Yaz coşkumuz tavan, içimiz kıpır kıpır! Deniz, güneş, kum üçlüsünün tadını sonuna kadar çıkarırken s
Saç Bakım Saçlarını Yazın Yıpratıcı Etkilerine Karşı Dayanıklı Hale Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 3) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1421 Saçlarını Yazın Yıpratıcı Etkilerine Karşı Dayanıklı Hale Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
MertAli34-06 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Her gün saçları yıkamak lazım. Çok da kurutmamakta faya var. 0 0 Yorumla
Alcatraz345 Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl saclara sekil verelim diye berbere gittik meger adam sarhosmus yamuk kesmis sacimi 0 0 Yorumla
Mustkk Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Zarar verdiğini bilmiyordum koruyucu olabilecek şampuanlar kullanmaya çalışırım artık 0 0 Yorumla
ToYGaRımsı Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Saçların sağlığı yaz aylarında gerçekten kötü etkileniyor. Bu yüzden önlem almak şart. 0 0 Yorumla
akınnnn2 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Günlük yıkamak, temiz tutmak, fazla güneşe çıkmamak... 0 0 Yorumla
Sendevefasiz Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Maşa fon bukle yapmam güneş gördürmem hergun yikarim sağlıklı kalıyor 0 0 Yorumla
ManyaKedi Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Saçlar vücudun bana göre en önemli yerleri, sağlıklı ve güçlü görünmeleri şart! 0 0 Yorumla
İbrahimagyldz24 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saçları korumak için, stresten, uzak, durmak, lazım, geri, kalan, fasa, fiso 0 0 Yorumla
welma89 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Zeytinyağ saça iyi geliyor mu nasıl arındırılır bilen var mı 0 0 Yorumla
Gökhantoroman Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Hergün yıkıyorum ama kurutma makinesi kullanarak hatamı ediyorum ne 0 0 Yorumla
pekipekiabladıj Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Öncelikle sık yıkamayın, saçı kurutursunuz. Tek şampuan yapın 0 0 Yorumla
cananevkusu Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Saçımdan çok memnunum yaz olsa bile yağlanma ve parlama olmuyor kolay şekil alıyor. 0 0 Yorumla
34Muhammed34 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Güzel ama neden sadece kadın? Neden erkek için yok? 0 0 Yorumla
Mnafy Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Bizim saçlarımızda en az sizinki kadar yıpranıyor, denemek lazım 0 0 Yorumla
SertaCanDmırel Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Yanıcı bakım aletleri kullanmamak mesela sprey gibi güneşte saç yakıyorlar 0 0 Yorumla
jumabel Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl saclarima yumusaklik ve parlak veriyo tavsiye ediyorumm 0 0 Yorumla
DarknessGamer Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Elidor bakım kremi kullanıyorum. Hem güzel şekil veriyor hemde güzel kokuyor. 0 0 Yorumla
burakks26 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl sadece kadınların değil erkeklerin de ihtiyacı oluyor... 0 0 Yorumla
alexsss Takip Et Xper 2 Yaş: 44 +1 yıl Soğuk su, ağan yağı, çörek otu yağı, soğan suyu, yoğurt 0 0 Yorumla
Gunahbenim2 Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Sacimi cok o emsiyorum boya yapmakta bile tereddutteyim 0 0 Yorumla
gayealgun Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl daha çok doğallıktan yanayım #elidor saşımı yıpratmıyor bakım aşamasında da çok yardımcı 0 0 Yorumla
Artiztikky Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Keratinli saç kremi benim saçlarıma adeta doping yapıyor 😂 0 0 Yorumla
rosalinda23 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl bıktım ya saçlarla ugrasmaktan. düzleştirmesi ayrı dert. yandı mı yanmadı mı. kırıldı mı kırılmadı mı. vs. vs. offfffffffff 0 0 Yorumla
gkistanbul853 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarıma maske, her duştan sonra saç diplerime masaj yaparım çünkü saç köklerine masaj yapmak sağlıklı saçlar için oldukça etkilidir. 0 0 Yorumla
Because_Me Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Saçlarıma güneş ısısıdan koruyucu sprey sıkıyorum Fön maşa düzleştirici vs kullanmayıp doğal haline bırakıyorum 0 0 Yorumla
NC750XDCT Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Saçlar için bağışta bulundu nasılsın bir gün olsun hepimize hayırlı uğurlu olmasını diliyorum sana da günaydın mesajı atan insanı sevin 0 0 Yorumla
ImagineEyeS Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Bu elidor un erkek saclarınada el atması gerek. Yorumlarda kızlardan cok erkek var 0 0 Yorumla
TangaYırtan Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Öneriye bakılırsa sürekli kullanılması gereken şampuan 0 0 Yorumla
Sonsuz_caca Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Cok sağol eline koluna emeğine sağlık. Yıpranan sac kalmasın 0 0 Yorumla
gülx17 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl #elidor kuru şampuanı çok seviyorum ve acil durumlarda olmazsa olmazm 😍 0 0 Yorumla
bELAmıarıyom Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Fönden ve güzeş ışıklaeından uzak dururum desemde güneş zor 0 0 Yorumla
heartinfour- Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Saçıma o kadar özenmem ancak duştan çıkmadan önce soğuk suyla yıkamak şart 0 0 Yorumla
SadeceFal Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Ben hiçbir bakım yapmıyorum yine de canlı, güçlü ve çabuk uzuyor 0 0 Yorumla
afrodit2121 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Elidorun yeşil kremini aldım ve her gün saçlarımı tararım tarak ıslak şekilde 0 0 Yorumla
Tictac Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bu bilgiler iyiydi artık uygulamaya bakarım benimde saçlarla problemim vardı zaten 0 0 Yorumla
Nejatdzz Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Iyi oldu bu bilgileri almam denizden ciktiktansonr ahep birbirine karisiyordu saclarim 0 0 Yorumla
Whiett Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saç yağı ve doğal kremlerle güzel bir görünüm olabilir 0 0 Yorumla
gizli933 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Argan özlü şampuan ya da Argan yağı kullanın çok etkisi var 0 0 Yorumla
kilimcininoglu Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Hepsini yapıyorum ama sacim yine yok yine devyok 😜 0 0 Yorumla
gamzeacar92 Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Maske falan yapmak lazım ama uğraşamam kestiririm gider 0 0 Yorumla
DerinGece07 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Argan yağı zeytinyağı ve cam terebentin yağı saç için çok faydalı. Doğal ürünleri tercih ederim 1 0 Yorumla
jahsehdwaynne Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl 1-Her gün yıka2-Çok terleme3-Jole wax tarzı şeyler sürme4-krem sür5-güneşte durma6-bu beşini uygula:DD 0 0 Yorumla
firo49 Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl Teşekkürler Elidor Seninle ilk tanıştığım gün saçlarım berbattı şimdi dökülmüyor artık ben burdayım diyor 😊 0 0 Yorumla
greenprofessor Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Soğuk duşun canlandırıcı etkisi. Güzel bilgi. 8 0 Yorumla
Marselus Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Gerektiğinde gerekli bakımı yapmak kafi saçları doğallığına bırakmak en güzeli 0 0 Yorumla
ƛƬMƛƇƛ Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl allah razı olsun çok ama çok faydalı bir paylaşım mükemmel 0 0 Yorumla
erkekadamm34 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Saçınızı iyice kurulayın sonra fönleyin ama saç diplerini fönlemeyin deriyi yakarsınız 0 0 Yorumla
StonedLove_ Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarım yağlaydı bu teşekkür ederim çok iyi olmus bu bence olmuş bu teşekkür ederim çok 0 0 Yorumla
ekimyolcusuhatun Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Saçım öyle yıprandı ki artık kurutmuyorum bile nemini kaybetmesin diye 0 0 Yorumla
AySimaGüneş Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Çokta bakıyorum sayılmaz. Hatta hiç bakmıyorum. Saçlarımı çok sevmiyorum. 0 0 Yorumla
EcemDuran Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarıma maske, her duştan sonra saç diplerime masaj yaparım.. 0 0 Yorumla
SadeceVeronica Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Keşke doğalken hoş durabilse saçlarım, ama pammık şekere benziyor ki :( 0 0 Yorumla
Almira_amy Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Elidorun kokusu çok güzel ve kaliteli bir marka herkese oneririm ❤️ 0 0 Yorumla
radyasyonluPANDA Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Sacimi cok o emsiyorum boya yapmakta bile tereddutteyim 0 0 Yorumla
ANDR0MEDA Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Yapabiliceğim 6 şey yok 1 tane bir şey var oda saçlarımı koruyabilmek 6 şık çok fazla bence :) 0 0 Yorumla
Hardboy51 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Elma sirkesinin etkili ve bakim için iyi olduğunu duymuştum etkili olr deneyin 0 0 Yorumla
argostroloji Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Ben saçımdan memnunum ya ne dökülme var ne açılma 😂 0 0 Yorumla
SelimmS Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Saçlarım gür olduğu için çok birşey yapmama gerek kalmiyor. 0 0 Yorumla
prenses124 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl bence kesinlikle kullanılmalı yaz ayında çabuk yağlanıyor ve kötü gözüküyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
383Cevap
Her gün saçları yıkamak lazım. Çok da kurutmamakta faya var.
saclara sekil verelim diye berbere gittik meger adam sarhosmus yamuk kesmis sacimi
Zarar verdiğini bilmiyordum koruyucu olabilecek şampuanlar kullanmaya çalışırım artık
Saçların sağlığı yaz aylarında gerçekten kötü etkileniyor. Bu yüzden önlem almak şart.
Günlük yıkamak, temiz tutmak, fazla güneşe çıkmamak...
Maşa fon bukle yapmam güneş gördürmem hergun yikarim sağlıklı kalıyor
Saçlar vücudun bana göre en önemli yerleri, sağlıklı ve güçlü görünmeleri şart!
Saçları korumak için, stresten, uzak, durmak, lazım, geri, kalan, fasa, fiso
Zeytinyağ saça iyi geliyor mu nasıl arındırılır bilen var mı
Hergün yıkıyorum ama kurutma makinesi kullanarak hatamı ediyorum ne
Öncelikle sık yıkamayın, saçı kurutursunuz. Tek şampuan yapın
Saçımdan çok memnunum yaz olsa bile yağlanma ve parlama olmuyor kolay şekil alıyor.
Güzel ama neden sadece kadın? Neden erkek için yok?
Bizim saçlarımızda en az sizinki kadar yıpranıyor, denemek lazım
Yanıcı bakım aletleri kullanmamak mesela sprey gibi güneşte saç yakıyorlar
saclarima yumusaklik ve parlak veriyo tavsiye ediyorumm
Elidor bakım kremi kullanıyorum. Hem güzel şekil veriyor hemde güzel kokuyor.
sadece kadınların değil erkeklerin de ihtiyacı oluyor...
Soğuk su, ağan yağı, çörek otu yağı, soğan suyu, yoğurt
Sacimi cok o emsiyorum boya yapmakta bile tereddutteyim
daha çok doğallıktan yanayım #elidor saşımı yıpratmıyor bakım aşamasında da çok yardımcı
Keratinli saç kremi benim saçlarıma adeta doping yapıyor 😂
bıktım ya saçlarla ugrasmaktan. düzleştirmesi ayrı dert. yandı mı yanmadı mı. kırıldı mı kırılmadı mı. vs. vs. offfffffffff
Saçlarıma maske, her duştan sonra saç diplerime masaj yaparım çünkü saç köklerine masaj yapmak sağlıklı saçlar için oldukça etkilidir.
Saçlarıma güneş ısısıdan koruyucu sprey sıkıyorum Fön maşa düzleştirici vs kullanmayıp doğal haline bırakıyorum
Saçlar için bağışta bulundu nasılsın bir gün olsun hepimize hayırlı uğurlu olmasını diliyorum sana da günaydın mesajı atan insanı sevin
Bu elidor un erkek saclarınada el atması gerek. Yorumlarda kızlardan cok erkek var
Öneriye bakılırsa sürekli kullanılması gereken şampuan
Cok sağol eline koluna emeğine sağlık. Yıpranan sac kalmasın
#elidor kuru şampuanı çok seviyorum ve acil durumlarda olmazsa olmazm 😍
Fönden ve güzeş ışıklaeından uzak dururum desemde güneş zor
Saçıma o kadar özenmem ancak duştan çıkmadan önce soğuk suyla yıkamak şart
Ben hiçbir bakım yapmıyorum yine de canlı, güçlü ve çabuk uzuyor
Elidorun yeşil kremini aldım ve her gün saçlarımı tararım tarak ıslak şekilde
Bu bilgiler iyiydi artık uygulamaya bakarım benimde saçlarla problemim vardı zaten
Iyi oldu bu bilgileri almam denizden ciktiktansonr ahep birbirine karisiyordu saclarim
Saç yağı ve doğal kremlerle güzel bir görünüm olabilir
Argan özlü şampuan ya da Argan yağı kullanın çok etkisi var
Ne yapsam etsem bu saçlar mahvoluyo hiç yapamıyor um
Hepsini yapıyorum ama sacim yine yok yine devyok 😜
Maske falan yapmak lazım ama uğraşamam kestiririm gider
Argan yağı zeytinyağı ve cam terebentin yağı saç için çok faydalı. Doğal ürünleri tercih ederim
1-Her gün yıka
2-Çok terleme
3-Jole wax tarzı şeyler sürme
4-krem sür
5-güneşte durma
6-bu beşini uygula
:DD
Teşekkürler Elidor Seninle ilk tanıştığım gün saçlarım berbattı şimdi dökülmüyor artık ben burdayım diyor 😊
Soğuk duşun canlandırıcı etkisi. Güzel bilgi.
Gerektiğinde gerekli bakımı yapmak kafi saçları doğallığına bırakmak en güzeli
allah razı olsun çok ama çok faydalı bir paylaşım mükemmel
Saçınızı iyice kurulayın sonra fönleyin ama saç diplerini fönlemeyin deriyi yakarsınız
Saçlarım yağlaydı bu teşekkür ederim çok iyi olmus bu bence olmuş bu teşekkür ederim çok
Saçım öyle yıprandı ki artık kurutmuyorum bile nemini kaybetmesin diye
Çokta bakıyorum sayılmaz. Hatta hiç bakmıyorum. Saçlarımı çok sevmiyorum.
Saçlarıma maske, her duştan sonra saç diplerime masaj yaparım..
Keşke doğalken hoş durabilse saçlarım, ama pammık şekere benziyor ki :(
Elidorun kokusu çok güzel ve kaliteli bir marka herkese oneririm ❤️
Sacimi cok o emsiyorum boya yapmakta bile tereddutteyim
Yapabiliceğim 6 şey yok 1 tane bir şey var oda saçlarımı koruyabilmek 6 şık çok fazla bence :)
Elma sirkesinin etkili ve bakim için iyi olduğunu duymuştum etkili olr deneyin
Ben saçımdan memnunum ya ne dökülme var ne açılma 😂
Saçlarım gür olduğu için çok birşey yapmama gerek kalmiyor.
bence kesinlikle kullanılmalı yaz ayında çabuk yağlanıyor ve kötü gözüküyor