Yaz coşkumuz tavan, içimiz kıpır kıpır! Deniz, güneş, kum üçlüsünün tadını sonuna kadar çıkarırken s
Saç Bakım Saçlarını Yazın Yıpratıcı Etkilerine Karşı Dayanıklı Hale Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 4) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1421 Saçlarını Yazın Yıpratıcı Etkilerine Karşı Dayanıklı Hale Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
addictt Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl bence deniz suyu denize çok iyi geliyor. saçlarım canlalnıyor sanki. ama havuz için bunu söylemek zor. klor saçları mahvediyor. 0 0 Yorumla
Selimpasa Takip Et FenomenYoda Yaş: 35 +1 yıl Saclarimi hep soguk suyla yıkarım 0 1 Yorumla Selimpasa +1 yıl Bu arada gri sac yakisirmi acaba bana Yorumla
RedLovess_ Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Saçlarım dalgalı çok iyi olmus bu bence olmuş bu teşekkür ederim çok iyi olmus bu 0 0 Yorumla
Biçare2 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Faydalı bir paylaşım olmus 1ve 2. Görüşe birebir katiliyorum 0 0 Yorumla
Moɍpheus Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Saça uygun doğru şampuan seçimi yapılmalı ve sıklıkla yıkanmalı saç.. 0 0 Yorumla
ben_ozgurlugum Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl 6- Doğru şampuan ve saç bakım kremini seçerek bu yazın en güzel saçlarına kavuşabilirsin!.. 0 0 Yorumla
ikincibahar1 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Dümdüz saçları ipek gibi. Saçlarını oksadigimda parmaklarimin arasında kaymali 0 0 Yorumla
lalegurbuz Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Muhteşem deneyeceğim kesinlikle tam ihtiyacım olan şey 😍😍 0 0 Yorumla
Anadolubenim Takip Et Xper 5 Yaş: 47 +1 yıl Tamamen doğal durumuna bırakıyorum. Öyle ki duştan çıkınca bile kurulamam. Taramak dahi. 0 0 Yorumla
lhükümdar_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Emeğe saygı duyuyorum bilgiler için size teşekkür ederim... 0 0 Yorumla
Vurucu_24 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Doğru şampuan ve saç bakım kremini seçerek bu yazın en güzel saçlarına kavuşursun 0 0 Yorumla
Lost10 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Bol bol maske yapıyorum ve nemlendiriyorum saçlarımı. 😘 0 0 Yorumla
Doyumsuz0909 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Güzel bir yazı olmuş bende Elidor kullanıyorum ball aromalı 0 0 Yorumla
GözlerindeÖlürüm Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Güzel öneriler, elimden geldigince saclarıma dikkat ediyorum. 0 0 Yorumla
afra_tafra Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Bitkisel yaglarla bakım yapmak en guzeli olabilir sanırım 0 0 Yorumla
Konservatuar01 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Denemek lazim da ya kadinlarin işi gercekten cok zor ya 0 0 Yorumla
Anıl4 Takip Et Master Yaş: 24 +1 yıl Yazın saçlar daha çok yıpranıyor, bilgiler için teşekkürler. 0 0 Yorumla
Forzafırtına Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Güneşlenirken plaj stiline uygun bir şapka kullanarak hem yaz şıklığını konuşturabilir hem de saçlarını koruma altına alabilirsin. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Elidor korumasıyla, yıpranmış saçlara hiçbir mevsimde yer yok. 🌸 0 0 Yorumla
Baskentli_kız06 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Arkadaşlar pirinç suyu saçlara çok faydalı. Kırıkları onarıyor, saçı uzatıyor, besliyor ve daha neler neler.. Bir araştırın isterseniz ❤ 1 0 Yorumla
berfinaslan143 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bol bol maske yapıyorum ve nemlendiriyorum saçlarımı. 😘 aynu yapuyum. 0 0 Yorumla
Bullman Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl Keratin kullanmam lazım havuzda bone takmanın faydalı olduğunu bilmiyordum 0 0 Yorumla
harddiver Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl ewn önemli olay stressiz yaşamak. o zmaan herşey daha doğal ve sağlıklı. 0 0 Yorumla
rjabio Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl erkeğim ama bir sürü saç ürünü kullanıyorum ce kendimi rahat hissediyorm 0 0 Yorumla
FAZLI52KULAC Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl hic bir bilmim yok aslinda bende fazla bakamiyorum saclarima 0 0 Yorumla
diyetecyen Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Saçlarımda yağlanma çok az oluyor. Çok dolgun değil ama yorucu da değil. 0 0 Yorumla
skyturk55 Takip Et Yoda Yaş: 56 +1 yıl Saçlarımı fönden uzak tutmaya çalışıyorum. Kışın çok soğuklarda belki. 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Saç Bakım konusunda 554 cevap paylaştı. vala kızlar dusunsun benim sorunum degil yani ama iyi oluyor 0 0 Yorumla
Kumsal-96 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Şampuan çok önemli olan benim için teşekkür ederim çok iyi olmus bu bence olmuş 0 0 Yorumla
zupperzonick Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Saç Bakım konusunda 321 cevap paylaştı. Ben kazıtmayı tercih edenlerdenim bu sayede bakım yapmaya gerek kalmıyor 0 0 Yorumla
M_staoj Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bende elidorun besleyicili şampuanından kullanıyorum... 0 0 Yorumla
kumrallmm Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl masa ve duzlestirici kullanmiyorum onlar cok yipratiyo saci 0 0 Yorumla
korkmaz01 Takip Et Master Yaş: 49 +1 yıl Doğru şampuan ve saç bakım kremini seçerek bu yazın en güzel saçlarına kavuşabilirsin! 0 0 Yorumla
spunethoe Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Elidor pembe sampuan ve turuncu saç kremi favorimdir 0 0 Yorumla
1_-ûye Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Evet hepsinde de gerçekten çok haklısın. Tüm bu etkenler saçlarımızın içine ediyor. Yöntem ise belli. 0 0 Yorumla
uzgunsair Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl +1 Güneşten kuruyan saçlarını saç derisinin ürettiği doğal yağ ile beslemek için dipten uca tarayabilirsin. 0 0 Yorumla
imtreedd Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Ben hiç bir şey yapmorum sadece yıka ve taraa fkdkwjhahw 1 0 Yorumla
ruhtaşı Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl bence şacı her gün yıkamak lazım hele sanayide çalışıyorsan 0 0 Yorumla
gokhanzmr3 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Şampuana ve bakıma ozen gostermek lazim bence sac heleki bizler ićin önemli 0 0 Yorumla
canbeyyx Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saçla başla işimiz yok Allah gönle güzellik versin :) 0 0 Yorumla
atillaempireee Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saç diplerini kurulamak saçları yakabiliyor buna dikkat edin güzel bir bence olmuş teşekkürler 0 0 Yorumla
isikfatma Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bu yazıyı okuduktan sonra karar verdim ve artık elidor kullanıcam. teşekkürler elidor 🎀💜 0 0 Yorumla
ramazan_2010 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Bitkisel doğal yağları kullanmak daha mantıklı geliyor bana 0 0 Yorumla
Olmuyorkiama Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl Güneş saca nasıl bir zarar verebilir ki ben besliyor zannediyordum🤔 0 0 Yorumla
mrkryl4543 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Malesef saclarim dalgali ve fon makinesi kullaniyorum. 0 0 Yorumla
mustafaacr18 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Elidoru ablam kullanıyordu saçları çok güzeldi ve yumuşak 0 0 Yorumla
alikrgz Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Zeytin yağı bire bir katkisiz duğalindan bulacan sürecen ya da zeytin yağli sabunlar var 0 0 Yorumla
sexkopat61 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Elimden geldiği kadar kısa kestirmeye çalışıyorum uzun saçı sevmiyorum 0 0 Yorumla
İmren0107 Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl saçım çok kırılıyor sebebini bilmiyorum ne yapmalıyım. 0 0 Yorumla
poyrazzsanlı Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Zeytın yagı yıpranmıs sacların ucuna surmek iyi gelir doğal olmalı ama 0 0 Yorumla
demir0099 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Saclarim ve kirli sakallarim benim icin degerli gerekini yaparim 0 0 Yorumla
Kaçamakyapan16 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl Elidor kina ozlu harika bir sampuan tavsiye ederim herkese 0 0 Yorumla
HakanRKN Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Yararlı paylaşım olmuş dikkat edilmesi gerekilen bir konu. 0 0 Yorumla
merveyldzzzz Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Bence güzel bir tercih markasi ve kullanim özellikleri. 0 0 Yorumla
KimBuCan Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Güneşe karşı dayanıklı şampuanlar var güneş kremleri ile satılan garanti net 0 0 Yorumla
Aysegul1290 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Zeytin yağı saç bakım için en iyisi :) bence 1 1 Yorumla aspera47 +1 yıl Komili zeytin yagli sampuan en iyisi bence 😉 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
383Cevap
bence deniz suyu denize çok iyi geliyor. saçlarım canlalnıyor sanki. ama havuz için bunu söylemek zor. klor saçları mahvediyor.
Saclarimi hep soguk suyla yıkarım
Bu arada gri sac yakisirmi acaba bana
Saçlarım dalgalı çok iyi olmus bu bence olmuş bu teşekkür ederim çok iyi olmus bu
Faydalı bir paylaşım olmus
1ve 2. Görüşe birebir katiliyorum
Saça uygun doğru şampuan seçimi yapılmalı ve sıklıkla yıkanmalı saç..
6- Doğru şampuan ve saç bakım kremini seçerek bu yazın en güzel saçlarına kavuşabilirsin!..
Dümdüz saçları ipek gibi. Saçlarını oksadigimda parmaklarimin arasında kaymali
Muhteşem deneyeceğim kesinlikle tam ihtiyacım olan şey 😍😍
Tamamen doğal durumuna bırakıyorum. Öyle ki duştan çıkınca bile kurulamam. Taramak dahi.
Emeğe saygı duyuyorum bilgiler için size teşekkür ederim...
Doğru şampuan ve saç bakım kremini seçerek bu yazın en güzel saçlarına kavuşursun
Bol bol maske yapıyorum ve nemlendiriyorum saçlarımı. 😘
Güzel bir yazı olmuş bende Elidor kullanıyorum ball aromalı
Güzel öneriler, elimden geldigince saclarıma dikkat ediyorum.
Bitkisel yaglarla bakım yapmak en guzeli olabilir sanırım
Denemek lazim da ya kadinlarin işi gercekten cok zor ya
Yazın saçlar daha çok yıpranıyor, bilgiler için teşekkürler.
Güneşlenirken plaj stiline uygun bir şapka kullanarak hem yaz şıklığını konuşturabilir hem de saçlarını koruma altına alabilirsin.
Elidor korumasıyla, yıpranmış saçlara hiçbir mevsimde yer yok. 🌸
Arkadaşlar pirinç suyu saçlara çok faydalı. Kırıkları onarıyor, saçı uzatıyor, besliyor ve daha neler neler.. Bir araştırın isterseniz ❤
Bol bol maske yapıyorum ve nemlendiriyorum saçlarımı. 😘 aynu yapuyum.
Keratin kullanmam lazım havuzda bone takmanın faydalı olduğunu bilmiyordum
ewn önemli olay stressiz yaşamak. o zmaan herşey daha doğal ve sağlıklı.
erkeğim ama bir sürü saç ürünü kullanıyorum ce kendimi rahat hissediyorm
hic bir bilmim yok aslinda bende fazla bakamiyorum saclarima
Saçlarımda yağlanma çok az oluyor. Çok dolgun değil ama yorucu da değil.
Saçlarımı fönden uzak tutmaya çalışıyorum. Kışın çok soğuklarda belki.
vala kızlar dusunsun benim sorunum degil yani ama iyi oluyor
Şampuan çok önemli olan benim için teşekkür ederim çok iyi olmus bu bence olmuş
Ben kazıtmayı tercih edenlerdenim bu sayede bakım yapmaya gerek kalmıyor
Bende elidorun besleyicili şampuanından kullanıyorum...
masa ve duzlestirici kullanmiyorum onlar cok yipratiyo saci
Doğru şampuan ve saç bakım kremini seçerek bu yazın en güzel saçlarına kavuşabilirsin!
Elidor pembe sampuan ve turuncu saç kremi favorimdir
Evet hepsinde de gerçekten çok haklısın. Tüm bu etkenler saçlarımızın içine ediyor. Yöntem ise belli.
+1 Güneşten kuruyan saçlarını saç derisinin ürettiği doğal yağ ile beslemek için dipten uca tarayabilirsin.
Ben hiç bir şey yapmorum sadece yıka ve taraa fkdkwjhahw
bence şacı her gün yıkamak lazım hele sanayide çalışıyorsan
Şampuana ve bakıma ozen gostermek lazim bence sac heleki bizler ićin önemli
Saçla başla işimiz yok Allah gönle güzellik versin :)
Saç diplerini kurulamak saçları yakabiliyor buna dikkat edin güzel bir bence olmuş teşekkürler
Bu yazıyı okuduktan sonra karar verdim ve artık elidor kullanıcam. teşekkürler elidor 🎀💜
Bitkisel doğal yağları kullanmak daha mantıklı geliyor bana
Güneş saca nasıl bir zarar verebilir ki ben besliyor zannediyordum🤔
Malesef saclarim dalgali ve fon makinesi kullaniyorum.
Elidoru ablam kullanıyordu saçları çok güzeldi ve yumuşak
Zeytin yağı bire bir katkisiz duğalindan bulacan sürecen ya da zeytin yağli sabunlar var
Elimden geldiği kadar kısa kestirmeye çalışıyorum uzun saçı sevmiyorum
saçım çok kırılıyor sebebini bilmiyorum ne yapmalıyım.
Zeytın yagı yıpranmıs sacların ucuna surmek iyi gelir doğal olmalı ama
Saclarim ve kirli sakallarim benim icin degerli gerekini yaparim
Elidor kina ozlu harika bir sampuan tavsiye ederim herkese
Yararlı paylaşım olmuş dikkat edilmesi gerekilen bir konu.
Bence güzel bir tercih markasi ve kullanim özellikleri.
Güneşe karşı dayanıklı şampuanlar var güneş kremleri ile satılan garanti net
Zeytin yağı saç bakım için en iyisi :) bence
Komili zeytin yagli sampuan en iyisi bence 😉
Saçlarım saç kremi ile yumuşacık oluyor valla
Ben yıkayıp tarıyorum.😀😀
Soğuk duşa dayanabilen var mıdır ki? :d
#Elidor yanımdaysa yaza hazırım 😻