“Canım saçlarım keşke yıpranmasanız.” diyen kızlar buraya, eller havaya! ✋ Günün ne getireceği belli
Saç Bakım Yıpratıcı Etkisiyle Saçların Canlılığını Alıp Götüren 8 Şey (Sayfa 4) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1718 Yıpratıcı Etkisiyle Saçların Canlılığını Alıp Götüren 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
umstad Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Saclarinin havali goruntusune golge dusuren kirli hava 0 0 Yorumla
Dhsiyilar Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Tabiki saçımızı en çok bozan nemli hava. Ama elidorla hepsi hikaye olcak 0 0 Yorumla
Hercul52 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Fön makinesi jole vs. Kısaca her şeyin doğalını kullanın 0 0 Yorumla
PatiikliPire Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Çalıştığım yerde silisyum tozu var. Saçlarımı keçe gibi yapıyor. 0 0 Yorumla
Hercaai61 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 +1 yıl Bana hitap etmiyor ben sorunu baştan çözdüm çünkü sac yok 😂 0 0 Yorumla
QuPa_QıZı Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Sıcak ya da soğuk suyla yıkamak sürekli boyamak. 0 0 Yorumla
adisimyadaherneyse Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ah ah ne yapsam bu saçlara rahat ederimacaba 0 0 Yorumla
неустойчивый-1 Takip Et Xper 6 Yaş: 45 +1 yıl Saçlar için doğru şampuan seçimi çok önemli 0 0 Yorumla
cerenhbd Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl evet kesinlikle katılıyorum saçlarım çok yıprandı 0 0 Yorumla
Gizlicift3435 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Nemli havayı sevmiyorum hemen bozuyor saçları 😐😐 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
341Cevap
Saclarinin havali goruntusune golge dusuren kirli hava
Tabiki saçımızı en çok bozan nemli hava. Ama elidorla hepsi hikaye olcak
Fön makinesi jole vs. Kısaca her şeyin doğalını kullanın
Çalıştığım yerde silisyum tozu var. Saçlarımı keçe gibi yapıyor.
Bana hitap etmiyor ben sorunu baştan çözdüm çünkü sac yok 😂
Kullanmıyorum denemek lazım
elidor neredeyse tüm ürünlerini kullanıyorum
Elidorun bakım serisi saçlarımızın mucizesi
Sık yıkamak da mahvediyor
Benim icin sac lar 1 numaradir
yıpranmasa keşke saçlar hiç de dökülmese
Duzlestirici cok kullanıyorum
Keratin olmadan kurtarılamaz o saçlar
Kalitesiz sprey ve şampuanlar tabiki de
yoğun sigara dumanı ve toz
Sıcak ya da soğuk suyla yıkamak sürekli boyamak.
Wax
Jole
Cok fazla saça su degmesi
Anlatmaya gerek yok mükemmel 😀
Elidor candır, gerisi heyecandır... :)
Ah ah ne yapsam bu saçlara rahat ederimacaba
saç yıkamamak boya fön toz kir pas
Bende elidordan çok memnunum 👍❤️
kirli hava ve havanın aşırı soğuk olması
Güzel paylaşım olmuş emeğinize sağlık.
En beteri rüzgar ve nemli hava
Rüzgar ahh o lanet olası rüzgar
Mutlaka sac kremi kullanmak gerekiyor
Saçlar için doğru şampuan seçimi çok önemli
Saçları topuz yapmak smqkqosbc
😅😅bence karışık durumlar
Elidor gayet güzel ve hoş kokulu
Gerçekten güzel tespitler yapmışsınız.
Elidor hiç kullanmadım ama bir deneyelim bakalım
Elidor anında onarıcı serum❤️ ben😅
Fön çekmek gunluk saç yıkamak vs
evet kesinlikle katılıyorum saçlarım çok yıprandı
Çok yıkayınca da yıpranıyor maalesef
Özellikle nemli havalarda nasıl güzel :D
Saçlarımı agirlastirdigini düşünüyorum
Saç uzatıcı serisi harikaaa♥️🤗
Bence saçinizi yeşil sabunla yikayin xd
Saç bakımı önemli tabiki her zaman
biz hiç önemsemiyoruz yine de yıpranmıyor
Çok kararsızım kullanma konusunda
Iki gune bir yikanitim. Elidor
Denemeden birşey söylemek olmaz.
Elidor kullanmıyorum bilmiyorum belki denenmeli.
1 numaradır büyük ihtimal ya
Rekabet yüksek :) hayırlısı bakslım
Nemli havalar saçın şeklini bozuyor
Çok güzel ve harika bir yazı olmuş sjfjj
Elidor olmazsa olmazım ♥️
Hepsi yipratiyor katiliyorum
Nemli havayı sevmiyorum hemen bozuyor saçları 😐😐
Elidor bir ara sac kremini de kullandim
Doğruluk payı kuhakkak vardir
Sac bakımı önemli, bu yüzden Elidor diyorum. 😄
Yeni elidorla capcanlı saçlar..
Çok mantıklı yaaaaa. Doğru yani.
Çok sık saç yıkamak genelde saçı bozuyor