“Canım saçlarım keşke yıpranmasanız.” diyen kızlar buraya, eller havaya! ✋ Günün ne getireceği belli
Saç Bakım Yıpratıcı Etkisiyle Saçların Canlılığını Alıp Götüren 8 Şey (Sayfa 5) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1718 Yıpratıcı Etkisiyle Saçların Canlılığını Alıp Götüren 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
Attarlıkadın Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Part 2 sen şahanesin dememi ısrarla bekleme elidor 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 654 cevap paylaştı. Elidor kullanıyorum gayette seviyorum 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 602 cevap paylaştı. güzel çalışma ama hep söylerim kısa saç candır 0 0 Yorumla
TeAdorRomance Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Saçlarım ince telli ve boyatmak aşırı yıpratıyor 0 0 Yorumla
darkleyl96 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 911 cevap paylaştı. Onarıcı serum takviyeli olması çok hoş 0 0 Yorumla
hakansalihoglu_88 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl En güzel şey doğal şampuan gerisi hikaye 0 0 Yorumla
anıyaşabenimle Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Ya kızlarbi bunların hiç biri işe yaramıyor kii 0 0 Yorumla
LiderKanbur Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Dogal Sabunlar ve urunler herzaman tercihimdir :) 0 0 Yorumla
Hayalinsan Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Korktum ya o fotoğraf neydi😂🙄 0 1 Yorumla halilitegun34 +1 yıl Naber nasilsin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
341Cevap
Part 2 sen şahanesin dememi ısrarla bekleme elidor
Güzel bir bence olmuş ellerine sağlık 😋
Elidor kullanıyorum gayette seviyorum
ince tellere sahip olanlar ağlıyor
En büyüğü de stres ah ah...
Emeğine sağlık 😊 çok güzel bir görüş ♥️
Bilgilendirme için çok tesekkurler
Saçlarım süper, kıskanıyorlar.
Özellikle boya mahvediyor saçı
yağmur o kdr yap sen yağmura yakaln. d
Elidor cocukluğumun şampuanı :)
Benim saclar pamuk gibii yumuşacık
güzel çalışma ama hep söylerim kısa saç candır
Saçlarım her şeyim benim valla
Saçlarım ince telli ve boyatmak aşırı yıpratıyor
kapüşonlu takıyorum yağmurlu havada
haklısın çok güzel olmuş tbrkler
Bazılarına katılıyorum...
güzel bir bence.. teşekkür. ler..
Başarılı bir yazı tebrik ettim
Keltos olmayalimda herşey e raziyim
E ozmn sirtimiz gere gelmez snxbxmxjmdkdl
Ah o düzleştiriciler... 🤦♀️
Bim b yıl ssacma çok dökülüyor yaaa
Kullandığım bir ürün ve memnunum
Elidor çok güzel onarıyor
Güzel öneriler teşekkürler
Onarıcı serum takviyeli olması çok hoş
Güzellik genetik bence olmayınca olmuyor
Eline sağlık paylaşım için
Su yıpratıcı seylerden uzak durmak laizm :(
Kökü bende yıpransada olur
Evet tüm bunlar saçlarımızı yıpratıyor.
Tesekkürler :) güzel bir bence olmuş
Güzel bence olmuş, zaten Elidor kullanıyorum.
Bilginiz için sagolun tesekur ederim
Fön makinesi yeterince saçları üzüyor
Benim saçlara hiçbir şampuan fayda etmez😅
Bence kadınlar saçlarına bakim yapmalı
Benim saç sorunum yok ama kulağa küpe yaptım
Kuru ve yıpranmış saçlar berbat bir durum
Yağmur en kötüsü ya felaket
Stres tek saçımı değil vücudumu da yıprattı
En güzel şey doğal şampuan gerisi hikaye
Çılgın rüzgar kesinlikle 🤣
Ya kızlarbi bunların hiç biri işe yaramıyor kii
Saçların yıpranması başa bela
Her türlü 3 numarayı tercih ediyorum
Stres ve hava kirliligin cok etkili
Elidor kullanmıyorum artık maalesef..
Dogal Sabunlar ve urunler herzaman tercihimdir :)
Bilgiler çok harika emeğine sağlık
Önerileriniz için teşekkürler
Bence en büyük etken akrabalar
Korktum ya o fotoğraf neydi😂🙄
Naber nasilsin
Elidor bakım setini kullanırum Basarılı
Elidor her zaman ilk tercihim
emegine saglik super paylasim..
Güzel bir paylaşım olmuş.
Dökülme sorunu yaşıyorum kullanacağım