@yakisikli88 derdimi anlamış olman lazım senin kafa basıyorsa boşuna gelmedim bu yoruma... erkek adamin elidor la falan ne işi olur senin gibi seni buraya aran Elidor mu yoksa kadinlar mi oni bir öğrenelim önce
Bol su iç. Gerçek olmak kaydı ile bol bol Sızma Zeytinyağı ve Tereyağı ye. Kimyasala para dökme. Cildin ve Saçların zamanla güzelleşecektir. BiizniLLAH
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
525Cevap
2 diyebildim ama benim aradığım dökülen saçlara çözüm
Bakım kremi ve şampuanlar güzel görünmesini sagliyor
Normalde bu kadar gereksiz şeylere yorum atmam da puanlar sağ olsun :)
saçlarınıza iyi bakın saçlarınız giderse yaşam enerjiniz giderr
Uçları incelmeye başlayınca hemen bakım ya da kesim yaptırıyorum
Banyo yaptıktan 1 saat sonra saçım kabariyo ama sonunda çözüm buldum
Saç konusunda çilemizi anlatan harika bir bence olmuş🤗, emeğinize sağlık.
Elidorun saç kremlerini seviyorum diğer ürünlerini denemedim
Saçlarım benim için çok önemli eğer ki gerçekten etki ediyorsa ben de deneyeceğim 😊😂
Ben hep kısa şavkıyım eskiden uzundu ama. artık uzatmıyorum
Elidor da guzel ama fazla kulanmadigim icin bisi diyemem😂🤗
Neyse ki artık Elidor var Kullanıyorum ve tavsiye ediyorum
Denemeyi düşünüyorum deneyenler öneriyor mu bakalım 🤷♀️
İşte bütün bunlara tek çözüm kaliteli şampuan ve ürünleri. Siz biliyorsunuz.
ben bal bademle yaglarla besliyorum hic boyle cansiz degiller
Tam bir yere gidecek olursun o saçın koyun tüyü gibi gorunmesi deli eder insanı.
Konusabilirmiyiz
@yakisikli88 sebep !
Cok acik sozlu oldugun icin
@yakisikli88 yorma kendini dostum gel bana yaz ben de açık sözlüyüm ne dersin iyi konuşurum!!
Derdini soyle aslanim
@yakisikli88 Rahat rahat bir yerde yorum yapamıycaz mı? Çık hayatımızdan.! Yazma daha yeter ya.
@yakisikli88 derdimi anlamış olman lazım senin kafa basıyorsa boşuna gelmedim bu yoruma... erkek adamin elidor la falan ne işi olur senin gibi seni buraya aran Elidor mu yoksa kadinlar mi oni bir öğrenelim önce
@Drmarco daha yazamaz balım engeli bastım.
Ben genelde saçımdaki şekilsizlikten müzdaripim. Yahu ne yaparsam yapayım o dikelmeler gitmiyor.
Tüm ürünleri biliyor ve bazı ürünleri kullanıyorum ve beğeniyorum alıştım zaten yeşil ve pembe en iyisi bana göre 😬🙂
Bu sorunlar eskiden vardı. Neyse ki artık Elidor var 🌺 Kullanıyorum ve tavsiye ediyorum 💕
Biz ailece tüm kızlar elidor kullanıyoruz ben Argan yağlı ×3 Çok iyi mesela 🌸🌸🌸
elidorla yikamakta bir cozumdur tabiki. bu yazi dizisi icin tesekkurler :)
kabarık olması ve kolay kolay şekil almaması şekil vermek için 1 saat uğraşıyom.
Saçlarımızın yıpranması bizi yıpratır. Bizi yıpratan bizi mezara götürür.
En son lisedeyken kullanmıştım elidor, belki de yeniden denemenin zamanı gelmiştir :)
6, sebep çok canımı sıkar en sinir oldugum durumlardan biridir
Mutlakaa Denemeliyimm 🤩 elidor hep ayrıcalıktır gözümde
Sabah yıkanan saç ile gece yıkanıp yatmak arasında dağlar kadar fark var
Hangisi daha iyi?
@ferhat6 tabiki de sabah
Teşekkür ederim
Elidordan memnunum, güzel kokuyor ve etkisi de hoş. Turuncu rengi favorim.
Git gide azalıyor güzel saçlarım ekime az kala 😀😀
Kuruyunca elektirik çarmış gibi olması çok sinir bozucu
İçten beslenmek gerekiyor ve fön düzleştirici gibi şeylerden uzak tutmak lazım
En güzeli saçı yıkamamak yağlı yağlı dursun 🤣🤣🤣🤣
Saçlarım zaten capcanlı herkes bayilir maşallahı var
akşam duş alıyoruz sabah bir bakıyorum darmadağın tarak tutmuyor saç
Saçımı yıkadıktan sonraki, kuru-kabarık-cansız görüntü😞😞😞
Kuaförün istediğimiz gibi saçımızı kesememesi de sinir bozucu
herkesin saçında etkisi olur ben yaparım olmaz sjsjjs
Çok güzel olmuş bence ellerine sağlık ve çok doğru bilgiler teşekkür ederim kullanacağım hayatımın bir anında
5. Gün sonunda bir daha duş almak ve almamak arasında kalır, sabah yine aynı görüntüyle karşılaşma korkusu yaşarız.
Duş alıp yatmamıza rağmen sabah aynada bizi karşılayan hacimsiz saçlarla güne kötü bir başlangıç yapmak bizi üzer.
En çok katıldığım bu :D
Saçlarım bazen elektrik çarpmış gibi olması beni çok üzüyor 🥺amaa elidor bakım seti ile artık saçlarım capcanlı 🥳😍💁🏻♀️
Duş sonrası yatınca sabah saçlarımı açıncaya kadar anam ağlıyor bukleli ve uzun saçlılar iyi bilir 😒
Saçımız bizim için çok önemli başarımızı bile etkileye bilir elektrikli saçlar kırık sönük saçlar yıpranmış saçlar
Bol su iç. Gerçek olmak kaydı ile bol bol Sızma Zeytinyağı ve Tereyağı ye. Kimyasala para dökme. Cildin ve Saçların zamanla güzelleşecektir. BiizniLLAH
Turuncu Elidor serisini kullaniyorum kucuklugumden beri aynı hiç değiştirmem memnunum
Maalesef saçlarım sadece yağlanınca şekil alıyor. O yüzden hala bir şampuan kararı veremedim.
Emeğine sağlık elidor ile bu tür sorunlar yaşamıyorum
Elidor kaliteli ben erkek olduğum halde karı şampuanı kullandığımı biliyorum teşekkürler babaanne
Elidoru annem sayesinde sevdim gerçekten çok memnunum ama saçımdan pek memnun değilim 😂
Elidor'dan ziyade, biraz da doğanın bizlere sunmuş olduğu harikalari görmek lazım.😉😉
Basarili bence de elidor bakim urunleri daha da iyi oluyor
Bere taktigim zaman genelse saclarim cok cansiz olur
Elidor sari şişe ipeksi yumuşaklık kullanan var mi?
Ben Hindistan Cevizi yağı kullanıyorum saçlarıma sizde deneyin mis gibi oluyor ve parlıyor 🤣🤣
Elidor kullanıyordum. Ama artık kullanmıyorum. Saçıma iyi gelmedi.
Aynı ben ya saçım kötü oldu mu günüm berbat geçer ve dışarı çıkmak asla istemem
Elidor gibisi yok kullandığım her zaman da saçlarım hiç dökülmedi
Elidor en iyisi boyalı saçlarda ama diğer çeşitlerine yorumum yok
Sampuanimi degsitirecegim ama yeni fikirleri değerlendirmek istiyorum 😍
Ne yaparsan yap yaşlanıyorum be güzelim, ne saç kalıyor ne güzellik.