌
Elidor doğanın enerjisi hindistan cevizi serisini kullanıyorum o da gayet güzel memnun kaldım tavsiye ederimm
Ne kullanırsak kullanalım yağlanma sorununa iyi gelecek bir çözüm olduğunu zannetmiyorum. O saç daha çok ağırlaşıyor.
Saçlarımı çok güzel yapıyorum düzleştiriyorum vs kışın dışarı çıkıyorum elektrik çarpmış gibi oluyorum
elidoru ben de kullanyorum çok iyi, ama saçlarım çok ama çok gür, farklı modeller de olmuyor, ne yapabilirim🤦♀️🤦♀️
kısaltmayı denesen biraz ?
Bakım serumunu kullandım. ve krem ayrı bir güzel bir çok bakım kremi denedim ama bu urun ve marka ayrı bir memnuniyet..✌
3 numara tıraş en iyisi birde elidor ile yıkayacaksın mis gibi
Peki elidoru zaten kullanıyoruz da erkeklere özel biseyi yok mu
Cansiz görünümlu saçlarımızı havali bir görüntü vermek
Ben debu durum çok yaşanıyor. Saçım hem yıpranıyor hem kırılıyor hem de dökülüyor
Benim saçlarım dökülüyor canlı görünüyor ama çok dokuyo
Kısa tutarım saçı bakıma fazla ihtiyaç yok marka iyi
elidor çok teşekürler duş olayı ise bambaşka benim için
Çok iyi olmuş her zamanki gibi böyle devam elidor:)
Elidoru denemem lazım sanırım gerçekten öok övüyorlar umarım benim saçlarımada iyi gelir
Sürekli dikiliyor saçlarımın bir kısmı kesmekten başka bir şey işe yaramıyor
Elidor en iyi sac bakım markası evimizdenbeksik etmeyiz
Benım su anki halım acıl yardım saclarıma bakımda sart
Sağlıklı faydalı bir bence ilgili kişiler için güzel olmuş eline sağlık
Hindistan cevizi yag ile haftada 1 kez maske yapiyorum. Mukemmel sonuc elde ediyorum
Ben saçla başla uğraşmıyorum kestiriyorum mutlu oluyorum