Yazın sıcak havalarda saçların yandığı ve saç derisinin terleyeme maruz kaldırı bir gerçek, kışın esen sert rüzgarlarda saçları epey yıpratıyor. Teşekkürler Elidor
Hicbir yipranmayi tamamen en aza indiren ya da duzelten sampuan bulamadim 🤔 saclarimi duzenli kestiriyorum ve cesitli yaglarla masaj yaparak bekliyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
341Cevap
Dolgun ve bakımlı saçlar için bende elidor diyorum ❤
Saçlarıma mümkün olduğunca narin davranmaya çalışıyorum bu konuda en büyük yardımcılarım tabiki şampuanlarım ve saç kremlerim
saclarimi onemsiyorum. ama kadinlar kadar da degil. o yuzden o kadar bilgili degilim
elidor kullanıcısı olarak gayet memnunum tavsiye ediyorum :)
kışın kuru soğuğu maalesef saçlarımı da kurutuyor :(
Saçları berbat eden toz kirli hava ve bunların rüzgarla beraber olması çok berbat
Çok fazla günlük olarak saç yıkamam sadece banyo yaptığım zamanlar da yıkıyorum
benim saçlarda iyi geliyor bu elidor candır can 😂😂
Yıpranmış, şöyle olmuş böyle olmuş banane. O kadar detaya bakmam.
Bunların hiçbirisi olmamasına rağmen saçımın çok kırılması ve kestirmek zorunda olmuş olmam
Benim saçımın canlılığını alıp götüren şey şehirdeki kirli ve tozlu hava
Cok sik yikamamak, fon cekmemek gerek. Haftada 2 kez sampuanlamak yeterli.
Saçlarım düz ve yağlı, boyamasam krem ihtiyacı olmayacak ama boyalar çok yıpratıyor.
Hava durumu ya da başka bir şey etkilemiyor saçlarımı her türlü düz 😊
Tüm seriyi kullandım ve beğenmediğim olmadı heleki turuncu 😘
Çok yararlı bir gönderi! Olmuş sürekli böyle şeyler isteriz.
Artık saç uçlarımı kestirmeye gerek bile duymuyorum çünkü Elidor Anında Onarıcı Serum Bakım Kremi her koşulda yanımda!
ben şampuan kullanamıyorum. Ya saçlarım hemen yağlanıyor ya da kepekleniyor
benim gibi gunluk yikar fon cekerseniz canlilik kalmaz
Daha önce kullanmadım ama denemek lazım saçlarıma iyi bakmaliyim
Yeni Elidor Anında Onarıcı Serum Bakım Kremi harika bir krem saçlar canlı ve yumuşacık oluyor banyodan sonra.
Düzleştirmek ölüm gibi bişey hele ki uzun saçlıysanız benim gibi
Gerçekten elidor hakkını veriyor saçlarım tiril tiril
Her şeyi nasılda güzel yazdın ya. Dediklerin çok doğru gerçekten. Teşekkürler yani.
Yazın sıcak havalarda saçların yandığı ve saç derisinin terleyeme maruz kaldırı bir gerçek, kışın esen sert rüzgarlarda saçları epey yıpratıyor. Teşekkürler Elidor
Hicbir yipranmayi tamamen en aza indiren ya da duzelten sampuan bulamadim 🤔 saclarimi duzenli kestiriyorum ve cesitli yaglarla masaj yaparak bekliyorum.
Bazıları saç baş dağınık bile çok çekici oluyor 😘😅
Genetikte sıkıntı olmasın gerisi şampuan krem hava civa.
Özellikle nemli hava, düzleşen saçları bile anında bozuyor. ama Elidor gerçekten iyi
Saçımız bizim yaşam stilimiz tabii ona özen göstermeliyiz.
Nem li havalar saçımı bonus yapıyor Bende derdim tek bana mı
Saç bakımı önemli tabi benim saçlarım çok yağlı lan
Çevre kirliliği kulldıgımız ürünledeki kimyasallar çevre
Biz erkekler her banyodan çıktıktan sonra fön çekmek sorundayız..
nem, yağ, yüksek ısı, yanlış tarama diye biliyorum. ne kadar doğal yöntem o kadar kaliteli saç dokusu
Rüzgar nem yağmur sıcak soğuk ayaz da saçlarımız maf oluyor bu artık dert etmek yok elidor ile mükemmel saçlara sahip olmak çok kolay
2- Hayaller göz kamaştıran saç modelleri hayatlar saçlarını şekillendirmek için kullanmak zorunda kaldığın yüksek ısı.
bende bunları çok yaşıyordum ama atık elidor serumunu kullandığım için saçlarım hem ışıl ışıl hemde güçlü <3
Dısarda calısirken maruz kaldigimiz toz toprak falan
Ben yıllardır kullandım bir faydasını görmedim desem yalan olur
Elidor kepek önleyici şampuan gerçekten güzel, kepekleri önlüyor saçları kepekten arındırıyor.
Her gün fön çekmek, sürekli boyamak ta aşırı zararlı bnce
her koşul saçlar için felaket olabiliyor bakımlı saçlar şart ve önemli
Saçlarımıza bakmalıyız tabiki. Saçlar bir kadını güzel gösterir
Gereken bakımları kesimleri yaptır eski haline döner yenilenince bir daha yıpratıcı şeyler kullanma
İhtiyacım olan şey tam da buydu. Teşekkürler Elidor 😍
En iyisi sabun en pahalı şampuan bile işe yaramıyor.
Elidor bir numara ama ayni zamanda şampuanla birlikte saç kremide kullanmak gerekiyor
Kısa saça tek pasla geçerim uzun saçlar yorucu bir okadar zahmetli
Saçlarımın boyu ve şeklinden dolayı gerek kalmıyor buna 😂
Kışın bere takmak tüm saçları 2 gün yıkanmamışa çevirir
Saçlar önemli insanın kendine güvenini daha da artirir
Hepsi aynı bir halta yaramıyor arap sabunu kullanın.
Bence saçımızı en çok yıpratan duzlestirici maşalar ama mecburuz kulkanmaya, )
okurken keyif aldım saçlarımda kullanıyorum gayet te kaliteli bir ürün.
Erkek olarak saç bakımına ihtiyaç duymuyorum yıpransa da yıpranmasada umrumda değil 😂
Doğru, katılıyorum 🦋Bencede öyle 🤗 Saç bakımı önemli💜
Taranmayinca düzenli şekilde sıkı bağlanınca çok fazla yıkayınca yıpranır tabiki
Düzleştirici kizlar düzlestiriciiiiiii , uzak durun hatta olanlar cöpe atsin hemen kozmetik sektorunu zengin ettiniz bu yuzden
suriyeliler gibi joleyi basın arkadaşlar pasparlak oluyor bazen bende yapıyom :D hem turk malı jole alıyom yabancılar kazanmıyor :D