“Canım saçlarım keşke yıpranmasanız.” diyen kızlar buraya, eller havaya! ✋ Günün ne getireceği belli
Saç Bakım Yıpratıcı Etkisiyle Saçların Canlılığını Alıp Götüren 8 Şey (Sayfa 3) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1718 Yıpratıcı Etkisiyle Saçların Canlılığını Alıp Götüren 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
korkmaz01 Takip Et Master Yaş: 49 +1 yıl Hayaller göz kamaştıran saç modelleri hayatlar saçlarını şekillendirmek için kullanmak zorunda kaldığın yüksek ısı 0 0 Yorumla
Miracle_80 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Boya, fön, düzleştirici, kirli hava bunların hepsi saçları kurutuyor. Kuruyan saç da çabuk yıpranır ve matlaşır. 0 0 Yorumla
zeus25 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Hayaller göz kamaştıran saç modelleri hayatlar saçlarını şekillendirmek için kullanmak zorunda kaldığın yüksek ısı 0 0 Yorumla
karadon Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Artık saç uçlarımı kestirmeye gerek bile duymuyorum çünkü Elidor Anında Onarıcı Serum Bakım Kremi her koşulda yanımda! ♥️ 0 0 Yorumla
berke0608 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl güzel çalışma olmuş emeğinize sağlık güzel bir bilgilendirme her satırında ayrı bir şeyler öğreniyosunuz tebrikler. 0 0 Yorumla
sdfgukl Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Saç kurutma makinasıyla kesinlikle kurutmayın bence. Havluya nemini alın sonra da Yeni Elidor Anında Onarıcı Serum Bakım Kremini kullanın. Eminim farkını göreceksiniz. 0 0 Yorumla
Sensiz-Olmaz-Ki Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Elidors saçlarını dışardan gelen her zarara karşı koruma altına alır 0 0 Yorumla
yakisikli88 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Bu sampuani hic kullanmadim ama kullananlara sormak lazim 0 0 Yorumla
ByAtEti Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Benim saçım olmadığı için bilmiyum erkek adamın saçı olmaz 0 0 Yorumla
Emre3591 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl bir kaç markayı denedim elidor yıllardır kullandigim bir şampuan ve memnunum 0 0 Yorumla
ismet01 Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Elidoru kullanan asla vaz geçemez özelliklede bayanların vaz geçilmezi 0 0 Yorumla
mxpwr Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Bayanlar için sac kremleri ve şampuanla gereklidir boyalı saclar için. 0 0 Yorumla
jahsehdwaynne Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Elidor dışında bütün hepsi götürür diye düşünüyorum:dd 0 0 Yorumla
BlueKelebek Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Elidor, yılların markası. Uzun süre kullandım, şu an kullanmıyorum. 0 0 Yorumla
blackflyer Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Benim şampuan ı annem alıyo o ne alıyorsa o dkakfksg 0 0 Yorumla
Jessicaxxx Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Ne kadar yipranirsa yıprandı papatya suyuyla yikamak cok iyi geliyor 0 0 Yorumla
yanlizkurt8434 Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Sürekli fön çekme boyama kimyasal kullanmak da saçlara zarar verir 0 0 Yorumla
girlsx35 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile anında bozuyor. 1 0 Yorumla
Gerçeksevenkimkaldı Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Saçlarım çok kırılıyor dökülüyor şampunlar çok etkili gibi sanki 0 0 Yorumla
AykAnk06 Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Saç olmadığı için öyle bir derdim yok ya ne güzel valla :) 0 0 Yorumla
Firdevscimsakin Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Nemli havalar yok mu nemli havalarrr saçlarımı öldürüyor 0 0 Yorumla
sadikkayaa Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Elidor candır saçlarını olması gerektiği gibi yapıyor 0 0 Yorumla
ahmeto1903 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saçlarım çok dökülüyodu elidor kullandım artık az dökülüyo 0 0 Yorumla
BunuYapma Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl “Bugün günlerden kötü saç günü” demene sebep olan nemli hava 0 0 Yorumla
YoungWriter Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl 3- Günlük rutinin haline gelen ve kırıklara davetiye çıkaran saç tarama seansları yapmayın kizlar 0 0 Yorumla
SamimiOlmakGerekir Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Rüzgarlı havada uğraşmaya hiç gerek yok hele sal gitsin😂😂 0 0 Yorumla
skyturk55 Takip Et Yoda Yaş: 56 +1 yıl Tabi ki nemli hava saçlarımın formunu hemen etkiliiyor. 0 0 Yorumla
asaletten-kasıt Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl Güzel bir bence eline sağlık faydalı bir bence ilgili kişiler için güzel olmuş 0 0 Yorumla
Django_00 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Saç tarama seansları kızları bitiriyor olsa gerek 😂 0 0 Yorumla
Marab Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Saçlara yapılan; bilinçsiz ve fazla yapılan müdahaleler, saçlara gerçekten çok zarar veriyor. 0 0 Yorumla
Ejderowski Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl bir kere yğmur ve nem benim saçlarıma çok iyi geliyoBirazcık kıvırcık saçlıları düşünerek anket manket ürün çıkarın 0 0 Yorumla
Yusufarar24 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Düzleştirici ve fön makımasını fazla kulanmamaya dıkat etmek lazım ve kulandıgın şampuan nı deyisme hep aynı kulan 0 0 Yorumla
edtersoy Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Saçlarım çok ince telli saç kremi kullanmaya güvenemiyorum kuaförde kullanma dedi o yüzden ikilemde kaldım 0 0 Yorumla
prodj Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Kimyasallar saça daha çok zarar veriyor, soğuk etki, doğal ürünler, doğru zamanlama ile bakım gibi durumlar daha etkili.. 0 0 Yorumla
anıyaşa73 Takip Et Bilge Yaş: 46 +1 yıl Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile bozuyor. 0 0 Yorumla
kalbimin_sahibi Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Elidorla güne sağlıklı ve güzel saçlarıma hazır olun:D 0 0 Yorumla
Gerkesiz65 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Naparsaniz yapin bu streslerle o saçlar dökülmeye mahkum 0 0 Yorumla
Yalinlord Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Her birinin ayrı bir havası var şimdi kararsız kaldım 0 0 Yorumla
Kara_Kuzular Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile anında bozuyor. 0 0 Yorumla
segio Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Erkek ler gelmesin mi yani bizimde saç problemiz var :) 0 0 Yorumla
liejo Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Sac bakımı cok önemli özellikle iyi bir şampuan kullanmak 0 0 Yorumla
Lorennte Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Kimyasal şampuanlar ve hazır gıdaları fazla tüketmek uzun süreçte saçlara zarar verir 0 0 Yorumla
maksatsohbet61 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl saçta kalmadı saçın canlılığıda kalmadı bitti gitti 0 0 Yorumla
Burcuu66 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Elidorla saçlarım yüksek ısıya karşı çok güzel koruma sağlıyor ❣️ 0 0 Yorumla
Kebruk Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Bunların hepsine dikkat ediyorum ama saçlarımda yine de yıpranma var :( 0 0 Yorumla
Yeniligeacik Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl Yillardir kullandığım tek ürün. diğer ürünlere boşuna para vermeyin 0 0 Yorumla
sormadustumyine Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Ben ders çalılırken kıvırıyorum saçımı o yüzden çok kırılıyor önleri 0 0 Yorumla
Noktanoktano Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Yüksek ısı nemli hava ve kirli hava çok etkiliyor :(( 0 0 Yorumla
melek101090 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl En sevdiyim saclari düzleştirkten sonra elidorun bakım kremını sürmek. Teşekkürler elidor 0 0 Yorumla
LeonDew Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saçlarım maalesef çok yıpranmış artık düzleştirmeyi bırakmam lazım😅 0 0 Yorumla
QaNaTsIz-MeLeK Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Ben zamanında saçlarımı çok boyadım ve çok yıpratıyor. 0 0 Yorumla
HayaLLsin Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Nemli hava da bozulan saçlarım vardı bir zamanlar teşekkürler elidor❤️ 0 0 Yorumla
Seksaşığıı Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Ben de Elidor Bakım Kremi kullanıyorum, güzel ama yorumlardaki kadar çok fayda görmedim. 0 0 Yorumla
Korsikalı Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Zeytin yağlı sabun kullanın saçlarınız sağlık bulsun 0 0 Yorumla
kitaplarveben Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Elidor iyidir ya, kız arkadaşımla genelde bunu kullanırız 0 0 Yorumla
Sunduss20 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Şu saç şekillendiri makineler hele düzleştiriciler saçı zarar veriyor. 0 0 Yorumla
Nesensornebennn Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl Şok şok işlem görmesi ve hava şartları çok etkiliyor. 0 0 Yorumla
mefrel2 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile anında bozuyor,,,,... 0 0 Yorumla
Artıkevlenmeliyim Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Elidor eakiden kullanırdım, iyiydi ama şimdi bilmiyorum çünkü şampuan sevmiyorum. 0 0 Yorumla
Kaoser Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Gün boyunca etkisini saçlarında hissettiğin yıpratıcı güneş 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
341Cevap
Hayaller göz kamaştıran saç modelleri hayatlar saçlarını şekillendirmek için kullanmak zorunda kaldığın yüksek ısı
Boya, fön, düzleştirici, kirli hava bunların hepsi saçları kurutuyor. Kuruyan saç da çabuk yıpranır ve matlaşır.
Hayaller göz kamaştıran saç modelleri hayatlar saçlarını şekillendirmek için kullanmak zorunda kaldığın yüksek ısı
Artık saç uçlarımı kestirmeye gerek bile duymuyorum çünkü Elidor Anında Onarıcı Serum Bakım Kremi her koşulda yanımda! ♥️
güzel çalışma olmuş emeğinize sağlık güzel bir bilgilendirme her satırında ayrı bir şeyler öğreniyosunuz tebrikler.
Saç kurutma makinasıyla kesinlikle kurutmayın bence. Havluya nemini alın sonra da Yeni Elidor Anında Onarıcı Serum Bakım Kremini kullanın. Eminim farkını göreceksiniz.
Elidors saçlarını dışardan gelen her zarara karşı koruma altına alır
Bu sampuani hic kullanmadim ama kullananlara sormak lazim
Benim saçım olmadığı için bilmiyum erkek adamın saçı olmaz
bir kaç markayı denedim elidor yıllardır kullandigim bir şampuan ve memnunum
Elidoru kullanan asla vaz geçemez özelliklede bayanların vaz geçilmezi
Bayanlar için sac kremleri ve şampuanla gereklidir boyalı saclar için.
Elidor dışında bütün hepsi götürür diye düşünüyorum:dd
Elidor, yılların markası. Uzun süre kullandım, şu an kullanmıyorum.
Benim şampuan ı annem alıyo o ne alıyorsa o dkakfksg
Ne kadar yipranirsa yıprandı papatya suyuyla yikamak cok iyi geliyor
Sürekli fön çekme boyama kimyasal kullanmak da saçlara zarar verir
Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile anında bozuyor.
Saçlarım çok kırılıyor dökülüyor şampunlar çok etkili gibi sanki
Saç olmadığı için öyle bir derdim yok ya ne güzel valla :)
Nemli havalar yok mu nemli havalarrr saçlarımı öldürüyor
Elidor candır saçlarını olması gerektiği gibi yapıyor
Saçlarım çok dökülüyodu elidor kullandım artık az dökülüyo
“Bugün günlerden kötü saç günü” demene sebep olan nemli hava
3- Günlük rutinin haline gelen ve kırıklara davetiye çıkaran saç tarama seansları yapmayın kizlar
Rüzgarlı havada uğraşmaya hiç gerek yok hele sal gitsin😂😂
Tabi ki nemli hava saçlarımın formunu hemen etkiliiyor.
Güzel bir bence eline sağlık faydalı bir bence ilgili kişiler için güzel olmuş
Saç tarama seansları kızları bitiriyor olsa gerek 😂
Saçlara yapılan; bilinçsiz ve fazla yapılan müdahaleler, saçlara gerçekten çok zarar veriyor.
bir kere yğmur ve nem benim saçlarıma çok iyi geliyoBirazcık kıvırcık saçlıları düşünerek anket manket ürün çıkarın
Düzleştirici ve fön makımasını fazla kulanmamaya dıkat etmek lazım ve kulandıgın şampuan nı deyisme hep aynı kulan
Saçlarım çok ince telli saç kremi kullanmaya güvenemiyorum kuaförde kullanma dedi o yüzden ikilemde kaldım
Kimyasallar saça daha çok zarar veriyor, soğuk etki, doğal ürünler, doğru zamanlama ile bakım gibi durumlar daha etkili..
Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile bozuyor.
Elidorla güne sağlıklı ve güzel saçlarıma hazır olun:D
Naparsaniz yapin bu streslerle o saçlar dökülmeye mahkum
Her birinin ayrı bir havası var şimdi kararsız kaldım
Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile anında bozuyor.
Erkek ler gelmesin mi yani bizimde saç problemiz var :)
Sac bakımı cok önemli özellikle iyi bir şampuan kullanmak
Kimyasal şampuanlar ve hazır gıdaları fazla tüketmek uzun süreçte saçlara zarar verir
saçta kalmadı saçın canlılığıda kalmadı bitti gitti
Elidorla saçlarım yüksek ısıya karşı çok güzel koruma sağlıyor ❣️
Bunların hepsine dikkat ediyorum ama saçlarımda yine de yıpranma var :(
Yillardir kullandığım tek ürün. diğer ürünlere boşuna para vermeyin
Ben ders çalılırken kıvırıyorum saçımı o yüzden çok kırılıyor önleri
Yüksek ısı nemli hava ve kirli hava çok etkiliyor :((
En sevdiyim saclari düzleştirkten sonra elidorun bakım kremını sürmek. Teşekkürler elidor
Saçlarım maalesef çok yıpranmış artık düzleştirmeyi bırakmam lazım😅
Ben zamanında saçlarımı çok boyadım ve çok yıpratıyor.
Nemli hava da bozulan saçlarım vardı bir zamanlar teşekkürler elidor❤️
Ben de Elidor Bakım Kremi kullanıyorum, güzel ama yorumlardaki kadar çok fayda görmedim.
Zeytin yağlı sabun kullanın saçlarınız sağlık bulsun
Elidor iyidir ya, kız arkadaşımla genelde bunu kullanırız
Şu saç şekillendiri makineler hele düzleştiriciler saçı zarar veriyor.
Şok şok işlem görmesi ve hava şartları çok etkiliyor.
Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile anında bozuyor,,,,...
Elidor eakiden kullanırdım, iyiydi ama şimdi bilmiyorum çünkü şampuan sevmiyorum.
Gün boyunca etkisini saçlarında hissettiğin yıpratıcı güneş